آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 فروردین 1402

قالیشویی در جهان آرا (88690517)☎📞

این روزها مصرف بیش از حد آب یا نداشتن فضای مناسب و کافی در خانه جهت شستشوی فرش‌ها یکی از معضلات نظافت شده است. علاوه بر این اطمینان از اینکه فرش هیچ آسیبی در طی شستشو نمی‌بیند و کاملا تمیز می‌شود هم بسیار اهمیت داشته و در صورتیکه فرش خود را به یک قالیشویی مناسب بسپارید؛ آسوده خاطر خواهید ‌بود. اگر در منطقه جهان آرا یا شهر تهران ساکن هستید، باید بدانید قالیشویی در جهان آرا آماده دریافت سفارشات شما است که در ادامه توضیحات کاملی خواهیم داد.

خدمات قالیشویی در جهان آرا

اکثرِ قالیشویی‌ها تنها سفارشات محدوده خاصی از شهر را می‌پذیرند و برای دیگر سفارشات دچار مشکل می‌شوند؛ اما قالیشویی ما در جهان آرا بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت می‌‌کند و قالیشویی پاک‌مهر از تمام محدوده تهران سفارشات را پذیراست. در واقع مجموعه پاک مهر در سرتاسر تهران خدمات ارائه می‌کند که این خدمات شامل شستشو، جمع‌آوری، تحویل و … است. همچنین شما میتوانید به قالیشویی در منطقه ۶ یا قالیشویی در امیرآباد نیز مراجعه کنید و کارتان را راه بیندازید.

همچنین انواع خدماتی که قالیشویی در جهان آرا ارائه می‌کند عبارتند از :

  • شستشو و اتوکشی فرش ماشینی و دستباف
  • شستشوی تابلو فرش و فرش‌های نفیس و عتیقه
  • اعلاشویی و از بین بردن لکه‌های فرش
  • شستشوی کف انداز از جمله موکت، قالی و گلیم
  • بسته‌بندی و کاور فرش برای جلوگیری از کثیف شدن آن در حمل و نقل
  • ترمیم و رفو کردن فرش‌های مختلف
  • استفاده از مواد شوینده با‌کیفیت برای جلوگیری از آسیب به بافت فرش
  • بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مجهز برای شستشوی فرش بدون نیاز به فشار بیهوده و آسیب به الیاف و بافت
  • بکارگیری تیم ماهر و باتجربه برای شستشو و رفوگری فرش
  • نظارت و پیگیری 12 ساعته واحد کنترل کیفیت (QC)پس از ثبت سفارش برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده
  • ارائه خدمات در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل
  • شستشوی فرش با رعایت موازین اسلامی برای رفع نجاست فرش
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی
  • تحویل سریع و به موقع در تمام بازه‌های زمانی سال
  • ارائه خدمات با کیفیت

کیفیت خدمات قالیشوییِ جهان آرا به چه صورت است؟

اگر در رابطه با کیفیت خدمات قالیشویی در جهان آرا سوال دارید؛ باید بگوییم که مشابه با دیگر مراکز نبوده و استاندارد‌های خاص خود را دارا است. البته ناگفته نماند که شعب دیگر ما در سراسر تهران از جمله قالیشویی در یوسف‌آباد و قالیشویی در فاطمی این استانداردها را اعمال می‌کنند و کاملا از همه لحاظ در مراحل مختلف از جمله جمع‌آوری، شستشو، بسته‌بندی و کاور و تحویل نهایت کیفیت لحاظ می‌شود. اگر می‌خواهید اطمینان خاطری نسبت به نحوه شستشو و عدم آسیب دیدن فرش خود داشته ‌باشید؛ می‌توانید از تمام شعب مجموعه پاک مهر سفارشات خود را پیگیری نمایید.

قالیشویی در جهان آرا

همچنین در نظر داشته باشید که هیچگونه تفاوت عملکردی میان شعب مختلف نبوده و تنها با توجه به منطقه زندگی خود می‌توانید به شعبه مورد نظر مراجعه کنید.

از طرفی در نظر داشته باشید که این خدمات همراه با نظارت تیم حرفه‌ای قالیشویی در جهان آرا ارائه می‌شود. تیم متشکل از همکارانی با مهارت در این زمینه است. در واقع همکاران ما در مجموعه پاک مهر و شعب مختلف طی تمام مراحل شستشو استاندارد‌های مجموعه را رعایت کرده و هیچگونه کوتاهی اعمال نمی‌شود. عزیزان در نظر داشته باشید شما در صورت سفارش و حتی پس از سفارش هم می‌توانید در رابطه با ضمانت خدمات و دیگر مسائلی که مدنظر دارید همچنان با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید و فرشتان را بدون کوچکترین مشکلی تحویل بگیرید.

هزینه خدمات چقدر است؟

قیمت‌های قالیشویی در جهان آرا، هر ساله زیر نظر اتحادیه قالی‌شویان و مطابق موازین، وضع شده و به اطلاع عموم رسانده می‌شود. در کل مجموعه پاک مهر مطابق قیمت های اعلام شده و همراه با تخفیفات ویژه خدمات ارائه می‌کند. دریافت وجه و هزینه‌ای بیشتر از مبلغ مشخص شده در مجمع عمومی اتحادیه توسط سایر قالیشویی‌ها به معنای یک تخلف آشکارا و عدم اعتبار قالیشویی نزد اتحادیه است. قالیشویی‌هایی که بیش از اندازه مبلغی دریافت میکنند غیرقانونی هستند و مجوز های لازم را ندارند.

خوشبختانه تمام شعب ما در سراسر تهران دارای جواز کار بوده و هیچ تفاوت نرخی با سایر مراکز اعمال نمی‌کنیم. شما هم می‌توانید پس از اطلاع از هزینه دقیق و نهایی شستشوی هر فرش سفارش خود را ثبت کنید و در همان زمانِ مشخص و پس از تحویل فرش، بدون نیاز به پرداخت بیعانه در مرحله جمع‌آوری فرش، سفارش خود را تحویل بگیرید.

در نظر داشته باشید که همکاران مجموعه به طور حتم فاکتور سفارش را خدمت شما ارائه خواهند کرد و باید تا زمان تحویلِ فرش آن را نزد خود نگه‌ دارید. پس از تحویل و پرداخت هزینه و اطمینان از سلامت فرش و سایر متعلقات خود؛ باز هم می‌توانید فاکتور را نگه ‌داشته و اگر پس از مدتی متوجه هر نوع مشکلی شدید با تیم مجموعه در ارتباط بگذارید.

بهترین قالیشویی مجموعه کدام است؟

تمام شعب مجموعه کیفیت یکسانی را ارائه کرده و می‌توانید با خیال راحت، با شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید و فرشتان را به آنها بسپارید. مراحل مختلف از شستشو تا تحویل در قالیشوییِ جهان آرا مطابق با استانداردها توسط کادری مجرب انجام شده و در نهایت با کیفیتِ تمام از قالیشویی در جهان آرا یکی از شعب ما سفارش خود را تحویل خواهید گرفت.

شعبه جهان آرا یکی از بهترین شعب مجموعه پاک مهر بوده و در این زمینه به ساکنین منطقه و اطراف کیفیتی در خور توقع عزیزان ارائه می‌کند. شما هم اگر می‌خواهید به بهترین قالیشویی در منطقه خود با بهترین کیفیت و هزینه سفارشات را اعلام بدارید، می‌توانید با همکاران مجموعه تماس بگیرید و در نظر داشته باشید که پس از تحویل فرش از کادر مجموعه به طور کامل سلامت آن را بررسی کنید.

سخن پایانی

این روزها با توجه به کوچکتر شدن سفره مردم و افزایش هزینه‌های خدماتی، مجموعه پاک‌‌‌مهر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با بهترین کیفیت و هزینه خدمات مدنظر شما را ارائه کرده تا متوجه هیچ کاستی نباشید. از شما عزیزان خواهشمندیم جهت استفاده از خدمات مجموعه به صورت آنلاین یا تلفنی سفارشات خود را ثبت کنید و اجازه دهید تا در اسرع وقت و در زمانی تعیین‌شده همکاران ما خدمت شما برسند.

همانطور که گفته شد این مجموعه در اقصی نقاط تهران دارای شعب گونان از جمله قالیشویی در جهان آرا بوده و آماده خدمت رسانی است. از طرفی ضمانت ما کیفیت تحویل سفارشات شما است و حتما در این زمینه انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.