آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 تیر 1400

قالیشویی میدان جهاد |88690517

قالیشویی پاکمهر نزدیک به میدان جهاد( فاطمی):

میدان فاطمی یا جهاد در قلب تهران بزرگ ، در میان خیابان های بیستون ، چهلستون ( یوسف آباد) خیابان فلسطین شمالی، خیابان ولی عصر و بزرگ راه شهید گمنام احاطه شده است ، که قالیشویی پاکمهر مجاز و مطمئن به تمامی این محله ها و خیابان های ذکر شده دسترسی رایه خدمات قالیشویی را دارد .

از دیگر محله ها و خیابانهای نزدیک به میدان جهاد که قالیشویی پاک مهر خدمات درجه یک و ویژه خود را ارائه می نماید محله یوسف آباد و خیابانهای جهان مهر ، فتحی شقاقی، خیابان پیروز و میدان سلماس می باشند.

خشکشویی مبلمان

 

قالیشویی پاکمهر قریب به 20 سال است که در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه فعالیت میکند و کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر میباشد. بنابر خدمات با کیفیتی که برای شستشوی فرش های دستباف و ماشینی و همچنین دیگر خدمات فرش مانند رفو، پرداخت و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی ارائه میکند در جرگه قالیشویی های ممتاز و با تجربه سطح تهران قرار دارد؛ از این رو می توان با اطمینان خاطر فرشهای گرانبها و ماشینی خود را به این شرکت معتبر و قانونی برای شسشتشو و خشکشویی و خدمات رفوء سپرد.

نحوه ارایه خدمات در قالیشویی پاکمهر بصورت 7/24 روز هفته در تمامی ماه های سال میباشد بنابراین روزهای تعطیل نیز این شرکت فعال است و این مزیت خوبی برای قشر کارمند و شاغل تهرانی محسوب میشود.

قالیشویی پاکمهر ارائه کننده بهترین و مطمئن ترین خدمات قالیشویی در سراسر تهران بزرگ به ویژه خیابانهای : امیرآباد، زرتشت، خیابان دکتر فاطمی، خیابان ولیعصر و میدان جهاد میباشد.

برای سفارش خدمات دست متقاضیان باز است کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند میتوانند از شماره تلفنی که در سامانه 118 پبت شده است به قالیشویی پاکمهر دسترسی داشته باشند و کسانی که در گوگل به دنبال قالیشویی که بتواند هرچه سریعتر سفارشات آنها را پاسخگو باشد میتوانند بر حسب منطقه مسکونی خود قالیشویی پاکمهر را پیداکند زیرا سرویس دهی قالیشویی پاکمهر در تهران سراسری میباشد، حتی کسانی که ضیق وقت دارند نیز میتوانند از سفارش آنلاین که در سایت قالیشویی پاکمهر تعبیه شده است بدون محدودیت زمانی در تمام طول شبانه روز استفاده کرده و سفارشات خود را ثبت نمایند پس از ثبت سفارش از شرکت قالیشویی پاکمهر در ساعات اداری تماس گرفته و با هماهنگی طرفین در ساعت مقرر سرویس کاران مجرب قالیشویی پاکمهر حضور می یابند فرشها توسط سرویس کار چک و فاکتور میشود و پس از آن بصورت لول شده به ماشین حمل منتقل میشود بعد از انجام خدمات مورد نظر مشتری که ظرف 48 الی72 ساعت میباشد در کارخانه قالیشویی پاکمهر، بصورت لول و کاور شده تحویل مشتریان می گردد.

قالیشویی پاکمهر در یوسف آباد:

قالیشویی پاکمهر به ساکنین محترم در خیابان سیدجمالدین اسد ابادی ( یوسف آباد) هم مانند دیگر محله ها و مناطق تهران خدمات قالیشویی و خشکشویی مبلمان ، موکت، فرش و تشک خوشخواب را بصورت 7/24 روز هفته  حتی روز های تعطیل در اسرع وقت و نرخ مصوب اتحادیه تهران عرضه میدارد.

شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی

خشکشویی مبلمان و موکت

لول و کاور شده

تحویل 48 ساعته

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.