آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 آذر 1400

قالیشویی شهرستان نیشابور |42626850|☎📞

قالیشویی پاک مهر در نیشابور:

قالیشویی پاک مهردر شهرستان نیشابور، شاخص ترین و مطمئن ترین  قالیشویی  نیشابور میباشد. این قالیشویی با استفاه از متد های علمی و کارشناسان باتجربه و متخصص ، همه روزه میکوشد تا بهترین های شستشوی فرش و موکت همراه با ضدعفونی و ضد کرونایی را برای همشهریان عزیز خود در نیشابور، انجام داده و رضایت آنها را کسب کند.پاک مهر بابیش ازنیم  قرن سابقه کاری درخشان کاری و حضور دائمی و همیشگی خود در بین مردم نیشابور ، مایه دلگرمی همشریان گرامی خود در زمینه قالیشویی میباشد.این قلیشویی با داشتن شعبه در محله ها ی مختلف نیشابور، همه روزه به صورت 24 ساعت شبانه روزی و هفت روز هفته ، حتی در ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد. شما عزیزان اگر به دنبال یک قالیشویی خوب  مطمئن در نیشابور هستید ، پیشنهاد من به شما قالیشویی پاک مهر میباشد . زیرا این قالیشویی با داشتن پروانه کسب و مجوز رسمی ، خدمات شستشوی هرگونه قالی و فر ش را به شما عزیزان ارائه میدهد و متخصص ترین کارشناسان و استاد کاران را جهت شستشوی فرش های شما در کارخانه ، استخدام کرده .این قالیشویی با داشتن کارخانه محهز و بروز با بهترین دستگاه ها ، فرشهای گران قیمت شما عزیزان راشستشو داده و همه روزه میکوشد تا نیاز شما عزیزان را نسبت قالیشویی رفع کند.همشهریان گرامی اگر میخواهید فرش های شما همیشه تازگی ولطافت خود را حفظ کند و همچون نگین منزل شما را درخشان نماید ، درشستشوی آنها دقت نمایید ، زیرا فر شهای شما خراب و پوسیده نمیشود مگر اینکه در شستشو به آنها صدمه بزنید. شما باشستن قالی های خود درمنزل ، به دلیل نداشتن اطلاعات وتجربه بخصوص قالیشویی و استفاده از شوینده های شیمیایی، به زود پوسیده شدن فرش کمک کرده و همه چیز دست به دست هم میدهند که  فرشهای شما را پوسیده و از عمر محصول بکاهند . پس همین حالا با شرکت قالیشویی پاک مهر تماس گرفته و قالی های خود را به ما بسپارید .این قالیشویی با دربرداشتن کادری مجرب و متخصص و استفاده از مواد و شوینده های استاندارد و رعایت اصول مذهبی و اسلامی ، به بهترین شکل ممکن فرش های شما را شستشو داده و با رعایت بهداشت و آبکشی کامل و ضد عفونی ، فر شهای شما را جهت جلوگیری از چروک و پوسیدگی اتو زده و رول شده در بسته بندی کاور، تحویل شما عزیزان میدهد.

همشهریان گرامی توجه داشته باشید ، فر شهای نفیس و گران بهای شما نیاز به یک شستشو ی حرفه ای دارد و شما نباید به هر قالیشویی اعتماد کنید ، چون ممکن است یکبار برای همیشه به فرش های شما آسیب بزنند این فر شها در تراکم بندی و بافت و رنگ های بخصوصی که دارد ، با دیگر فرش ها متفاوت است و نیاز به یک شستشوی حرفه ای با روشهای بخصوص دارد .کوچکترین استباه در شستشو موجب در هم ریختن  رنگ فرش شما شده وامکان دارد که فرش شما تغییررنگ  داده و دیگر قابل استفاده نباشد. آیا شما با وجود این مشکل بزرگ  نمیخواهید که فرشتان درکارخانه شسته شود که مجهز و متخصصین آن را بشویند ؟ لازم به ذکر است که شستشوی قالی های دستبافت شما در کارخانه قالیشویی پاک مهر بدین شکل میباشد : 

1. ابتدا متخصصین و کارشناسان رنگ فرش ، رنگ فرش ما را تست کرده و دقت میکنند که این فر ش باید چگونه و با چه موادی و چه روشی شستشوداده شود که ، رنگ پس ندهد 

2. فرش های شما را پس از تشخیص رنگ و هویت برای شستشو با هر روشی که کارشناس معلوم کرده با مواد مخصوص به آن فر ش، میشویند.

3. اگر فر شهای شما نیاز به ریشه زنی وشیرازه و ترمیم داشته باشد ، این خدمات را به بهترین  شکل ممکن بروری فرش های شما انجام میدهند.

4. پس از شستشو با رعایت نکات  اسلامی ، فر شهای شما را با رعایت کامل بهداشت ، آبکشی  کرده و پس از خشک شدن فرش ها را رول کرده و در بسته بندی کاور درب منزل ، به شما عزیزان تحویل میدهند.

اهالی محترم نیشابور، ما نیاز شما را نسبت به قالیشویی در خیابان امام خمینی نیشابور، رفع و شما با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر،اقدام نمایید.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در نیشابور: قالیشویی پاک مهر در نیشابور، مفتخر است که همچون سالهای گذشته ارائه خدمات شستشوی را به شما  روزانه  بیشترکند.قالیشویی پاک مهر، هرنوع شستشویی را که شما عزیزان داشته باشید اعم از : شستشوی فرشهای ماشینی و دستبافت ، ابریشم ،گل ابریشم،فانتزی، بلژیکی،گلیم ،پتو، پادری، روفرشی تابلو فرش ، تابلو ترمه […] ...

11 آذر 1400
ادامه مطلب