آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک سه راه افسریه | 88690517

قالیشویی پاکمهر در محدوه 3 راه افسریه:

سه راه افسریه که در نزدیکی جاده مشهد در منطقه 15 شهرداری تهران قرار دارد در نزدیکی 4 بزرگراه عریض و طویل در قسمت جنوب شرق تهران واقع شده است و این 4 بزرگراه عبارتند از : بزرگراه خاوران، بزرگراه بسیج ،بزرگراه بعثت و بزرگراه آزادگان ، قالیشویی پاکمهر در منطقه 3 راه افسریه نیز امکان ارائه بهترین و به روز تررین خدمات قالیشویی را در این محله دارد ، از اینرو اگر در سه راه افسریه و شهرک های اطراف این منطقه همچون شهرک مسعودیه یا شهرک مشیریه به دنبال یک قالیشویی بروز ، مجاز و باکیفیت هستید میتوانید از خدمات ارزنده و معتبر قالیشویی پاکمهر بهره مند گردید . قالیشویی پاکمهر دارنده کارخانه ای مجهز به دستگاه های اتوماتیک و مدرن برای شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف است که کلیه خدماتی که ارائه میکند دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر از اتحادیه قالیشویان تهران میباشد پس با خیالی آسوده به پاکمهر اطمینان کنید.

خدمات قالیشویی پاکمهر بر سه قسم شستشو، رفوء ، خشکشویی میباشد.

اگر شما اهالی محترم 3راه افسریه در خانه فرش دستبافت و ماشینی، ابریشم،گل ابریشم، ترمه، تابلو فرش، تابلو ترمه و مبل دارید و برای شستشوی آنها نیاز به یک قالیشویی مجهز دارید، که قادر به انجام آن باشد و فرش شما را در هنگام شسشو، آسیب نزند و فرش شما تحت گارانتی آن شرکت قالیشویی باشد،قالیشویی پاک مهر پیشنهاد من به شما عزیزان است . نگران هزینه های شستشو هستید؟ باید به  شما  بگویم که جای نگرانی وجود  ندارد. پاک مهر قالی شما را با نرخ اتحادیه شسشتو و زمان تحویل فرش شما در، 48 ساعت پس از تحویل فرش به ما میباشد. ضمانت برا سالم ماندن فرشتان، در زمانی که فرش در کارخانه ما میباشد، میخواهید؟ بله ما فرش شما را تا مدتی که در کاخانه ما باشد ، تحت گارانتی شرکت قالیشویی پاک مهر قرار میدهیم ، دیگر نگران چه هستید؟ پس  شتاب کنید و در شستشو ی فرشتان به ما اعتماد کنید که ارمغا ن پاکیزگی ، فقط با پاک مهر تجربه میشود. جهت اعتماد به ما: یکبار برای شستشو با ما در تماس شوید ، خواهید دید که پرسنل پاک مهر، در کمال ادب و صبوری، پاسخ به تمام سوالات شما را خواهند داد. ما کیفیت  در شسشتو و  کسب اعتماد و رضایت شما را مایه افتخار خود میدانیم.

مطالب مرتبط

پاک مهر، بهترین  قالیشویی نگه دارنده  فرشهای شما و پاکیزه کننده ترین در شستشوی فرش های شما عزیزان ، میباشد که کسب اعتماد شما را، دلیل پیشرفت خود میداند، پاک مهر تمام منطقه افسریه را  تحت پوشش خود قرارداده است. قالیشویی پاک مهر : رعایت اصول فنی استاندارد ومواد شوینده باکیفیت و مناسب تارو پود فرش […] ...

11 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.