آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 مرداد 1402

قالیشویی در طرشت |66553719|☎📞

دسترسی به قالیشویی در طرشت که بتواند خدمات خوبی را ارائه دهد ممکن است برای شما شهروندان که ساکن این منطقه هستید کمی سخت باشد. البته از نظر ما اینطور نیست. ما معتقدیم که اگر به یک قالیشویی خوب در طرشت دسترسی ندارید، احتمالا با نام قالیشویی پاکمهر آشنا نیستید. قالیشویی پاکمهر بیش از 20 سال است که کار خود را آغاز کرده است. اما به دلیل کیفیت بالای خدمات خود توانست نظر مساعد بسیاری از شهروندان را جلب کند. همین موضوع باعث شد که سایر شعبات این قالیشویی در مناطق 22 گانه تهران نیز دایر شود. قالیشویی در طرشت یکی از این شعبه‌ها است. این قالیشویی نیز مانند سایر قالیشویی‌های پاکمهر خدمات متمایزی را ارائه می‌دهد.

قالیشویی در طرشت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات مربوط به قالیشویی در طرشت شامل سه بخش اصلی است:

  •  شست و شو فرش
  •  تعمیر و رفو فرش
  • خدمات شستشو مبلمان، میزناهار خوری و تابلو فرش

در کنار خدمات فوق، برخی از سرویس‌های این قالیشویی نیز بسیار منحصربه فرد است: از جمله خدمات مربوط به ارتباط شهروندان با قالیشویی و نیز مسائل مربوط به هزینه خدمات

اشاره به این نکته نیز بد نیست که خدمات مربوط به قالیشویی در طرشت تنها به طرشت مربوط نیست. این قالیشویی به دلیل وسعت خدمات خود مناطق آریاشهر، آزادی و ستارخان را نیز شامل می‌شود.

شست و شویی که منحصربه فرد است

اگر می‌گوییم خدمات شست و شوی قالیشویی در آریاشهر منحصربه فرد است، به دلیل استفاده از ماشین‌ها یا دستگاه‌های پیشرفته است. دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر در طرشت و آریاشهر شامل دستگاه‌های متنوع است. در کنار تنوع، اکثر دستگاه‌های این قالیشویی جزء دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا هستند. این دستگاه‌ها قادر به شست و شوی کامل قالی‌ها هستند. منظور از شست و شوی کامل، انجام تمام مراحل شست و شو مانند خیس کردن قالی‌ها، استفاده از مواد شوینده، آبگیری و در نهایت خشک کردن قالی‌ها است.

بخشی از فرآیند شست و شوی قالیشویی در آزادی، شامل استریلیزه کردن قالی‌ها، شست و شوی شرعی و شست و شوی انواع کفپوش‌ها و مبل‌ها است. مرحله استریلیزه کردن یکی از مراحل اصلی شست و شوی قالی‌ها است که بدون محدودیت زمانی انجام می‌شود. یعنی اینطور نیست که تنها محدود به دوران شیوع بیماری‌ها یا ویروی‌های بیماری‌زا باشد؛ بلکه در مورد تمام قالی‌ها انجام می‌شود. استریلیزه کردن قالی‌ها باعث دفع تمام عوامل بیماری‌زا می‌شود. اگر جزء افراد حساس به بیماری یا آلودگی‌های خاص هستید احتمالا مجذوب این ویژگی قالیشویی پاکمهر خواهید شد.

شستشوی شرعی

شست و شوی شرعی نیز یکی دیگر از خدمات مربوط به شست و شوی قالیشویی در ستارخان است. یکی از اصول شست و شوی شرعی برای رفع نجاست، شستن محل نجاست به طور کامل است. از آنجا که در قالیشویی طرشت مراحل شست و شو و آبگیری به طور کامل انجام می‌شود بنابراین می‌توانید از بابت این موضوع نیز آسوده خاطر باشید.

شستشوی مبلمان و کف‌پوش

شست و شوی مبلمان و انواع کفپوش‌ها از دیگر خدمات شست و شوی قالیشویی در طرشت است. کیفیت شست و شوی مبلمان نیز مانند قالی‌ها از طریق دستگاه‌های روز و پیشرفته انجام می‌شود. برای این کار نیز باید از طریق راه‌های ارتباطی با قالیشویی هماهنگ کنید تا کار شست و شو انجام شود. علاوه بر مبلمان شست و شوی سایر کفپوش‌ها مانند موکت، گلیم، جاجیم و… نیز انجام می‌شود.

قالیشویی در طرشت

جمع کردن مرتب قالی‌ها

قالیشویی پاکمهر قالی‌ها را به شکل مرتب جمع می‌کند. یعنی در زمان جمع آوری قالی‌ها، نیروهای پاکمهر کار لول کردن قالی‌ها را انجام می‌دهند و آن‌ها را به صورت مرتب به قالیشویی منتقل می‌کنند. در زمان جمع کردن قالی‌ها نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید.

تحویل مرتب قالی‌ها

تحویل قالی‌ها نیز به مانند جمع کردن آن‌ها نیز به صورت کاملا مرتب انجام می‌شود. قالیشویی در طرشت این کار را از طریق قرار دادن قالی‌ها در کاور مخصوص انجام می‌دهد. این کاور برای آن است که زیره قالی‌های شما نیز کاملا تمیز بمانند.

زمان تحویل فرش‌های شسته شده

قالی‌ها بعد از تماس شما جمع آوری می‌شوند. زمان مراجعه نیروهای پاکمهر به قالیشویی بسیار سریع است و بعد از اولین تماس شما و هماهنگی با قالیشویی انجام می‌شود. این موضوع در مورد تمام روزها، ماه‌ها و فصل‌ها صادق است. شما هر زمانی که تماس بگیرید، نیروهای پاکمهر به آدرس شما مراجعه و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. زمان تحویل قالی‌ها نیز پس از دو یا سه روز کاری صورت می‌گیرد.

نحوه تماس با قالیشویی در طرشت

تماس با قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت این قالیشویی قرار داده شده است، انجام می‌شود. اگر به هر دلیل نتوانستید به شماره‌های این قالیشویی از داخل سایت دسترسی پیدا کنید می‌توانید با سامانه راهنمای 1218 تماس بگیرید. با این حال اگر به سایت پاکمهر مراجعه کنید می‌توانید سفارش شست و شوی قالی‌ها را از طریق سایت نیز ثبت کنید.

تعمیر انواع قالی‌ها

تعمیر قالی‌ها نیز یکی از خدمات تخصصی قالیشویی در طرشت است که معمولا در هر قالیشویی انجام نمی‌شود. قالیشویی پاکمهر قالی‌های پوسیده یا آسیب دیده شما را از طریق رفوگری ترمیم می‌کند. طوری که قالی‌هایتان مانند شکل اول آن می‌شوند. خدمات تعمیر شامل رفع مشکل رنگبندی نیز است. اگر رنگ قالی‌های شما به هر دلیلی به هم ریخته است می‌توانید از خدمات رنگبندی قالیشویی در طرشت استفاده کنید.

آیا هزینه خدمات قالیشویی در طرشت بالا است؟

پاسخ ما با قاطعیت خیر است. خدمات قالیشویی پاکمهر بسیار  مناسب است. زیرا این مجموعه هدف اصلی و اولیه خود را کیفیت خدمات و رضایت مشتریان قرار داده است. البته منافع اقتصادی در این مجموعه نیز مانند هر کسب و کاری مورد توجه است؛ اما با جرات می‌توانیم بگوییم که پاکمهر رضایت مشتریان را قربانی اهداف مالی نکرده است و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه فعالیت می‌کند.

سخن نهایی قالیشویی در طرشت

ما در مورد کیفیت کارهای خود ادعای بالایی داریم. با این حال اگر از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کردید و به هر دلیلی راضی نبودید می‌توانید دلیل نارضایتی و یا شکایات خود را با مجموعه پاکمهر در میان بگذارید. مطمئن باشید پاکمهر پیگیر تمام سوالات یا انتقادات شما خواهد بود.

مطالب مرتبط

اگر به دنبال قالیشویی نزدیک طرشت هستید و احتمالا با قالیشویی پاکمهر نیز آشنا هستید باید این نوید را به شما بدهیم که قالیشویی پاکمهر در نزدیک طرشت نیز شعبه دارد. قالیشویی نزدیک طرشت در راستای راحتی و دسترسی آسان شما مردم عزیز طرشت و مناطق اطراف آن فعالیت دارد. این قالیشویی خدمات متنوعی را […] ...

4 مرداد 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.