آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 فروردین 1402

قالیشویی در تهران نو |88690517|☎📞

شعبه تهران نو قالیشویی پاک مهر یکی از شعبات برتر از نظر ارائه کیفیت و خدمات در سطح شهر تهران است. در این شعبه مطابق با استاندارد‌های به روز و دستگاه‌های پیشرفته، شستشو و دیگر فرآیند‌ها صورت گرفته و توسط تیم حمل و نقل قالیشویی به دست مشتریان عزیز رسانده می‌شود. ثبت سفارش جهت دریافت فرش و دیگر موارد از درب منزل، از طریق سایت و به صورت آنلاین است. همچنین پس از ثبت سفارش و جهت دریافت فرش، از طرف قالیشویی پاک مهر تیم حمل و نقل اعزام می‌شود. قالیشویی در تهران نو در تمام ایام سال فعال بوده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

روند کاری قالیشویی در تهران نو

شستشوی فرش‌ها از آن دست کارهایی است که در هر ملک و منزل مسکونی امکان‌پذیر نیست و اگر بخواهید شستشوی آنها را به یک قالیشویی معتبر و با کیفیت بسپارید، انتخاب برای شما سخت می‌شود. همچنین پیدا کردن قالیشویی در محل زندگی‌تان و یا اطمینان از سالم تحویل دادن فرش‌ها و شستنی‌ها کمی وقت‌گیر است.

ما در قالیشویی پاک‌ مهر امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان عزیز ترتیب داده‌ایم تا با آسان ترین شیوه ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی پاک مهر و خدمات و کیفیت پیشرفته، دیگر نگرانی یا مشکلی نداشته باشند. همچنین شعبات قالیشویی پاک مهر به صورت سراسری بوده که از جمله آنها می‌توان به شعبه قالیشویی در تهران نو و شعبه قالیشویی در نارمک اشاره کرد. این شعبه در تهران نو آماده خدمت رسانی به عزیزان ساکن در محدوده و سراسر تهران میباشد و همچنین سفارشات را به صورت آنلاین پذیراست. علاوه بر قالیشویی در تهران نو، شما ساکنین شرق تهران هم می‌توانید از خدمات قالیشویی در تهرانپارس نیز بهره‌مند شوید.

کیفیت خدمات قالیشویی در تهران نو

کیفیت خدمات قالیشویی در تهران‌نو بسیار بالا بوده و همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، با استفاده از متد‌های به روز و دستگاه‌های پیشرفته شستشوی فرش، قالی، قالیچه، موکت، پتو، پشتی و … شما صورت می‌پذیرد. استاندارد‌ها و دستورالعمل‌هایی که تیم شستشوی ما در شعبات از آن پیروی می‌کنند به صورت سراسری در تمام شعبات از جمله قالیشویی در نیروهوایی اعمال می‌شود و ساکنین مناطق مختلف تهران می‌توانند با اطمینان خاطر سفارشات خود را در شعبه‌ای نزدیک به محدوده زندگی و سکونت خود ثبت کنند. به طور مثال اگر شما ساکن منطقه پیروزی هستید در شعبه قالیشویی در پیروزی سفارشات خود را ثبت کنید.

فرآیند شستشو در قالیشویی های پاک مهر

فرآیند شستشوی هر نوع لوازمی مطابق با دستورالعمل شستشویی می باشد که برای آن ترتیب داده شده است؛ بیشتر مراحل شستشو توسط دستگاه‌های پیشرفته و به روزی صورت می‌گیرد که در تمام شعبات قالیشویی پاک‌ مهر قرار داده شده‌اند. همچنين در این قالیشویی از مواد پاک کننده‌ای استفاده می‌شود که بالاترین حد کیفیت را دارا هستند و هیچ گونه آسیبی به سطح فرش یا پارچه وارد نمی‌کنند. تمام موارد پس از شستشو رفو شده و بسیار سالم‌تر از روز اول به دست مشتریان عزیز می‌رسند. علاوه بر این شما می‌توانید هنگام ثبت سفارش خود اعلاشویی یا هر نوع خدمات ویژه‌ای را نیز اضافه کنید.

قالیشویی در تهران نو

سرعت عمل قالیشویی چگونه است؟

کادر ما در قالیشویی‌های پاک مهر یک تیم حرفه‌ای و آموزش دیده هستند که با استفاده از دستگاه‌های فوق العاده و ماشین‌های شستشو در اسرع وقت و با کیفیت بالا کار شستشوی سفارشات مشتریان عزیز را انجام می‌دهند. در این بین هیچ گونه اهمال یا تاخیری صورت نمی‌گیرد و پس از ثبت سفارش در ابتدا یک تیم حمل و نقل از همان محدوده‌ای که ساکن هستید و سفارش خود را در آن شعبه ثبت کرده‌اید؛ جهت دریافت سفارش شما به درب منزل‌تان مراجعه می‌کنند. پس از آن فرآیند شستشوی سفارشات در کمترین ک کوتاهترین زمان ممکن که از کیفیت شستشو نیز کاسته نشود انجام شده و پس از بسته بندی و کاور شدن تحویل مشتریان عزیز داده می‌شود.

هزینه شستشو قالیشویی در تهران نو

هزینه شستشو در قالیشویی پاک‌مهر و شعبات مختلف از جمله شعبه قالیشویی در تهران نو ، مطابق با دستورالعمل های بخش مرکزی قالیشویی و اتحادیه قالیشویی داران میباشد که هر ساله و به صورت دوره‌ای، این اتحادیه قیمت و هزینه دقیق و به روز و منصفانه‌ای که قالیشویی‌ها باید دریافت کنند، اعلام می‌کند.

شما می‌توانید پیش از ثبت سفارش از طریق سایت با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید و هزینه کلی که در ازای سفارشات‌تان باید پرداخت کنید را جویا شوید. همچنین به هنگام ثبت سفارش خود می‌توانید از هزینه‌ای که اعمال میشود، مطلع شوید. هنگام دریافت سفارش از مشتریان تنها مبلغ پیش پرداخت دریافت می‌شود و یک قبض از طرف قالیشویی پاک مهر به شما داده میشود. پس از تحویل و آسوده خاطر شدن شما از سلامت سفارشات، می‌توانید تمام وجه مشخص شده در قبض را پرداخت کنید. به طور کلی قالیشویی‌هایی که هزینه‌های نا معقول و بسیار زیادی دریافت می‌کنند، در راستای دستورالعمل اتحادیه کار نکرده و هیچ مجوزی مبنی بر اجازه کار از طرف اتحادیه ندارند.

همه چیز درباره کادر و کارکنان قالیشویی

عزیزانی که در قالیشویی پاک‌ مهر و قالیشویی در تهران نو با ما همکاری می‌کنند، یک تیم بسیار منظم و متعهد هستند که هیچ گونه کوتاهی در فرآیند شستشو اعمال نمی‌کنند. این عزیزان نهایت دقت را مطابق با آموزش‌هایی که فرا دیده‌اند جهت رعایت دستورالعمل‌ها و کیفیت به خرج میدهند. همچنین توجه داشته باشید که همکاران ما در قالیشویی امانت‌داری را نخستین اصل کار در نظر می‌ گیرند و سفارشات مشتریان عزیز در نهایت سلامت به دست آنان رسانده می‌شود.

سخن پایانی در رابطه با قالیشویی در تهران نو

قالیشویی پاک مهر در سر تا سر تهران شعبات مختلفی دارد و همه شعبات از جمله شعبه قالیشویی در تهران نو بهترین خدمات و کیفیت را ارائه می‌دهند. در مجموع شعبه قالیشویی در تهران نو یکی از بهترین و محبوب ترین شعبات ما می باشد که مشتریان بسیار از روند کاری این شعبه رضایت ‌مند هستند. قالیشویی در تهران نو در سمت شمال شرق تهران واقع شده است و عزیزانی که در محدوده تهران نو ساکن هستند می‌توانند سفارشات خود را از طریق سایت برای این قالیشویی ثبت کنند. بهتر است در هر منطقه ای که ساکن هستید، شعبه ما در همان منطقه یا محدوده را انتخاب کنید تا کارتان هم سریعتر پیش برود.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی در تهران نو: آیا به دنبال یک قالیشویی خوب و مطمئن هستید  ؟  شاید این سوال که چگونه یک قالیشویی خوب و مطمئن  در تهران پیدا کنم که از کارش مطمئن باشم و نگرانی هایم نسبت به شستشوی قالی هایم در هر سری از خانه تکانی هایم رفع شود؟ شاید برای […] ...

12 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.