آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی شهرک آزادی | 44530236

قالیشویی پاکمهر در شهرک آزادی:

قالیشویی پاکمهر در شهرک آزادی و محله های واقع در منطقه 21 شهرداری تهران ، شامل؛ تهرانسر ، شهرک استقلال ، شهرک شهرداری ، شهرک 22 بهمن ، شهرک فرهنگیان و… با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا در سراسر تهران ، و با ارائه بهترین و ارزنده ترین خدمات در زمینه شستشوی فرشهای ابریشم و دستباف در خدمت مشتریان گرامی میباشد.  فرشها با جدید ترین متد های علمی روز شستشو داده میشوند که حتی کوچکترین آسیب و عیبی و نقصی در فرش ایجاد نخواهد شد و شما میتوانید با سپردن قالی های خود جهت شستشو در قالیشویی پاک مهر ، همیشه فرش هایی زیبا و سالم در منازل خود داشته باشید . پاک مهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف و انواع مبلمان و خوشخواب  ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و… را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام میدهد.

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای خدمات رسانی  می باشد.شما همشهریان گرامی با توجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید ، با قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند . برای اینکه به قالی های شما شما صدمه ای وارد نشود.اگر در منطقه  شهرک آزادی دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید، فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید. قالیشویی پاکمهر تمام خدمات در شستشو را به صورت تضمین شده می در اختیار شما قرار میدهد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

 این قالیشویی ابتدا قبل ازشستشو با فرآیند خاک گیری به وسیله ضربه زنهای مکانیکی فر شهای شما را عاری از هرگونه گرد  و خاک میکند و فرش شما را از پوسیدگی زود هنگام  ، دور نگه میدارد.

شماره تماس قالیشویی: 02144530236

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.