آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 خرداد 1400

قالیشویی در جنت آباد شمالی ( 44444679 )☎📞

برترین قالیشویی در جنت آبادشمالی:

قالیشویی پاک مهر، مجهز ترین قالیشویی منطقه جنت آباد شمالی میباشد. کارشناسان پاکمهر با بررسی  جنس و هویت فرش، نوع شستشوی هر فرش را تعیین کرده و به کارگران و استاد کاران دائم توصیه میکنند که ، کیفیت را سرلوحه کا رخود قرار دهید. قالیشویی پاک مهر  یک کارخانه مجهز و تکمیل که تشکیل شده از کارشناسان ماهر ، استاد کاران با تجربه ، کار گرانی کار آزموده و آموزش دیده ، دستگاه های روز دنیا ، میباشد و همه روزه به دلیل وفا به تعهدات و قول و وعده های خود ، مشتریان بیماری را در منطقه جنت آباد شمالی خدمات رسانی میکند و خدمات خود را به تمام مناطق جنت آباد اعم از:

نزدیک جنت آباد ، در منطقه جنت آباد مرکزی، در نزدیکی جنت آباد جنوبی، در محدوده جنت آباد عرضه میکند. این قالیشویی همه روز حتی در ایام تعطیل به صورت 24 ساعت شبانه روزی و هفت روز هفته ، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان میباشد و میکوشد تا هرساله شما را از سال قبل راضی تر و خشنود تر و خرسند تر از خدمات خویش به شما ، نگه دارد.  پاک مهر، تنها قالیشویی مجاز در شاهین شمالی  و جنت آباد شمالی میباشد. این قالیشویی طبق نرخ های اتحادیه بهترین شستشو را برای فرش های شما انجام میدهد.

راه های اطمینان به یک قالیشویی مجاز:

وقتی به دنبال یک قالیشویی میباشید که فر شهای گران بها و نفیس خود را جهت شستشو به ایشان بسپارید ، باید به چند نکته توجه کنید. زود به هرقالیشویی اطمینان نکنید، زیرا تنها شستشوی فرش است که میتواند فرش های شما را به کلی آسیب بزند.در هنگامی که یک قالیشویی را انتخاب کردید، مطمعن باشد آن قالیشویی مجاز میباشد یاخیر؟ 

پس از کسب اطمینان از مجاز بودن این قالیشویی با تماس با قالیشویی از آنها بخواهید که به چند سوال شما پاسخ دهند ، سوالاتی از قبیل : ابزار شستشوی فرش های شما چه چیزی میباشد؟ آیا روش هایی که برای هرنوع فرش در نظر گرفته اید، باهم فر ق دارد یا خیر؟آیا خدماتی از قبیل لکه برداری رفو و… را برای فر شها انجام میدهد ؟

کارخانه قالیشویی شما درکجا واقع میباشد ؟ آیا شستشوی فرش های  مارا به صورت تضمینی و تخصصی انجام میدهید؟ تضمینی برای سالم ماندن فرش ، مادامی که در کارخانه شماست وجود دارد ؟ آیا خدمات شما دارای گارنتی میباشد ؟ چه مدت زمانی طول میکشد فرش را تحویل دهید؟ آیا پرسنل و کارگران شما برای کار در قالیشویی با دستگاه آموزش دیده اند؟  این قبیل سوالات میتواند اعتماد شما را به قالیشویی بیشتر کند اما در صورتی که جواب قاطعانه ای برای هر سوال شما داشته باشند.

در صورت تماس شما با قالیشویی پاک مهر پرسنل پاک مهر با پاسخ دقیق و قاطعانه با دلیل و برهان شما را نسبت به  انتخاب این قالیشویی مطمئن تر کرده . پرسنل پاک مهر در نهایت ادب و صبوری پاسخ به تمام سوالات شما را خواهند داد . برای مثال : شما با قالیشویی پاک مهر تماس گرفته اید.پاسخ تمام سوالات شما را در ادامه میدهیم.

خدمات ما:

کارخانه قالیشویی پاک مهر واقع در شهر تهران میباشد و مطمئن ترین و باکفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهد. ابزارشستشو برای فرش های ماشینی ، دستگاه ها و فرچه های ماشینی و دستگاه لوله ای آبگیر و گرمخانه گازی میباشد ، اما در شستشوی فرشها ی دستباف به دلیل ظرافت و حساس بودن ، از نیروهای انسانی ومجرب و کاردان بهره میگیریم .

پرسنل پاک مهر آموزش دیده توسط استاد کاران میباشند. هرنوع خدماتی را که فرش شما به آن نیاز داشته باشد با گارانتی و تضمینی برای شما انجام خواهد داد.در شستشوی فرش های ماشینی از روش مدرن ، مکانیزه و در شستشوی فرش های دستباف،  از روش سنتی بهره میگریم.تمام خدمات و شستشو های پاک مهر دارای گارانتی و تضمینی میباشد و مادامی که فرش های شما در کارخانه قالیشویی پاک مهر و تحویل ما میباشد، تحت گارانتی پاکمهر از فرش های شما مراقبت میشود.

شاخص ترین قالیشویی درغرب پاکمهر:

با وجود این دلایل  و منطق ها فکر نکنم جای درنگ و نگرانی برای شما وجود داشته باشد. ما پاسخ تمام سوالات تلفنی شما را در این صفحه داده ایم و شما برای بهره مندی از خدمات ما کافی است با شماره تلفن درج شده در عنوان صفحه تماس بگیرید تا پرسنل پاک مهر جهت خدمات رسانی ، به منزل شما حضور یابند و فرش ها ی شما را به صورت لول شده جهت جلوگیری از آسیب رسیدن فرش در مسیر کارخانه ، جمع آوری کرده و به کارخانه جهت شستشو ببرند.