آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 شهریور 1402

قالیشویی نزدیک جیحون پاک مهر| 66553719|☎📞

بسیاری از اهالی منطقه جیحون از قالیشویی نزدیک جیحون به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های منطقه خود یاد می‌کنند. منظور از قالیشویی نزدیک جیحون قالیشویی پاکمهر است. اما برای افرادی که از این قالیشویی شناختی ندارند این سوال مطرح است که چرا قالیشویی نزدیک جیحون تا این حد معروف و شناخته شده است؟ پاسخ این سوال به خدمات خاص قالیشویی نزدیک جیحون برمی‌گردد. این قالیشویی به دلیل اهمیت دادن به کیفیت خدمات خود، نسبت به بسیاری از قالیشویی‌ها متمایز است.

قالیشویی نزدیک جیحون کجاست؟

در رابطه با اینکه قالیشویی نزدیک جیحون کجاست و چه مناطقی را شامل می‌شود باید گفت این قالیشویی همانطور که از نام آن نیز مشخص است نزدیک جیحون است؛ اما علاوه بر نزدیک جیحون، مناطق اطراف خود را نیز پوشش می‌دهد. این مناطق شامل مناطق نواب، آزادی، رودکی و سلسبیل است. از این رو می‌توان از این قالیشویی به عنوان قالیشویی در نواب، آزادی و… نیز نام برد.

ویژگی‌های قالیشویی نزدیک جیحون

ویژگی‌های خاص قالیشویی نزدیک جیحون را می‌توان در خدمات خاص آن تعریف کرد. این خدمات شامل خدمات شست و شو، خدمات مربوط به تحویل قالی‌ها، خدمات تعمیر و خدمات ارتباطی (مشتری مداری) است.

خدمات شست و شوی قالیشویی پاکمهر

خدمات قالیشویی در آزادی شامل شست و شوی قالی‌ها به روش عادی و اعلاشویی است. شست و شوی عادی تقریبا مشابه همان روش سنتی است. یعنی شست و شوی قالی‌ها بر اساس مراحل گردگیری، خیس کردن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها و در نهایت آبگیری و خشک کردن صورت می‌گیرد. هر یک از این مراحل با حساسیت و کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود. به عنوان نمونه در مرحله استفاده از شوینده‌ها قالی‌ها به طور کامل استریلیزه نیز می‌شوند. این مرحله در مورد تمام قالی‌ها انجام میشود. استریلیزه قالی‌ها برای آن است که خیال شما از بابت رفع هرگونه آلودگی ویروسی راحت شود.

اعلاشویی قالیشویی در رودکی نیز تقریبا مشابه شست و شوی عادی است. با این تفاوت که در اعلاشویی مراحل شست و شو از جمله استفاده از شوینده‌ها چندین بار تکرار می‌شود. این کار برای آن است که قالی‌ها به بهترین شکل ممکن تمیز شوند. خدمات اعلاشویی قالیشویی در سلسبیل در صورت درخواست شما، در مورد همه قالی‌ها انجام می‌شود. اما پیشنهاد ما این است که اگر قالی‌های شما بیش از اندازه کثیف نیستند و یا حساسیت زیادی روی تمیزی قالی‌های خود ندارید از همان روش شست و شوی عادی استفاده کنید. زیرا کیفیت شست و شوی عادی نیز بسیار بالا است. از طرفی قیمت اعلاشویی بیشتر از شست و شوی عادی است.

شست و شوی انواع قالی‌ها و کفپوش‌ها از دیگر خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک جیحون است. بدین معنا که در این قالیشویی علاوه بر قالی‌ها (اعم از ذستباف و ماشینی) کفپوش‌هایی مانند موکت، زیلو، گلیم و حتی پرده، انواع تابلوها، تشک‌ها و… نیز شسته می‌شود. مبل شویی نیز در این دسته قرار دارد و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

قالیشویی نزدیک جیحون

 خدمات تحویل

در قالیشویی نزدیک جیحون، خدمات تحویل و جمع آوری به صورت کاملا منظم، سازماندهی شده و سریع انجام می‌شود. این اصول در قالیشویی پاکمهر بسیار مهم است. یعنی شما در هر ساعت و روزی که تماس بگیرید قالیشویی پاکمهر پاسخگو خواهد بود و خدمات خود را به شما ارائه خواهد داد. برخلاف برخی از قالیشویی‌ها که در برخی از ماه‌ها فرصت کافی ندارند، قالیشویی پاکمهر به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و سریع، برای همه مشتریان خود زمان کافی دارد.

در کنار سرعت، قالیشویی نزدیک جیحون تاکید خاصی بر نظم و سازماندهی دارد. مثلا در فرآیند جمع آوری قالی‌ها، قالی‌ها توسط نیروهای پاکمهر لول می‌شوند و با احتیاط به قالیشویی منتقل می‌شوند. در هنگام تحویل نیز قالی‌ها به صورت لول شده تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این قالی‌ها داخل کاور قرار داده می‌شوند.

خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک جیحون

قالیشویی نزدیک جیحون خدمات مربوط به تعمیر انواع قالی‌ها را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل خدمات زیر است:

قلم زنی

در فرآیند قلم زنی قالی‌هایی که به هر دلیلی رنگ آنها تازگی اولیه را از دست داده است (مثلا بر اثر تابش آفتاب کمرنگ شده است) تعمیر می‌شوند.

تعمیر شیرازه قالی‌ها

شیرازه یکی از قسمت‌های اصلی قالی است که ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. اگر شیرازه قالی شما نیز آسیب دیده است می‌توانید با خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک جیحون آن را درست کنید.

رفوگری

تعمیرات مربوط به رفوگری شامل قالی‌هایی است که تار و پود آن‌ها آسیب دیده است. این اتفاق ممکن است بر اثر پوسیدگی یا پاره شدن قالی‌ها اتفاق بیفتد.

رنگ برداری

رنگبندی یا رنگ برداری نیز خدمات مربوط به تعمیر رنگ‌های به هم ریخته قالی‌ها است.

ریشه زنی

در خدمات مربوط به ریشه زنی، ریشه قالی‌ها تعمیر می‌شود. این نوع آسیب در بسیاری از قالی‌ها اتفاق می‌افتد و جزء تعمیرات مهم در هر قالیشویی از جمله قالیشویی نزدیک جیحون است.

خدمات ارتباطی – مشتری مداری

قالیشویی نزدیک جیحون دارای راه‌های ارتباطی متعددی است. خطوط تماس و ارتباط آنلاین از جمله این راه‌ها است. قالیشویی نزدیک جیحون این خدنات را جهت ارتباط آسان مشتریان فراهم کرده است. اما این راه‌ها تنها برای استفاده از خدمات پاکمهر نیست؛ بلکه جهت پوشش دادن ابراز انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه‌های مشتریان نیز است. بنابراین اگر انتقاد یا دیدگاهی نسبت به خدمات قالیشویی نزدیک جیحون می‌توانید آن‌ها را با این راه‌ها در ارتباط بگذارید. این خطور در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته فعال هستند. بد نیست بدانید که قالیشویی نزدیک جیحون سفارشات شما را به صورت آنلاین نیز ثبت می‌کند.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک جیحون

قالیشویی نزدیک جیحون در کنار خدمات متنوعی که به آن‌ها اشاره کردیم، بر اصل ارائه خدمات ارزان نیز تاکید زیادی دارد. این قالیشویی برای کیفیت کارهای خود جایگاه ویژه‌ای قائل است. موضوع رضایت مشتریان نیز در قالیشویی پاکمهر اهمیت زیادی دارد. از این رو مطمئن باشید هزینه خدمات قالیشویی نزدیک جیحون نسبت به کیفیت آن و در مقایسه با قالیشویی‌های دیگر بسیار مقرون به صرفه است. قالیشویی نزدیک جیحون راهی مطمئن برای صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه‌های شما است.

مطالب مرتبط

قالیشویی در جیحون یکی از قالیشویی‌های خوب پاکمهر است که خدمات منحصر به فرد و متمایزی را ارائه می‌دهد. این قالیشویی با تحت پوشش قرار دادن مناطق غرب تهران، آزادی، رودکی و سلسبیل بر اصولی چون نظم، سرعت و احترام به مشتریان قرار دارد. خدمات قالیشویی در جیحون به گونه‌ای است که هر مشتری با […] ...

28 مرداد 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.