آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 اردیبهشت 1401

قالیشویی نزدیک هاشمی |66597347

قالیشویی پاک مهر در محدوده خیابان هاشمی:

قالیشویی پاکمهر یکی از معتبر ترین و به روز ترین قالیشویی هایی است که در سراسز تهران به خصوص منطقه 10 و در محدوده خیابان هاشمی فعالیت دائمی داشته و دارد؛ از جمله محله هایی که قالیشویی پاک مهر به آنها سرویس دهی منظم و همیشگی دارد، محله های واقع در حاشیه بزرگراه سعیدی، خیابان هاشمی، خیابان دامپزشکی، و بیست یک متری جی میباشد.

 

خدمات قالیشویی پاک مهر:

شستشو: قالیشویی پاکمهر یکی از مجهزترین و مدرن ترین قالیشویی های پایتخت محسوب می شود که توانای شست و شوی انواع فرش و قالی های ماشینی و دستباف را دارا میباشد و برحسب نوع فرش و جنس الیاف آن شستشوی ایمن و مناسب با ساختار تار و پود فرش را با مواد شوینده مجاز و استاندارد در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

خدمات رفوء : در صورت ایجادشدن مشکل برای فرشهای ماشینی یا دستی از قبیل؛ ( پوسیدگی، سوختگی ، بیدزدگی فرشهای دستی ، تعویض ریشه یا شیرازه ، دوخت و بافت فرشهای پاره شده و… ) شما می توانید فرشهایتان را با خاطری آسوده به قالیشویی حرفه ای و تخصصی پاک مهر بسپارید.

مبلشویی و روشویی : درصورت کثیف شدن و آلوده شدن سرویس مبلمان ، تشک خوشخواب و موکت برای شستشو می توانید روی تیم آزموده و حرفه ای قالیشویی پاک مهر حساب کنید تا پس از شست و شو شاهد تمیزی و تازگی آن ها باشید و از سلامت و پاکی آنها لذت ببرید.

قالیشویی در خیابان جیحون:

خیابان جیحون که یکی از محله های قدیمی تهران در منطقه 10 بشمار می آید ، اگر ساکن این محله پر تردد و باسابقه یا هر جای دیگر واقع در منطقه ده هستید می توانید از از خدمات با کیفیت قالیشویی پاک مهر بهرمند شوید.

قالیشویی در رودکی تهران:

خیابان رودکی یکی از خیابان ها و محله های قدیمی تهران در منطقه 10 امروزی شهر است که نام پیشین آن سلسبیل است و هم اکنون نیز اکثریت شهروندان تهرانی آن را با نام سلسبیل می شناسند. قالیشویی پاکمهر که یکی از معتبرترین و برترین قالیشویی های مجاز در پایتخت میباشد ، خدمات درجه یک و مطمئن قالیشویی را در خیابان رودکی و کلیه محله های واقع در منطقه 10 ارائه می نماید.

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک خیابان هاشمی: خیابان هاشمی یکی از قدیمی ترین خیابانهای شهر تهران است که از بزرگراه شهید سعیدی آغاز ودر امتداد خود از تقاطع خیابانهای استاد معین ، بزرگراه یاد گار امام ، جیحون ، کارون ، قصرالدشت ، خوش ، سلسبیل و یوسف زاده میگذرد وبه بزرگراه شهید نواب ختم میشود واکثر ساکنین این […] ...

20 اردیبهشت 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.