آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 آبان 1402

قالیشویی در نیایش (هاشمی رفسنجانی) |22376723|☎📞

قالیشویی در نیایش یکی از بهترین قالیشویی‌های غرب تهران است. این قالیشویی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که شعبه‌های آن در بیشتر نقاط تهران دایر شده است. بنابراین خدماتی که این قالیشویی ارائه می‌دهد همان خدمات باکیفیت قالیشویی پاکمهر است. پاکهر یکی از قالیشویی‌های باسابقه در زمینه خدمات قالیشویی است که از ویژگی‌های منحصربه فردی برخوردار است.

با توجه به این ویژگی‌ها اگر به دنبال یک قالیشویی در غرب تهران با کیفیت بالا هستید که شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر نیز باشد می‌توانید به قالیشویی در نیایش مراجعه کنید. ما در اینجا به بری از خدمات قالیشویی در نیایش پرداخته‌ایم تا اگر تا به حال فرصت آشنایی با این قالیشویی را نداشته‌اید با این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

مناطق تحت پوشش قالیشویی در نیایش

قالیشویی در نیایش مناطقی چون پونک، ونک و غرب تهران را تحت پوشش دارد. با توجه به این پوشش‌دهی، اگر ساکن هر یک از این مناطق هستید نیز می‌توانید به قالیشویی در نیایش مراجعه کنید. برخی قالیشویی در نیایش را با نام قالیشویی در پونک یا ونک و… نیز می‌شناسند. با این حال فارغ از نام این قالیشویی، نکته قابل توجه آن است که قالیشویی در ونک خدمات شست و شو، تعمیرات، جمع آوری و تحویل و نیز مشتری مداری را ارائه می‌دهد.

خدمات شست و شو

شستشوی قالیشویی در شهرک غرب توسط دستگاه‌های کاملا پیشرفته انجام می‌شود؛ اما تمرکز اصلی قالیشویی در نیایش روی کیفیت شستشو است که به شستشوی معمولی و پیشرفته تقسیم می‌شود. هر دو روش شامل مراحل مشابهی مانند حذف گرد و غبار و زباله، خیس کردن فرش، استفاده از مواد شوینده، آبکشی و خشک کردن قالی‌ها است.

همه این مراحل به صورت خودکار با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به روز انجام می‌شود. تفاوت بین شستشوی معمولی و شستشوی پیشرفته در تعداد مراحل مربوطه نهفته است. در حالی که شست و شوی عادی شامل تمام مراحل انجام شده به صورت یک بار است، شستشوی پیشرفته شامل چندین مرحله اضافی است.

از دیگر اصول و ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در نیایش می‌توان به نظافت اسلامی یا همان شست و شوی شرعی و نظافت استریلیزه اشاره کرد. منظور از شست و شوی اسلامی، جذب آب کامل در قالی‌ها و اطمینان از عدم تردید در شست و شوی شرعی است. تمیز کردن استریلیزه نیز شامل استفاده از پاک کننده‌ها یا ضدعفونی کننده‌های قوی برای از بین بردن هر گونه اثر عوامل بیماری زا است.

خدمات قالیشویی در نیایش فراتر از شست و شوی قالی است. به عبارتی در این قالیشویی خدمات انواع دیگر کفپوش‌ها، مبلمان، تشک، و.. نیز ارائه می‌شود. این نشان می‌دهد که خدمات نظافتی ارائه ‌شده جامع و کامل بوده و به بخش‌های مختلف از جمله فضاهای خانگی و حتی تجاری اختصاص دارد.

قالیشویی در نیایش

خدمات تعمیر قالیشویی در نیایش

قالیشویی در نیایش، علاوه بر خدمات شست و شو، خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها را نیز ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین خدمات تعمیر عبارتند از:

خدمات مربوط به تعمیر ریشه‌ها

ریشه زنی یا خدمات مربوط به تعمیر ریشه‌ها به اصلاح آسیب‌های مربوط به ریشه فرش اشاره دارد. این سرویس تخصصی می‌تواند مشکلات ناشی از آسیب به ریشه‌های فرش را برطرف کند.

تعمیر شیرازه

شیرازه قالی همان حاشیه‌های طولی یا کناری قالی است که معمولا با نخ‌های کلفت دوخته شده است. شیرازه علاوه بر زیبایی حکم نگهدارنده قسمت طولی قالی نیز است. اگر قسمت شیرازه قالی آسیب ببیند معمولا از تعمیرات تخصصی شیرازه استفاده می‌شود.

رنگبندی

از رنگبندی می‌توان به عنوان یک تکنیک تعمیری در اصلاح رنگ‌ها نام برد که برای اصلاح رنگ‌های مخلوط یا به هم ریخته در قالی استفاده می‌شود. اگر رنگ‌های قالی شما یکنواخت نیست یا ناهماهنگی رنگی وجود دارد، می‌توان از رنگبندی برای رفع به هم ریختگی آنها استفاده کرد.

قلم زنی

اگر قسمت‌های خاصی از فرش روشن‌تر یا تیره‌تر از قسمت‌های دیگر به نظر می‌رسد، می‌توان از قلم زنی برای ایجاد ظاهری منسجم‌ و یکنواخت استفاده کرد.

تعمیر کجی یا دارکشی

دارکشی تکنیکی است که برای رفع هرگونه کجی یا ناهمواری در فرش استفاده می‌شود.

رفوگری

تعمیرات رفوگری نیز به ترمیم پارگی یا پارگی فرش اطلاق می شود. پاره شدن قالی یک نوع آسیب جدی محسوب می‌شود و روش توصیه شده برای رفع آن رفوگری است.

خدمات مشتری مداری

قالیشویی در نیایش برای مشتریان خود و موضوع مشتری مداری اهمیت زیادی قائل است و اقدامات متعددی را برای اطمینان از رضایت مشتریان اجرا کرده است.یکی از راه‌هایی که قالیشویی پاکمهر در راستای مشتری مداری انجام داده است، ایجاد کانال‌های ارتباطی آسان است. این کانال‌ها شامل چندین خط تلفن و روش‌های آنلاین است که باعث می‌شود مشتریان بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را بیان کنند.

قالیشویی در نیایش با ارائه این گزینه‌های ارتباطی متعدد، قصد دارد به راحتی در دسترس باشد و به بازخورد مشتریان پاسخ دهد. همچنین قالیشویی در نیایش بر استفاده از فرآیندهای کارآمد و ارائه خدمات سریع تاکید دارد. صرف نظر از روز یا زمان سال، از جمله دوره‌های شلوغی مانند ماه اسفند، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که به تماس‌های آنها به سرعت پاسخ داده شود و سفارشات آنها بدون تاخیر پردازش و انجام شود.

خدمات جمع آوری و تحویل قالیشویی در نیایش

قالیشویی در نیایش بر جمع آوری منظم و کارآمد قالی‌ها تاکید دارد. این تاکید برای آن است که قالیشویی مطمئن شود که قالی‌ها به طور کامل رول شده و با دقت جمع آوری شوند. توجه به جزئیات در طول فرآیند تحویل نیز ادامه دارد. یعنی فرآیند تحویل نیز از همین رویکرد پیروی می‌کند و قالی‌ها به صورت رول شده تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این، قالی‌ها در داخل یک کاور مخصوص قالیشویی پاکمهر قرار می‌گیرند تا از سطح زیرین محافظت کرده و به این ترتیب تمیزی کامل را تضمین کنند.

سخن نهایی قالیشویی در نیایش

قالیشویی در نیایش نیز مانند سایر شعبه‌های قالیشویی پاکمهر بر اصولی چون نظم، سرعت و احترام متکی است. این قالیشویی در کنار خدمات و ارزش‌های مورد تاکید خود به تعرفه‌های خدمات نیز اهمیت می‌دهد و خدمات خود را طوری ارائه می‌دهد که همه مردم بتوانند به راحتی به این خدمات دسترسی داشته باشند. بنابراین اگر قیمت تعرفه‌های خدمات قالیشویی در نیایش را با سایر قالیشویی‌ها مقایسه کنید حتما متوجه قیمت‌های خوب آن نیز خواهید شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.