آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 دی 1396

قالیشویی در سمنگان |88690517

قالیشویی محدوده خیابان سمنگان:

خیابان سمنگان از خیابان های اصلی محله نارمک در منطقه 8 در قسمت شمال شرقی تهران محسوب میشود. این خیابان جهتی شمالی – جنوبی دارد و از شمال به میدان رسالت و از جنوب به خیابان شهید ثانی منتهی می شود. از خیابان هاو کوچه های مرتبط با خیابان سمنگان ،میتوان کوچه خیابانهای : چمن، جویبار،رمضانی زاده، کولیوند، فلاح، سایه، قنبریان، سوری، رحیمی و حیدرآبادیان را نام برد.

قالیشویی پاک مهر در نزدیک سمنگان : 

شاخص ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان مجاز تهران قالیشویی پاکمهر میباشد. این قالیشویی خدمات ارزنده خود را همه روزه حتی در ایام تعطیلات ، به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته به صورت سرویس های کامل در غالب سرویس های VIP ،  در اختیار شما عزیزان قرار میدهد، برای دریافت خدمات از بهترین قالیشویی مجاز در سمنگان ،  با یک تماس ، خدمات ارزنده ی پاک مهر را شامل حال فرش های خود کرده . اگر در شستشوی فر ش های دستباف و ابریشم بسیار حساس هستید و نگران این میباشید که در شستشو آسیب ببینند باید به عرض شما برسانم که پاک مهر با به کار گیری از شیوه های سنتی و با استفاده از نیروهای مجرب و کاردران و متخصص ، شستشویی بی نظیر و مطمئن را برای فر شهای شما انجام میدهد.  پاکمهر، متخصص در شستشوی فرش های  دستباف و ماشینی ، گل ابریشم ، ابریشم  ، فرش های فانتزی و کفپوش اتاق کودک و … میباشد .

خدمات مبل شویی در پاک مهر :  خدمات خشکشویی  مبلمان ، خوشخواب و موکت در محل در کمتر از 1 ساعت بدون ریزش آب ، به صورت تضمینی و تخصصی برای شما انجام میشود.

ویژگی های  قالیشویی مطمئن : 

1. مسلما بهترین و مهم ترین ویژگی که پاک مهر دارد این است که فرش را خوب میشوید.که دلیل محکمی برای انتخاب یک قالیشویی خوب میباشد.

2. پاکمهر به دلیل مجاز بودن تمام نرخ های خدمات و شستشو را به نرخ اتحادیه برای شهروندان در نظر میگیرد و دارای قیمت های مناسب میباشد.

3. نگران این نباشید که فر شهای شما در هنگام حمل و نقل آسیب ببینند زیرا ، پرسنل قالیشویی پاکمهر فرشهای شما را لول  میبرد ولول کاور شده می آورد.

4. پاک مهر فرشهای شما را در مدت  48  ساعت ، به شما تحویل میدهد و نیازی نیست که منازلتان عاری از فرش ، در مدت طولانی باشد.

5. از مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی خوب و معتبر مجاز بودن آن قالیشویی مبیاشد . از این رو بهترین قالیشویی مجاز دارای شرایط فوق در سمنگان ، قالیشویی پاکمهر میباشد.

پاکمهر،  یک قالیشویی مجاز و زیر نظر اتحادیه  میباشد که ، شستشویی با رعایت نکات اسلامی و اصول مذهبی و شرعی را برای فرش ها و قالی های شما با آب کر، انجام میدهد . این یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های مهم دیگر پاک مهر، مناسب برای خانم های حساس میباشد که در شستشوی فرش های خود توسط قالیشویی وسواس داشته و نگران این هستند که نجاست در فرش از بین رفته یا خیر ؟ پاک مهر با بهره گیری از بهترین مواد ، یک شستشوی کاملا شرعی و اسلامی و آب کشی کامل با آب کر، برایتان انجام میدهد.  

تماس با شرکت قالیشویی پاکمهر از طریق شماره تلفن: 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 حتی ایام تعطیل امکان پذیر است.