آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 مهر 1402

قالیشویی نزدیک باغ فیض |44444679|☎📞

قالیشویی نزدیک باغ فیض یکی از شعبات 22 گانه قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی با تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف، خدمات بی‌نظیر خود را به مردم این منطقه به ارمغان آورده است. منطقه باغ فیض، شامل غرب تهران، پونک، جنت آباد و شهران نیز است. شما شهروندان ساکن در این مناطق جهت دسترسی به خدمات قالیشویی پاکمهر می‌توانید از قالیشویی نزدیک باغ فیض استفاده کنید. اما سوال این است که خدمات قالیشویی پاکمهر شامل چه خدماتی است؟ یا بهتر است سوال کنیم که شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر شامل چه مراحلی است؟

مراحل شست و شو فرش‌ها در قالیشویی نزدیک باغ فیض

در قالیشویی پاکمهر مراحل شست و شو شامل مرحله جمع آوری قالی‌ها، شست و شو و تحویل است. البته در این قالیشویی خدمات دیگری نیز وجود دارد که مشتریان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این خدمات، شامل خدمات تعمیر است. در این قالیشویی خدمات مشتری مداری نیز اهمیت زیادی دارد.

مرحله اول: مرحله جمع آوری قالی‌ها

فرآیند جمع آوری قالی‌های قالیشویی در غرب تهران فرآیند خاص و پیچیده‌ای نیست؛ اما مبتنی بر نظم و سرعت بالا است. در زمان جمع آوری، لول کردن قالی‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اهمیت این موضوع به آن دلیل است که عدم جمع آوری درست قالی‌ها می‌تواند منجر به ایجاد به هم ریختگی و یا حتی آسیب دیدن قالی‌ها شود.

محله دوم: مرحله شست و شوی قالی‌های

شست و شوی قالیشویی در پونک جز مهم‌ترین خدمات این قالیشویی است. در قالیشویی پاکمهر قالی‌ها به دو روش شسته می‌شوند. روش عادی و اعلاشویی.

روش عادی شست و شوی قالیشویی در جنت آباد همان شست و شوی عادی است که نمونه آن را بسیاری از افراد در خانه و به طور سنتی انجام می‌دهند. یعنی قالی‌ها ابتدا به طور کامل گردگیری می‌شوند؛ سپس از طریق دستگاه‌های پیشرفته آبگیری و خشک می‌شوند. در این فرآیند مرحله استفاده از شوینده‌ها اهمیت زیادی دارد. شوینده‌هایی که انتخاب می‌شوند جزء بهترین شوینده‌ها هستند که در عین حفظ کیفیت قالی‌ها، به استحکام الیاف آن‌ها نیز کمک می‌کنند. در زمان شست و شو قالی‌ها استریلیزه نیز می‌شوند. این مرحله برای آن است که ردی از هیچ گونه عامل حساسیت‌زا باقی نماند.

اعلاشویی قالیشویی در شهران نیز تقریبا شامل همان مراحل شست و شوی عادی است. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که قالی‌ها چندین بار شسته می‌شوند. این روش شست و شو برای خانم‌های حساس گزینه خوبی است. برای قالی‌های بسیار کثیف نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

اگر در رابطه با دستگاه‌های شست و شوی قالیشویی نزدیک باغ فیض نیز می‌خواهید بدانید باید گفت که دستگاه‌های این قالیشویی جزء دستگاه‌های کاملا به روز و پیشرفته هستند. این دستگاه‌ها جدا از آنکه کار شست و شو را به صورت کامل انجام می‌دهند، سرعت بسیار بالایی نیز دارند. احتمالا با آشنایی با فرآیند شست و شوی قالیشویی نزدیک باغ فیض می‌توانید حدس بزنید که این شست و شو با اصول شرعی نیز هیچ مشکلی ندارد؛ زیرا قالی‌ها به طور کامل آبگیری می‌شوند.

قالیشویی نزدیک باغ فیض

مرحله تحویل قالی‌ها

بعد از آنکه قالی‌ها به طور کامل شسته و خشک شدند، تحویل مشتریان داده می‌شوند. مدت زمان تحویل قالی‌ها حداکثر سه روز است. قالی‌ها در زمان تحویل نیز مجددا لول شده و به طور کاملا مرتب تحویل داده می‌شوند. البته در زمان تحویل، شما قالی خود را داخل کاوری زیبا از پاکمر نیز مشاهده خواهید کرد. این کاور برای آن است که قالی شما در طول زمان انتقال کثیف نشوند.

خدمات تعمیر قالی‌ها

تعمیرات قالی مختص قالی‌هایی است که دچار انواع آسیب دیدگی‌ها هستند. بر حسب نوع آسیب معمولا تعمیرات تخصصی خاصی استفاده می‌شود. این تعمیرات برای رفع پارگی، سوختگی، تداخل رنگ‌ها، شیرازه و…. استفاده می‌شود. با این حال اگر بخواهیم این تعمیرات را به صورت تخصصی بررسی کنیم شامل خدمات زیر است:

ریشه زنی: جهت تعمیر ریشه‌های قالی کاربرد دارد.

قلم زنی: برای اصلاح بورشدگی قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف استفاده می‌شود.

تعمیر شیرازه: احتمالا می‌توانید حدس بزنید که منظور از این تعمیرات چیست. تعمیر شیرازه برای ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده قالی استفاده می‌شود.

رفوگری: از این روش برای تعمیر انواع سوختگی، پوسیدگی یا پارگی قالی‌ها استفاده می‌شود.

رنگ بندی: رنگبندی به نوعی ترمیم تداخل رنگ‌های قالی است. به هم ریختن رنگ قالی‌ها نیز معمولا بیشتر در قالی‌های دستباف رایج است.

دارکشی: اگر قسمت طولی قالی شما نظم خود را از دست داده است می‌توانید از دارکشی برای اصلاح آن استفاده کنید.

خدمات مشتری مداری در قالیشویی نزدیک باغ فیض

مشتری مداری گرچه مربوط به شست و شوی قالی‌ها نیست اما در قالیشویی نزدیک باغ فیض جایگاه خاصی دارد. مشتری مداری به معنای احترام به مشتریان و توجه به دیدگاه‌ها و پیشنهادات آن‌ها است. از طرفی یکی از اصول مربوط به مشتری مداری، ایجاد راه‌های ارتباطی آسان جهت دسترسی عموم مشتریان به خدمات قالیشویی نزدیک باغ فیض است. بر این اساس قالیشویی نزدیک باغ فیض خطوط متعدد تلفن را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا بتوانید به راحتی با مدیریت این بخش تماس بگیرید.

علاوه بر این، پاکمهر یک راه ارتباطی آنلاین را نیز ایجاد کرده است تا شما بتوانید سفارشات خود را به صورت مجازی ثبت کنید. نیروهای پاکمهر در این رابطه در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعال هستند و شما در هر لحظه‌ای که با این قالیشویی تماس بگیرید، قطعا موفق به تماس خواهید شد. قالیشویی نزدیک باغ فیض علاوه بر اهمیت دادن به کیفیت خدمات خود برای رضایت شما نیز ارزش زیادی قائل است. از این رو در صورتی که از خدمات این قالیشویی رضایت کامل را نداشتید حتما آن را به مدیریت قالیشویی منتقل کنید.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک باغ فیض

در قالیشویی نزدیک باغ فیض خدمات به نحو احسن ارائه می‌شود. در کنار این ویژگی، قالیشویی نزدیک باغ فیض برای هزینه‌های خدمات خود نیز از تعرفه‌هایی استفاده کرده است که نتیجه نهایی آن‌، ارائه خدمات ارزان و مقرون به صرفه است. نکته نهایی آنکه در این قالیشویی خدمات مربوط به تمام کفپوش‌ها، پرده، تشک‌های طبی، مبلمان و انواع تابلوفرش‌ها نیز ارائه می‌شود.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در باغ فیض: سلام آیا به دنبال یک قالیشویی مجاز و مورد اطمینان در باغ فیض میگردید؟ آیا می دانید معتبرترین قالیشویی باغ فیض کجاست؟ آیا تابحال شده با وجود مشغله های روزانه امروزی پاکیزگی و شستشوی فرش و مبلمان نیز برای شما سوژه دردسر شده باشد؟ اگر پاسخ سئوالات بالا بله است ، با […] ...

10 شهریور 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.