آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 بهمن 1401

قالیشویی در یافت آباد | 66187138 ☎📞

یافت آباد یکی دیگر از مناطقی به شمار می‌رود که بسیار وسیع و گسترده است. در منطقه یافت آباد محله‌های گوناگونی وجود دارد که کمتر قالیشویی به آن محله‌ها سرویس دهی دارد. با وجود این موضوع ساکنین این محله برای شستشوی فرش‌های خود به سختی می‌افتند؛ مدیریت قالیشویی پاکمهر برای جلوگیری از بروز این دسته از مشکلات سرویس دهی گسترده‌ای در نظر گرفته است. این سرویس دهی قالیشویی در یافت آباد و تمامی محله‌های اطراف یافت آباد را در بر می‌گیرد و خدماتی منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

ویژگی قالیشویی در یافت آباد

اما سرویس دهی خوب، تنها برای اعتماد به قالیشویی در یافت آباد کافی نیست؛ بنابراین قالیشویی مورد نظر باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشد و نکاتی را رعایت کند. برای مطلع شدن از تمامی این ویژگی‌ها می‌توانید به سایت پاکمهر مراجعه کنید و ویژگی‌های قالیشویی منحصر به فرد را مطالعه کنید. ما برای بالا رفتن اطلاعات شما و انتخاب قالیشویی در خلیج فارس در این بخش نیز تعدادی از ویژگی‌هایی که قالیشویی باید از آن برخوردار باشد را بیان خواهیم کرد.

قالیشویی در یافت آباد

نکته‌ای که در رابطه با محله یافت آباد که در منطقه ۱۷ تهران قرار دارد، باید ذکر کنیم این است که مجتمع‌های تجاری و موسسه‌های بسیاری هستند که نیاز به شستشوی تعداد بالای فرش‌های مجموعه خود دارند.

ما برای این موسسه‌ها نیز خدماتی در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید در هر تعداد و متراژی فرش‌هایتان را برای شستشو به مجموعه پاکمهر بسپارید. خدمات ما در کمترین بازه زمانی انجام می‌شود؛ بنابراین شما با هر تعداد و متراژی فرش داشته باشید ما در زمانی کوتاه در محل معین شده تحویلتان می‌دهیم. بالا بودن تعداد فرش‌ها در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر است.

با توجه به این موضوع اگر شما نیاز به شستشوی فرش‌های منزل، مساجد، هیئت، موسسه، پرورشگاه و یا خانه سالمندان دارید می‌توانید به قالیشویی پاکمهر اعتماد کنید. ما بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهیم که در ادامه در این باره توضیحاتی خواهیم داد.

شستشوی موکت قالیشویی در یافت آباد

برخی افراد در هنگام تحویل فرش‌ها به قالیشویی، موکت‌های خود را نیز برای شستشو به قالیشویی می‌سپارند؛ اما برخی از قالیشویی‌ها دستگاه‌های شستشوی موکت را در مجموعه موجود ندارند. این موضوع باعث می‌شود نیاز به تحویل موکت‌ها به قالیشویی دیگر می‌شود. در پی این موضوع ممکن است زمان تحویل فرش‌ها با موکت‌ها مغایرت داشته باشد؛ همچنین باعث پرداخت هزینه دو برابر سرویس جمع آوری و تحویل نیز می‌شود.

قالیشویی پاکمهر برای جلوگیری از این دسته مشکلات دستگاه‌هایی در مجموعه به کار گرفته است که تنها برای شستشوی موکت‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع موکت‌های خود از جمله تایل، کبریتی، طرح دار و حتی چمن مصنوعی را به ما بسپارید تا به بهترین نحو و بالاترین کیفیت آن را پاکیزه کنیم. موکت‌ها اکثر از حساسیت بسیاری برخوردار هستند که علت آن زخامت کمتری است که نسبت به فرش‌ها دارد؛ بنابراین شستشوی موکت با شستشوی فرش بسیار متفاوت است.

شستشوی فرش در قالیشویی یافت آباد

ما علاوه بر دستگاه‌هایی که برای شستشوی موکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه و ابزارهای حرفه‌ای برای شستشوی فرش و قالیچه در قالیشویی پاکمهر به کار گرفته ایم. دقت داشته باشید که کمتر قالیشویی از این دستگاه‌ها برخوردار است.

در نتیجه بهتر است برای انتخاب قالیشویی به مدل دستگاه‌های موجود در مجموعه نیز دقت کنید؛ زیرا مدل دستگاه شستشوی فرش به هر میزان جدیدتر باشد، احتمال آسیب دیدگی فرش نیز کمتر است. به همین دلیل است که قالیشویی پاکمهر از جدیدترین و به روزترین دستگاه‌های موجود در دنیا استفاده می‌کند.

قالیشویی در یافت آباد

حضور در قالیشویی

اگر شما نیز بابت شستشوی فرش‌های خود نگران هستید، می‌توانید هنگام شستشو در قالیشویی حضور به هم برسانید و ماشین آلات شستشوی ما که اخرین و پیشرفته‌ترین مدل محسوب می‌شود نیز مشاهده کنید؛ همچنین تا آخرین مرحله شستشو و خشک شویی فرش در قالیشویی حضور داشته باشید. این کار باعث اطمینان شما در مواقع دیگر می‌شود و از نوبتی بعدی به راحتی می‌توانید فرش‌های خود را برای شستشو به قالیشویی در بزرگراه سعیدی بسپارید.

چیدمان فرش قالیشویی

قالیشویی‌هایی در شهر فعالیت می‌کنند که اهمیتی به فرش‌ها نمی‌دهند و با بدترین تکنیک‌ها فرش‌ها را مورد شستشو قرار می‌دهند؛ این قالیشویی در مهرآباد جنوبی، پس از شستشو فرش‌ها را به روی هم می‌اندازد که این روش باعث له شدن فرش‌های خیس می‌شود و برخی از آن‌ها نیز دچار شکستگی می‌شوند.

اما قالیشویی پاکمهر طبق تجربیاتی که تمام این سال‌ها به دست آورده است، به نحوی با فرش‌های شما برخورد می‌کند که کمترین آسیب و فشار به فرش و یا موکت‌های منزل شما وارد نشود. ما در قالیشویی پاکمهر سریعا پس از شستشوی و انجام مراحل خشکشویی، فرش‌ها را کاور می‌کنیم؛ پس از کاور به نحوی در خودروی قالیشویی قرار می‌دهیم که کمترین آسیبی نیز به فرش‌های شما وارد نشود.

پرداخت رنگ قالیشویی

آخرین خدماتی که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم، پرداخت رنگ فرش است؛ اگر فرش شما دچار رنگ رفتگی شده است و یا حتی رنگ موادی را به خود گرفته است می‌توانید با استفاده از این روش، فرش‌ها را همانند روز اول کنید. به این روش ترمیم فرش نیز گفته می‌شود. پرداخت فرش را برای پرزگیری نیز مورد استفاده قرار می‌دهند. پرداخت هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نمی‌کند، بلکه باعث صاف شدن سطح فرش شما و برگشتن رنگ فرش نیز می‌شود.

بنابراین هنگام انتخاب قالیشویی مورد نظر دقت داشته باشید این نوع خدمات را که بسیار مورد نیاز است، انجام دهند؛ زیرا ممکن است پس از شستشو به پرداخت فرش هم نیاز پیدا کنید و در نهایت مجبور به مراجعه دوباره قالیشویی در یافت آباد شوید.

بهترین قالیشویی در یافت آباد

در آخر باید گفت که حتی اگر قالیشویی مورد نظر از یکی از این ویژگی‌هایی که نام برده‌ایم برخوردار نباشد، گزینه‌ای مناسب برای شستشوی فرش‌های شما نیست؛ بنابراین باید به فکر انتخاب قالیشویی جدید باشید. اگر که برای شستشوی فرش‌ها عجله دارید و وقت برای صرف در بررسی قالیشویی‌ها ندارید نیز می‌توانید با قالیشویی پاکمهر تماس برقرار کنید. قالیشویی پاک مهر از تمام ویژگی‌هایی که نام برده‌ایم برخوردار است و خدماتی به شما ارائه می‌دهد که تا به امروز تجربه نکرده اید. بنابراین ما تمامی خدمات شستشوی فرش و مبلمان را به عهده می‌گیریم.

مطالب مرتبط

با قالیشویی نزدیک یافت آباد آشنا شوید. قالیشویی نزدیک یافت آباد نام یکی از شعبه‌های قالیشویی معروف و قدیمی تهران یعنی پاکمهر است. این قالیشویی که در ابتدا یک شعبه مرکزی داشت، بعد از استقبال شهروندان و ارائه خدمات باکیفیت، شعبه‌های بیشتری را در مناطق 22 گانه تهران تاسیس کرد که شعبه نزدیک یافت آباد […] ...

22 دی 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.