آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 بهمن 1402

قالیشویی در میدان فلاح |66597347|☎📞

قالیشویی در میدان فلاح نام یکی از شعبه‌های قالیشویی‌های شناخته شده پاکمهر است. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های باسابقه در تهران است که سابقه فعالیت آن به بیش از 15 سال بازمی‌گردد. این قالیشویی خدمات کاملی را در زمینه نظافت و رفوی قالی‌ها ارائه می‌دهد. اگر نسبت به نظافت قالی‌های خود حساس هستید و به دنبال یک قالیشویی باکیفیت هستید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

ما در اینجا به برخی از خدمات خوب قالیشویی در میدان فلاح پرداخته‌ایم. البته بد نیست بدانید که این قالیشویی از نظر دسترسی می‌تواند شامل قالیشویی در افسریه نیز باشد. بنابراین اگر ساکن سایر مناطق هستید می‌توانید از شعبه‌های دیگر قالیشویی پاکمهر استفاده کنید.

خدمات قالیشویی در میدان فلاح

مهم‌ترین خدمات قالیشویی در راه آهن (شعبه دولت آباد) شامل خدمات شست و شو و خدمات تعمیر یا همان رفوی قالی‌ها است.

خدمات شست و شو قالیشویی در میدان فلاح

شست و شوی قالیشویی در نازی آباد شامل شست و شوی فرش ماشینی و دستباف است. به طور کلی سه روش عمده برای شست و شوی این قالی‌ها وجود دارد که عبارتند از اعلاشویی یا اعلاشور، شامپو شوری و شست و شوی معمولی.

اعلاشور

شست و شوی اعلاشویی قالیشویی در میدان فلاح شست و شویی است که در آن مراحل شست و شو حداقل دو بار تکرار می‌شود. در این شست و شو، دو مرتبه مواد شوینده به کار می‌رود تا تمیزی نهایی به دست آید.

شامپوشور

شست و شوی شامپو شور نیز روشی از شست و شو است که معمولا در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول شامل استفاده از مواد شوینده خاص جهت رفع خشکی یا زبری الیاف قالی‌ها است و روش دوم شامل میکروب‌زدایی یا استریلیزه کردن قالی‌ها. البته لازم به توضیح است که مرحله استریلیزه معمولا هر سه روش را شامل می‌شود؛ اما در شست و شوی شامپو شور در مرحله جداگانه صورت می‌گیرد. به طور کلی شامپو شوری برای قالی‌های خاصی که دچار زبری یا خشکی هستند مناسب است.

معمولی

شست و شوی معمولی قالیشویی در میدان فلاح نیز شامل یک مرتبه شست و شو است که در آن مراحل به کارگیری شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن تنها یک مرتبه انجام می‌شود.

کدام روش شستشو بهتر است؟

انتخاب روش مناسب شست و شو به نوع قالی‌های شما و میزان کثیفی آنها بستگی دارد. با این حال اگر نمی‌دانید کدام روش برای قالی‌های شما مناسب‌تر است اصلا نگران نباشید؛ زیرا کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا بهترین روش شست و شو را انتخاب کنید.

قالیشویی در میدان فلاح

خدمات و ویژگی‌های قالیشویی در میدان فلاح

جدا از روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم و بخش مهمی از ویژگی‌های شست و شو هستند، شست و شوی قالیشویی در میدان فلاح دارای چند ویژگی دیگر نیز است:

شست و شوی شرعی

قالی‌ها ممکن است در معرض نجاست‌های گوناگون مانند مدفوع کودکان یا حیوانات خانگی قرار بگیرند. طبق موازین اسلامی وقتی قالی یا فرش شما به نجاست آغشته می‌شود از سه نوع آب کر، آب جاری و آب قلیل برای تمیزی آن استفاده می‌شود. در این روش اب باید به قسمت‌های نجس شده قالی نفوذ کند تا نجاست به طور کامل برطرف شود. قالیشویی در میدان فلاح با آگاهی از اهمیت این نوع شست و شو در صورتی که قالی شما به نجاست آغشته شده باشد آن را به طور کامل و شرعی برطرف می‌کند.

استریلیزه کردن

همانطور که در قسمت شامپورشوری قالی‌ها توضیح دادیم، استریلیزه کردن یکی از ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در میدان فلاح است. این مرحله بسیار مهم است؛ زیرا قالی‌ها در زیر پاهای شما قرار دارند و ممکن است به آلودگی‌هایی آغشته باشند که با چشم قابل دیدن نباشند. این آلودگی‌ها به راحتی می‌توانند وارد بدن شما شوند.

بدیهی است کودکان، بیماران و سالمندان در معرض تهدید بیشتری قرار دارند. از این رو استریلیزه کردن راهی برای حفظ سلامتی شما است. ویژگی خوبی که معمولا در کمتر قالیشویی‌ای دیده می‌شود اما قالیشویی در میدان فلاح خود را متعهد به انجام آن می‌داند.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

قالیشویی در میدان فلاح علاوه بر شست و شوی قالی‌های دستباف و ماشینی، خدمات کفپوش‌هایی همچون موکت، قالیچه، وینیل شیت یا همان کفپوش پی‌وی‌سی، انواع تابلوفرش‌ها، میز غذاخوری، مبلمان و… را نیز ارائه می‌دهد. شست و شوی مبلمان در محل یا منزل شما صورت می‌گیرد و از نظر کیفیت دست‌کمی از کیفیت شست و شوی قالی‌ها ندارد؛ زیرا در شست و شوی سایر کفپوش‌ها و مبلمان نیز از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود.

استفاده از شوینده‌های باکیفیت

اکثر شوینده‌های قالیشویی در میدان فلاح جزء شوینده‌های خارجی هستند که از نظر کیفیت در سطح عالی قرار دارند. به طور کلی شوینده‌های قالیشویی در میدان فلاح دارای دو ویژگی اساسی هستند. اول آنکه باعث تمیزی عمقی قالی‌ها می‌شود. چون ممکن است برخی از کثیفی‌های قالی شما عمقی باشد و برای مدتی دیده نشوند اما به تدریج به سطح قالی‌ها منتقل ‌شوند.

ثانیا شوینده‌های قالیشویی در میدان فلاح نه تنها هیچ گونه آسیبی به قالی‌های شما وارد نمی‌کنند بلکه به دوام بیشتر آنها نیز کمک می‌کنند. این در حالیست که برخی از شوینده‌ها به تار و پود قالی‌ها آسیب می‌زنند. آسیب‌هایی که شاید در ابتدا چندان مشخص نباشند اما به تدریج باعث از بین رفتن دوام و استحکام تار و پودهای قالی شما می‌شوند.

تعمیر و رفوی فرش

رفوی قالی‌ها نیز یکی از خدمات اختصاصی قالیشویی در میدان فلاح است که شامل خدمات زیادی می‌شود. از جمله:

  • ریشه زنی و سفید کردن ریشه‌ها: ریشه‌های قالی‌ها معمولا با آسیب‌هایی همپون پاره شدن یا کنده شدن و سیاه شدن مواجه هستند. بنابراین نیازمند تعمیراتی همچون ریشه زنی و سفید کردن ریشه‌ها هستند.
  • تعمیر پارگی: پارگی و فرسودگی قالی نیز جزء آسیب‌های رایج است که با فرآیند رفوگری قابل تعمیر است.
  • رنگ‌برداری در فرش‌های دستباف: عملیات رنگبرداری و یا قلم زنی برای یکنواخت کردن رنگ قالی‌ها و از بین بردن به هم ریختگی قالی‌ها استفاده می‌شود.

در کنار خدمات فوق خدماتی همچون تعمیر شیرازه و دارکشی (برطرف کردن کجی قالی‌ها)  نیز ارائه می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی در میدان فلاح

قالیشویی در میدان فلاح در کنار ویژگی‌های خوب شست و شو دو روش سفارش آنلاین و سفارش حضوری یا تلفنی را فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی با این قالیشویی تماس بگیرید. در روش آنلاین شما می‌توانید ساعت مراجعه نیروهای قالیشویی، ساعت تحویل قالی‌ها و حتی هزینه کاملا خدمات را مشاهده کنید.

به این ترتیب قالی‌ها بعد از هماهنگی نیروهای قالیشویی با شما و کسب اطمینان از اینکه شما در منزل تشریف دارید صورت می‌گیرد و ظرف 48 ساعت بعد از جمع آوری به صورت لول شده تحویل داده می‌شوند.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر درفلاح: محله فلاح تهران در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده و از شمال به خیابان قزوین، از غرب به خیابان لقمان حکیم و سجاد، از شرق به شهید سوری و از جنوب به خیابان ابوذر محدود می باشد. قالیشویی پاک مهر در این منطقه شعبه فعال دارد و علاوه بر محله […] ...

14 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.