آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 اسفند 1401

قالیشویی در شهرآرا |88690517|☎📞

محله شهرآرا یکی از بهترین محله‌های منطقه دو تهران به شمار می‌رود که در نقشه قسمت شمال غربی قرار دارد. این منطقه جزو قدیمی‌ترین مناطق تهران است که رنگ و بوی قدیم را برای بسیاری از افراد زنده می‌کند و حال و هوای دلنشینی دارد. این محله از فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی برخوردار است و طبیعتا قالیشویی‌های گوناگونی در آن مشغول به کار هستند. اما در بین تمامی این قالیشویی ها، قالیشویی در شهرآرا وجود دارد که به نام پاکمهر در بین ساکنین این محل معروف شده است.

قالیشویی پاکمهر در شهرآرا

همانطور که اشاره شد قالیشویی پاکمهر در محله شهر آرا ساکن است و به تمامی مناطق اطراف آن سرویس دهی دارد؛ قالیشویی پاکمهر علاوه بر سرویس دهی به مناطق شمال تهران، به دیگر مناطق و محله‌های تهران نیز سرویس دهی دارد و از قضا به علت سرویس دهی گسترده مورد توجه افراد قرار گرفته است. اما تنها سرویس دهی قالیشویی در ستارخان نیست که آن را محبوب کرده است و ویژگی‌های متعدد دیگری دارد که در ادامه‌ی این نوشتار به توضیح و بررسی آن می‌پردازیم.

شستشوی اصولی فرش

یکی از نکاتی که قالیشویی مورد نظر را از دیگر مراکز متفاوت می‌کند، شستشو طبق اصولی است که تنها افراد ماهر در این رشته از آن تخصص بخوردار هستند؛ برای مثال شما هر چند از مواد شوینده باکیفیت استفاده کنید اما شستشوی سخت و در عین حال محتاطانه نداشته باشید نتیجه کار دلخواه مشتری نخواهد بود. علت تاکید قالیشویی پاکمهر در شستشوی سخت این است که مواد شوینده از بافت فرش به خوبی خارج شود؛ زیرا در غیر این صورت فرش شما دچار پوسیدگی می‌شود و پس از تنها چند روز دیگر قابل استفاده نیست و نیاز به ترمیم دارد.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود فرش بپوسد کاور کردن فرش در صورت داشتن رطوبت است؛ بنابراین برای جلوگیری از این دسته مشکلات قالیشویی در گیشا انتخاب کنید که به تمامی این مسائل توجه کند تا دوام فرش‌های شما نیز بالا برود و نیاز به پرداخت هزینه‌های متعدد برای خرید و یا حتی ترمیم فرش نداشته باشید. اگر شما به تازگی قالیشویی در شهرآرا تاسیس کرده‌اید نیز با توجه به این مسائل می‌توانید مشتری‌های بسیاری جذب کنید و همچنین مشتری‌های ثابت خود را نیز همواره راضی نگه دارید.

ارائه خدمات گوناگون

امروزه افراد با نزدیک شدن به اعیادی همچون عید نوروز، قصد شستشوی تمامی اسباب و وسایل منزل خود را دارند؛ اما شستشوی آیتم‌هایی همانند مبلمان و یا تشک خوشخواب کار هر فردی نیست و نیاز به مهارت و ابزارهای تخصصی دارد. امروزه قالیشویی در ستارخان پلنی فعال کرده است به نام شستشوی مبلمان در منزل؛ این پخش تنها شامل مبلمان نیست و بخش‌های همچون صندلی‌های گوناکون و یا تشک‌های خوشخواب را نیز زیر مجموعه خود قرار داده است.

قالیشویی پاکمهر در هر زمانی که شما تعیین کنید همراه با ابزارهای تخصصی شستشو در منزل شما حاضر می‌شوند و در کمترین مدت زمان خدماتی خاص و منحصر به فرد به شما ارائه می‌دهند؛ با درخشندگی مبلمان جلوه بسیاری به منزل شما اضافه می‌شود که افراد هنگام حضور در منزل به وضوح این مسئله را احساس خواهند کرد.

قالیشویی پاکمهر علاوه بر شستشوی فرش و مبلمان منزل، خدماتی همچون رفو و ترمیم فرش‌ها را نیز انجام می‌دهد؛ در نظر داشته باشید که ترمیم تنها مختص به فرش‌های قدیمی با بافت نازک و پوسیده نیست و شما می‌توانید فرش‌های جدید خود را نیز که دچار سوختگی، آسیب و پارگی شده‌اند را ترمیم کنید و دوبار مورد استفاده‌ی خود قرار دهید. امروزه با وحود این آیتم که تنها قالیشویی در شهرآرا از آن برخوردار است، صرفه جویی بیشتری در هزینه‌ها می‌شود و نیاز به تهیه فرش جدید نبوده است.

قالیشویی در شهرآرا

انواع روش‌های شستشو قالیشویی در شهرآرا

قالیشویی پاکمهر علاوه بر انواع خدمات، از روش‌های گوناگون شستشو نیز برخوردار است؛ این موضوع باعث می‌شود شما با توجه به میزان کیفیتی که تقاضا دارید روش را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال روش‌هایی هستید که شستشو را به صورت تخصصی‌تر انجام دهند باید از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید تا در صورت قوی بودن بافت فرش روش‌هایی منحصر به فرد با دستگاه‌های متفاوت برای شما انجام شود تا در نهایت نتیجه کار بهتر شود. اما اگر به دنبال قالیشویی در شهرآرا هستید که روش‌های نسبتا معمولی‌تری با هزینه‌ی مناسب‌تری داشته باشد نیز می‌توانید با مراجعه به قالیشویی پاکمهر و تعیین روش مورد نظر در وب سایت پاکمهر فرش‌های خود را مورد شستشو قرار دهید.

بهترین قالیشویی در شهرآرا

همانطور که اشاره شد قالیشویی‌های متعددی در شهرآرا فعالیت می‌کنند که هر یک از مزایایی برخوردار هستند؛ اما قالیشویی پاکمهر تنها مرکزی است که همه‌ی مزیت‌های این قالیشویی‌ها را دارد و خدمات بسیار گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به این موضوع اگر شما نیز به دنبال قالیشویی با خدمات متفاوت و خاص هستید می‌توانید به قالیشویی پاکمهر مراجعه کنید و پس از شستشوی فرش‌های خود نهایت لذت را ببرید.

شستشوی قرش‌ها پرسه حساسی به شمار می‌رود که ممکن است چندین بار در سال شما را درگیر کند؛ اگر شما نیز همچنان پس از چندین سال شستشو، قالیشویی مناسبی پیدا نکرده‌اید می‌توانید تنها با یک بار مراجعه به قالیشویی پاکمهر از اعتماد به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

ثبت سفارش قالیشویی در شهرآرا پاکمهر

بنابراین اگر قصد مراجعه به قالیشویی پاکمهر دارید، به وب سایت قالیشویی پاک مهر وارد شوید و خدمات مورد نظر از جمله شستشوی فرش و مبلمان را انتخاب کنید و پس از آن روش شستشو را انتخاب کنید و تعداد و متراژ آن را وارد کنید؛ بعد از انتخاب تمامی این بخش‌ها نوبت به وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس منزل و یا محل جمع آوری و تعیین زمان می‌رسد.

نیروهای جمع آوری ما نیز پس از مشاهده سفارش در کمترین مدت زمان در محل حاضر می‌شوند و فرش‌های شما را برای شستششو به قالیشویی انتقال می‌دهند؛ قالیشویی پاکمهر در نهایت پس از گذشت ۴۸ ساعت فرش‌ها را را لول و کاور شده تحویل شما می‌دهند. در صورتی که از خدمات ما استفاده کرده‌اید نیز می‌توانید در نظرسنجی‌های ما شرکت کنید و نظرات خود را ثبت کنید؛ با این تکنیک شما باعث می‌شوید مجموعه ما برای بهبود کیفیت و وضعیت همواره تلاش کند.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر شهرآرا: شهرآراء محله ای ست در منطقه 2 شهرداری تهران که در غرب تهران واقع شده است و از جنوب به خیابان ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود میشود. از مجتمع های مسکونی در […] ...

6 شهریور 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر نزدیک شهرآرا: قالیشویی پاکمهر به اهالی محترم محله شهرآراء و تمامی محلات واقع در منطقه 2 خدمات رسانی کرده و هر روزه تعداد بیشماری تماس از اهالی این منطقه جهت دریافت خدمات به شهرآرا دریافت میکند. تمام شاخص های ممتاز بودن برای یک قالیشویی مجهز و مطمئن  در قالیشویی پاک مهر  توسط […] ...

6 شهریور 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.