آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1400

قالیشویی خواجه عبدالله انصاری | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان خواجه عبدالله انصاری:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان خواجه عبدالله انصاری شعبه فعال دارد و مفتخر است که میتواند با برترین کیفیت در ارائه خدمات و با قیمت مناسب به مشتریان گرامی خدمت رسانی کند.

قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات خود به همشهریان گرامی درنزدیکی خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان شهید عراقی، خیابان بنی هاشم، خیابان شریعتی، بزرگراه صیاد شیرازی، در زمینه شستشوی انواع فرش، مبلمان، خوشخواب، موکت، پله پوش، کف پوش اتاق، گبه، گلیم، انواع پادری، پتو، تابلو فرش و خدمات ترمیمی؛ رفو و رفع زردی و سوختگی فرش، پرداخت، بافت، ریشه زنی و…در خدمت همشهریان محترم میباشد.

       

تمامی خدمات در شستشو به صورت تضمین شده می باشد و نرخ شستشو طبق نرخ اتحادیه می باشد.

شستشو انواع فرشهای ماشینی و دستباف بصورت اعلاءشوئی و سفید شویی مخصوص فرشهای کرم و روشن که معمولا” میزان کثیفی آنها بیشتر است بصورت تضمینی و تخصصی با آبکشی کاملا اصولی و مذهبی انجام میشود. تا هیچ گونه اثری از کثیفی و مواد شوینده در جان فرشها باقی نماند.البته اگر فرشهای شما دارای لکه و اختلاط رنگ شده باشد تیم حرفه ای پاکمهر با بالاترین درصد ممکن عملیات لکه و رنگبرداری را نیز انجام میدهد.

قالیشویی در پاسداران:

قالیشویی پاکمهر در پاسداران ، شاخص ترین شرکت قالیشویی در نزدیکی نیاوران  و پاسداران میباشد.

پاکمهر با تجربه ای بیست ساله یکی از قالیشویی های محبوب و معتبر در پایتخت ایران است که کلیه خدمات قالیشویی این شرکت مجاز و مطمئن دارای بالاترین درجه کیفی از جهت شستشوی هر فرش با مواد شوینده استاندارد و مناسب با ساختار تار و پود آن برای حفظ سلامت و طولانی تر شدن عمر فرش ، ارائه ضمانت برای خدماتی که برای فرش ، اعم از استفاده موادشوینده مناسب ، آبکشی مطمئن  برای کامل پاک کردن موادباقی مانده در فرش تا دیگر خدمات از قبیل رفو ( تعویض ریشه و شیرازه ماشینی و دستباف، چرم دوزی، متقالدوزی، بافت و چله یا دارکشی و….)، خشک شویی انواع موکت و مبلمان می باشد.

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

اگر در منطقه خواجه عبدالله انصاری به دنبال قالیشویی مطمئن می باشید میتوانید فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

راه های ارتباط با قالیشویی پاکمهر، از طریق تماس با 02188690517 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی از طریق سایت قالیشویی پاکمهر.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.