آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1400

قالیشویی در میدان قدس پاکمهر |22553767|☎ 📞

پاک مهر در میدان قدس:

میدان قدس در منطقه یک تهران و در محله تجریش واقع شده است که برخی این میدان را بعنوان میدان تجریش اصلی و میدان تجریشی که در سمت راست این میدان قرار دارد و اکثر قدیمی های این محل آن را سر پل تجریش می نامند را یک خیابان کوتاه به نام خیابان شهرداری به هم متصل میکند، اما امروزه بیشتر به نام میدان قدس جا افتاده است. خیابان باهنر و محله دزاشیب در شمال این میدان و ابتدای خیابان شریعتی در سمت جنوبی میدان قدس واقع شده است.

قالیشویی پاک مهر با تجربه ای بالغ بر 20ساله در سراسر تهران است که به صورت تخصصی و حرفه ای کلیه خدمات قالیشویی اعم از شستشوی انواع فرشهای ماشینی و شستشوی تضمینی فرشهای دستباف را ارائه می نماید.

          

قالیشویی در میدان تجریش

قالیشویی پاکمهر که یکی از ده برند برتر صنعت قالیشویی در تهران است در نزدیکی میدان تجریش حضور دارد و به تمامی محله های نزدیک و اطراف تجریش هم مانند : دربند، سربند، خیابان فنا خسرو، گلابدره، سرپل تجریش، خیابان ولیعصر، زعفرانیه، الهیه، فرشته، فرمانیه، دزاشیب، نیاوران، جماران، قیطریه، قلهک  و سراسر نقاط منطقه 1 را تحت پوشش خدماتی خود دارد . قالی شویی پاکمهر متخصص در رفع عیوب فرشهای دست بافت و ماشینی است همچنین دارای کارخانه ای مجهز به ماشین های تمام اتوماتیک و سالنهای مجزا برای شست وشو فرش های ماشینی و دست بافت  می باشد و برای شستشوی هر فرش چه ماشینی و چه دست باف از مواد شوینده مناسب برای آن استفاده میکند. کلیه خدماتی که شرکت قالیشویی پاک مهر ارائه مینماید دارای گارانتی و ضمانت نامه کتبی می باشد.

  

قالیشویی در شریعتی:

قالیشویی پاک مهر واقع در خیابان شریعتی،با به کارگیری نیروهای مجرب و مواد شوینده عالی که به الیاف فرش شما آسیبی نمیرساند،با آبکشی و رعایت نکات اسلامی و مذهبی، درسراسر تهران،بخصوص محدوده شریعتی، عباس آباد، سهروردی و میرداماد، سرویس منظم برای ارائه خدمات قالیشویی و خشکشویی فرشهای دستباف و ماشینی، موکت و پتو، مبلمان و تشک خوشخواب هعمه روزه حتی روزهای تعطیل بصورت 7/24 دارد. از آنجاکه شریعتی یکی از مناطق بسیار شلوغ تهران بوده،شرکت قالیشویی پاک مهر، باکادری مجرب ودستگاه های روز دنیا در منطقه شریعتی درخدمت شما همشریان گرامی میباشد،شما همشریان عزیزخوب میدانیدکه باوجود تمام دغدغه های امروزه بشر، دیگر، وقتی برای شستن قالی در خانه خود نداریم و دراین صورت نمیتوانیم بادقت و باکیفیت فرش خودرا بشوریم،این راهم میدانیم که بعداز شستن فرش، برای خشک کردن آن فرشمان را پهن میکنیم و باعث زرد شدن ریشه های فرشمان میشود،پس بااین وجود لازم است که از یک قالیشویی مطمعن استفاده کنیم تااز شستن و زرد نشدن ریشه های فرشمان خیالمان راحت باشد،دراین صورت هم در وقت خود صرفه جویی کردیدهم این اطمینان راداریدکه فرش و مبلمان و.. شما باکیفیت ودقت شسته میشود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.