آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 شهریور 1402

قالیشویی در میدان نوبنیاد |22552909|☎📞

اگر با پیدا کردن قالیشویی در میدان نوبنیاد که از خدمات کیفی خوبی برخوردار باشد برایتان سخت است می‌توانید با دنبال کردن این مطلب مشکل خود را حل کنید. ما در این مطلب به معرفی قالیشویی پاکمهر پرداخته‌ایم که قالیشویی در میدان نوبنیاد یکی از شعبه‌های آن است.

این قالیشویی با تحت پوشش قرار دادن شمال تهران، اقدسیه، ازگل و قیطریه بهترین خدمات مربوط به شست و شوی قالی‌ها را ارائه می‌دهد. این قالیشویی در شمال تهران علاوه بر خدمات شست و شوی قالی‌ها از خدمات خاص دیگری نیز برخوردار است که ما در اینجا به برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

خدمات قالیشویی در میدان نوبنیاد

قالیشویی در اقدسیه در کنار خدمات مربوط به شست و شو خدمات دیگری همچون خدمات تعمیر قالی‌ها، خدمات مرتبط با جمع آوری و تحویل قالی‌ها و خدمات مشتری مداری را نیز ارائه می‌دهد. کم و کیف این خدمات در قالیشویی پاکمهر بسیار خاص و بی‌نظیر است. بی‌نظیر بودن این خدمات به دلیل کیفیت بالای خدمات قالیشویی پاکمهر است که با استفاده از امکانات پیشرفته و تفکرات خوب مدیریتی این مجموعه صورت گرفته است.

خدمات شست و شو

ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در ازگل بر چند اصل محوری استوار است:

استفاده از امکانات پیشرفته

امکانات قالیشویی در قیطریه شامل ماشین‌ها و دستگاه‌های شست و شوی بسیار پیشرفته است. قالیشویی پاکمهر در شست و شوی قالی‌های خود بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها را به کار گرفته است تا فرآیند شست و شوی قالی‌ها به طور کامل صورت بگیرد. به عبارتی در قالیشویی پاکمهر شما صرفا با فرآیند استفاده از شوینده و پاک کردن قالی‌ها سروکار ندارید بلکه قالی‌ها به طور کامل شسته و خشک می‌شوند. در کنار دستگاه‌ها، شوینده‌هایی هم که در قالیشویی نیز استفاده می‌شوند جز بهترین و باکیفیت‌ترین شوینده‌ها هستند.

شست و شو به روش‌های مختلف

خدنات شست و شوی قالیشویی در میدان نوبنیاد از نظر روش شست و شو نیز متنوع است. در قالیشویی پاکمهر، شست و شو به دو روش ساده و اعلاشویی صورت می‌گیرد. در شست و شوی ساده، قالی‌ها با استفاده از دستگاه‌ها شسته و تمیز می‌شوند. فرآیند شست و شوی ساده معمولا استفاده از شوینده‌ها و در نهایت آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. اما در اعلاشویی، فرآیند شست و شو ممکن است چندین بار تکرار شود. اگر بر تمیزی بیش از حد قالی‌های خود حساس هستید و یا به هر دلیلی قالی‌های شما بیش از اندازه کثیف هستند می‌توانید از روش اعلاشویی استفاده کنید.

نکته: در قالیشویی پاکمهر از شست و شوی استریلیزه نیز استفاده می‌شود. این فرآیند نیز جهت برطرف کردن هر گونه آلودگی یا عوامل ویروسی صورت می‌گیرد. روش استریلیزه در مورد تمام قالی‌ها به کار می‌رود و محدود به دوره یا زمان خاصی نیست.

خدمات قالیشویی در میدان نوبنیاد

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

خدمات شست و شوی قالیشویی در میدان نوبنیاد تنها مختص قالی‌ها نیست؛ بلکه در این قالیشویی خدمات مربوط به تمام کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. موکت، گلیم، زیلو، فرش‌های دستباف، تابلوفرش‌ها و… بخشی از خدمات شست و شوی قالیشویی در میدان نوبنیاد است. در قالیشویی نوبنیاد، خدمات مربوط به شست و شوی مبلمان نیز ارائه می‌شود.

خدمات تعمیر قالی در قالیشویی در میدان نوبنیاد

در قالیشویی پاکمهر در نوبنیاد انواع مختلف خدمات تعمیر نیز وجود دارد. یا بهتر است بگوییم هر آنچه که مربوط به آسیب قالی است در قالیشویی نوبنیاد ارائه می‌شود. این خدمات شامل خدماتی چون ریشه زنی، رفوگری، دارکشی، تعمیر شیرازه، قلم زنی، رنگ برداری و… است. هر کدام از این خدمات مربوط به تعمیرات و اصلاحات خاصی است. مثلا در رفوگری، قسمت‌های پاره شده یا پوسیده قالی‌ها تعمیر می‌شود.

در رنگ برداری رنگ‌های به هم ریخته قالی‌ها درست می‌شود. اگر ریشه قالی‌ها آسیب دیده باشند فرآیند ریشه زنی برای آن به کار برده می‌شود. با دارکشی، قسمت کجی قالی‌های شما تعمیر می‌شود. تعمیر شیرازه نیز همانطور که از نام آن پیداست مربوط به تعمیر شیرازه قالی‌ها به روش‌های مختلف از جمله چرم دوزی است. با قلم زنی نیز اگر رنگ قالی شما کمرنگ شده باشد اصلاح می‌شئد.

خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل قالی‌ها

قالیشویی در میدان نوبنیاد از نظر خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز بسیار منحصربه فرد و سریع عمل می‌کند. این قالیشویی، قالی‌های شما را در کمترین زمان ممکن جمع آوری می‌کند و بعد از جمع آوری در حداقل زمان ممکن تحویل می‌دهد. تحویل قالی‌ها به صورت کاملا منظم و مرتب انجام می‌شود. به این ترتیب که قالی‌ها لول می‌شوند و در داخل یک کاور مخصوص و بادوام قرار داده می‌شوند.

بد نیست این نکته را نیز بدانید که اصل سرعت در قالیشویی پاکمهر محدود به زمان خاصی نیست. شما در هر زمانی که با قالیشویی پاکمهر تماس بگیرید حتی نزدیک به ایام عید، این قالیشویی فرآیند شست و شو و تحویل قالی‌ها را انجام می‌دهد.

خدمات مشتری مداری

مشتری مداری جرز اصول بسیار مهم قالیشویی در میدان نوبنیاد است. این قالیشویی با ایجاد راههای ارتباطی گسترده تلاش می‌کند تا با همه مشتریان خود در ارتباط باشد. علاوه بر این قالیشویی پاکمهر با ایجاد راه‌های ارتباطی متنوع (مانند خطوط تماس تلفنی و نیز ارتباط آنلاین) دسترسی به خدمات خود را نیز آسان کرده است.

با این حال پاکمهر برای دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود نیز ارزش زیادی قائل است. کیفیت و رضایت مشتریان نیز بخشی از اصول مهم مشتری مداری است. قالیشویی پاکمهر رضایت مشتریان و کیفیت خدمات خود بر بالاتر از منافع شخصی می‌داند. از این رو هزینه خدمات خود را نیز به صورت مقرون به صرفه ارائه می‌کند تا همه شهروندان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

نکته پایانی قالیشویی در میدان نوبنیاد

مطمئن باشید اگر یک بار از خدمات قالیشویی در میدان نوبنیاد استفاده کنید هیچ وقت نام آن را فراموش نخواهید کرد. پاکمهر از نظر کیفیت و رضایت مشتریان چیزی کم نمی‌ذارد. از این رو با جرات می‌توان گفت خوشبختانه تاکنون تمام کسانی که از خدمات قالیشویی در میدان نوبنیاد و سایر شعبات آن استفاده کرده‌اند رضایت کامل داشته‌اند. قالیشویی پاکمهعر در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز است.

مطالب مرتبط

شستشوی فرش به عنوان یکی از وظایف مهم در مراقبت و نگهداری از خانه و دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد. فرش‌ها وسایل گران‌قیمتی هستند که نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارند. از این رو ضروری است که آن‌ها را به دست متخصصانی بسپارید که علاوه بر شستشوی دقیق و عمیق، تعمیر کنند. قالیشویی نوبنیاد […] ...

29 آذر 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.