آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 18 آذر 1400

قالیشویی منطقه 21 |44709091

منطقه 21 در تهران :

منطقه 21 تهران از شمال با اتوبان تهران-کرج و در امتداد جنوب منطقه 22 در جنوب اتوبان تهران-کرج و از سمت شرق با مسیل یا رودخانه کن و از غرب با گرمدره همجوار است. منطقه 21 غربی ترین منطقه و بعد از منطقه 22 در زمره بزرگترین مناطق تهران بشمار میرود. منطقه21 با مناطق 22 از شمال و 5،9،18 از شرق و با شهرستان کرج در غرب محدود میشود. آنچه به اهمیت این منطقه از تهران افزوده است وجود فضاهای صنعتی و مسکونی در کنار هم میباشد. اگرچه در این منطقه صنایعی مانند خودروسازی و داروسازی و سایر کارگاه ها و کارخانه های تولیدی به فعالیت مشغولند اما با توسعه روز افزون اجتماع شهری که آغاز پیدایش آن به دهه 1360 بازمیگردد بسیاری از شهرک ها و مجتمع های مسکونی نیز در منطقه 21 امروزی بنا شده است. از جمله محله وردآورد که از قدیمی ترین و البته پرجمعیت ترین محله های منطقه 21 میباشد و محله تهرانسر که در مرکز این منطقه از تهران قرار گرفته است.

قالیشویی پاکمهر در منطقه 21 :

قالیشویی پاکمهر که از برترین و ارائه کننده باکیفیت ترین خدمات قالیشویی های مجاز و مطرح در تهران است با بیش از ده ها سرویس فعال در سراسر تهران بزرگ و چندین شعب فعال این شرکت در مناطق : منطقه 5، منطقه 18، منطقه21 دایر میباشد. یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاکمهر در حوزه غرب در خلیج فارس منطقه 18 بوده که از همین ناحیه محله های تهرانسر و شهرک های داخل محدوده تهرانسر از جمله شهرک دریا و شهرک استقلال را زیر ساپورت خدمات قالیشویی خود داشته باشد. ازدیگر محله های منطقه 21 که تحت حمایت خدمات قالیشویی پاکمهر میباشد از این قرار است: محله وردآورد، چیتگر ، شهرک شهرداری، شهرک دانشگاه،شهرک آزادی ، شهرک فرهنگیان و…

قالیشویی پاکمهر نزدیک به دو دهه است که به صورت متمادی با نماد اطمینان و عضویت رسمی اتحادیه قالیشویان تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بی نظیر و مشتری پسند خدمات قالی و موکت و …. و همچنین انجام خدمات خشکشویی با نهایت کیفیت و پاکیزگی در تهران میباشد . اگر در منطقه 21 تهران ساکن هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر و منصف و عضو اتحادیه میگردید مطمین باشید تنها قالیشویی پاکمهر را خواهید یافت کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر از جزئی ترین تا کلی ترین خدمات دارای ضمانت و گارانتی است پس ارزش یک با امتحان کردنش را خواهد داشت و مطمئن باشد اولین بار آخرین با نمیشود. تمامی پرسنل قالیشویی پاکمهر افراد کارآزموده و حرفه ای هستند که با تمامی جزئئات مربوط به فرش و موکت و …. آشنایی کامل دارند. 

تماس با شرکت پاکمهر از طریق شماره تماس:

02144709091 و

سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 24 ساعته

در شبانه روز و بدون تعطیلات امکان

پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.