آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1400

قالیشویی دهکده المپیک | 44709091

قالیشویی در محدوده دهکده المپیک:

محله دهکده المپیک از محلات شمال غربی تهران است که در گذشته جزو منطقه 5 بوده که با تقسیم اراضی این منطقه و تاسیس منطقه 22 در حال حاضر در قلمرو منطقه 22 می باشد، این منطقه را بیشتر به نام شهرک المپیک، شهرک لاله می شناسند که ضلع شمالی این شهرک را رشته کوه های البرز و در ضلع شرقی آن رودخانه و باغات کن قرار دارند و سمت جنوب نیز به اتوبان همت ختم می شود.

   

 قالیشویی پاک مهر که بیش از 20سال است که در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان خدمات ارزنده و درجه یک قالیشویی را عرضه میکند در محدوده دهکده المپیک حضور فعال داشته و کلیه خدمات قالیشویی را با بالاترین درجه کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در زمینه شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف، خدمات رفوء انواع فرشهای آسیب دیده بصورت ماشینی و دستی ارائه می نماید. از دیگر خدمات تخصصی این شرکت قالیشویی در محله شهرک لاله و دهکده المپیک مبلشویی انواع مبلمان منزل و اداری، روشویی موکت در متراژ بالای 20متر و تشک خوشخواب در محل می باشد.

   

قالیشویی در شهرک راه آهن:

قالیشویی پاکمهر از به نام ترین و به روز ترین قالیشویی های تهران است که دارای پروانه کسب و مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان تهران بوده و در منطقه 22 تهران در نزدیکی شهرک راه آهن (گلستان) سرویس  فعال دارد . در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش های دستباف از هر جنس و نوعی که باشد با هر رنگ و طرحی بصورت سنتی و تخصصی و تثبیت رنگ با تضمین و گارانتی انجام می شود. در قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و موادشوینده مخصوص قالیشویی درجه یک و استاندارد انجام میشود .

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.