آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک تهران نو | 88690517

قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی در تهران نو:

آیا به دنبال یک قالیشویی خوب و مطمئن هستید  ؟  شاید این سوال که چگونه یک قالیشویی خوب و مطمئن  در تهران پیدا کنم که از کارش مطمئن باشم و نگرانی هایم نسبت به شستشوی قالی هایم در هر سری از خانه تکانی هایم رفع شود؟

شاید برای همه شما عزیزان پیش بیاید. همه ی ما در مواقع خانه تکانی و در خشان کردن منزل، دنبال یک قالیشویی مطمئن میباشیم که فرش هایمان را همچون نگین در خشان و اگر لک و پوسیدگی و سوختگی هم داشته باشد، آن ها را نیز  رفع کند و اساس کارشان مشتری مداری  و رضایت  مشتری از کیفیت کارشان باشد. مسلم است که  پیدا کردن یک قالیشویی  خوب کار بسیار سختی نمیباشد، همراه با ما باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی و بهترین قالیشویی را به شما معرفی کنم :

خصوصیات یک قالیشویی مطمئن : حمل ونقل قالی های شما باید توسط ماشین هایی باشد که نام شرکت قالیشویی و مهر و شماره تماس های آن شرکت در درج شده باشد. یک قالیشویی معتبر، در بازدید از قالی های شما باید دارای دسته فاکتور مخصوص به آن شرکت باشد وحتما نام شرکت در عنوان  فاکتور، ذکر شده باشد و از مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی مطمئن و خوب این است که ، باید عضو رسمی اتحادیه و دارای جواز رسمی کسب  و نرخ شستشوی  خود را بر اساس نرخ اتحادیه تعیین کنند. قالیشویی پاک مهر،  با در برداشتن تمام ویژگی هایی ذکر شده در فوق به تمام مشتریان خود اثبات کرده قرار دادن رضایت مندی مشتری دراولویت کارشان قراردارد و همواره با استفاده از مواد  مرغوب ودرجه یک ، در صدد راضی نگه داشتن مشتری از میزان کار خویش است. با اینکه بهای مواد مرغوبی  که  پاک مهر در شسشتوی قالی ها  استفاده میکند ، خیلی بیشتر از آن چیزی میباشد که از مشتریان خود دریافت میکند ، اما همین که مشتریان ما راضی باشند باعث میشود هرروزه  با داشتن تماس های بیشمارهزینه های مواد خریداری شده که در شستشوی قالی های مشتریانمان ، جبران شود.قالیشویی پاک مهر،  با بهترین مواد و قیمت مناسب  ، بهترین شسشتو را برای مشتریان خود انجام میدهد و مشتریان ما ازاین  بابت خیلی خرسند هستند که با نازلترین قیمت ، بهترین شستشو را برای فرش هایشان  انجام می دهد.

       

 

قالیشویی پاکمهر به خیابان دماوند، محله نیرو هوایی، بزرگراه زین الدین و خیابان آیت  هم دسترسی و امکان سرویس دهی خدمات قالیشویی و خشکشویی مبلمان، تشک خوشخواب و… را با نرخ واحد ایاب ذهاب و شستشو در اسرع وقت دارد.

قالیشویی پاک مهر،  با پوشش دهی منطقه تهران نو،  نیاز اهالی این منطقه را به قالیشویی و مبل شویی رفع کرده است و در صدد کسب رضایت مشتریان خویش میباشد.

 

مطالب مرتبط

شعبه تهران نو قالیشویی پاک مهر یکی از شعبات برتر از نظر ارائه کیفیت و خدمات در سطح شهر تهران است. در این شعبه مطابق با استاندارد‌های به روز و دستگاه‌های پیشرفته، شستشو و دیگر فرآیند‌ها صورت گرفته و توسط تیم حمل و نقل قالیشویی به دست مشتریان عزیز رسانده می‌شود. ثبت سفارش جهت دریافت […] ...

23 فروردین 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.