آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 اردیبهشت 1401

قالیشویی در خیابان هاشمی | 66597347

قالیشویی نزدیک خیابان هاشمی:

خیابان هاشمی یکی از قدیمی ترین خیابانهای شهر تهران است که از بزرگراه شهید سعیدی آغاز ودر امتداد خود از تقاطع خیابانهای استاد معین ، بزرگراه یاد گار امام ، جیحون ، کارون ، قصرالدشت ، خوش ، سلسبیل و یوسف زاده میگذرد وبه بزرگراه شهید نواب ختم میشود واکثر ساکنین این محله با نام قالیشویی وخدمات عالی وکم نظیر آن آشنایی دارند . قالیشویی پاکمهر مجازوبه ثبت رسیده است وبیش از یک دهه سابقه فعالیت فقط در تهران دارد از اینرو میتواند اطمینان شما شهروندان عزیز را با ارائه کلیه خدمات فرش از هرجهت جلب کند وهمچنین مناسب ترین قیمت را برای خدمات ویژه ای که ارائه میکند تعیین مینماید.

 

باتوجه به اینکه امروزه دیگر چون گذشته نه جایی برای شستشوی فرشها در منازل وساختمانها هست ونه امکان استفاده از آب آشامیدنی برای شستشو وهمچنین ممکن است  صدمه وآسیبی درحین انجام عملیات شستشو به بافت فرش برسد وهمینطوردر دسترس نبودن مواد شوینده مناسب و استاندارد ، ازطرفی دیگر مقرون بصرفه نبودن این اعمال وجود یک قالیشویی متخصص و کارآمد لازم وحیاتی است وپاکمهر با مهارت وتخصصی که در این موارد دارد میتواند مددکار قابل توجهی برای فرشها ی  شما همشهریان عزیز در منطقه خیابان هاشمی وحومه باشد . قالیشویی پاکمهر از اینکه هر روزه محبوبیت بیشتری در جمع دوستداران پاکی وپاکیزگی در منطقه کسب میکند بسیار مسرور است وسپاسگزار حسن انتخاب شما مشتریان عزیز میباشد .

قالیشویی در خیابان دامپزشکی:

خیابان دامپزشکی یکی از خیابان های اصلی در منطقه 10تهران است که از خیابان آذربایجان در شرق آغاز و به بزرگراه سعیدی در غرب ختم میشود. خیابان دامپزشکی از خیابانهای قدیمی و نسبتا کم عرض می باشد که به صورت یک طرفه شرقی، غربی است و همچنین از اهمیت زیادی در منطقه برخوردار میباشد.

نحوه پذیرش سفارش در قالیشویی پاکمهر فقط با یک تماس در تمام روزهای هفته بدون تعطیلی است واین مژده رانیز بهمه مشتریان گرامی میدهد که بزودی برای اولین بار در ایران کلیه سرویسهای خود رابصورت VIP وONLINE ارائه می کند .

پاکمهر مبتکر خلاقیت و نوآوری در خدمت خانوادهای ایرانی.  

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در محدوده خیابان هاشمی: قالیشویی پاکمهر یکی از معتبر ترین و به روز ترین قالیشویی هایی است که در سراسز تهران به خصوص منطقه 10 و در محدوده خیابان هاشمی فعالیت دائمی داشته و دارد؛ از جمله محله هایی که قالیشویی پاک مهر به آنها سرویس دهی منظم و همیشگی دارد، محله […] ...

20 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.