آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 دی 1402

قالیشویی نزدیک یافت آباد |66597347|☎📞

با قالیشویی نزدیک یافت آباد آشنا شوید. قالیشویی نزدیک یافت آباد نام یکی از شعبه‌های قالیشویی معروف و قدیمی تهران یعنی پاکمهر است. این قالیشویی که در ابتدا یک شعبه مرکزی داشت، بعد از استقبال شهروندان و ارائه خدمات باکیفیت، شعبه‌های بیشتری را در مناطق 22 گانه تهران تاسیس کرد که شعبه نزدیک یافت آباد یکی از آنهاست.

این قالیشویی در جنوب غرب تهران قرار دارد و دسترسی اهالی این منطقه را به قالیشویی در خیابان آزادی و سایر مناطق اطراف آن آسان کرده است. با این حال مزیت قالیشویی نزدیک یافت آباد تنها به دسترسی جغرافیایی آن محدود نیست؛ بلکه شامل خدمات و امکانات آن نیز است.

خدماتی که قالیشویی نزدیک یافت آباد ارائه می‌دهد

قالیشویی در شهرک ولیعصر (یا همان نزدیک یافت آباد) از ویژگی‌های منحصربه فرد خود برخوردار است. ویژگی‌هایی که شاید مشابه آن در بسیاری از قالیشویی‌ها وجود نداشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به خدمات تعمیر قالی‌ها اشاره کرد. در کنار خدمات تعمیر، خدمات شست و شو نیز با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌شود. قالیشویی نزدیک یافت آباد از نظر ارائه سرویس جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک یافت آباد

تعمیر و مرمت قالی‌ها جزء خدماتی منحصربه فرد است که توسط نیروهای آموزش دیده انجام می‌شود. نیروهایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، تقریبا در بسیاری از تعمیرات اختصاصی قالی تمرکز دارند. یکی از بهترین و اصلی‌ترین خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک یافت آباد خدمات رفوگری است. رفوگری در واقع تعمیر قسمت‌های پاره شده قالی‌ها است. پاره شدن قالی یک آسیب جدی و تقریبا رایج است که می‌تواند زیبایی قالی و حتی استفاده از آن را با مشکل مواجه کند. بنابراین برای آنکه بتوانید ارزش مادی و حتی معنوی قالی خود را حفظ کنید خدمات رفوگری بهترین روش محسوب می‌شود.

اصلاح و رنگ‌برداری

در کنار رفوگری، خدمات تعمیرات مربوط به آسیب‌های رنگ نیز ارائه می‌شود. آسیب‌های قالی از نظر رنگ را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. اول آسیب‌های ناشی از به هم خوردن رنگ‌ها و دوم از دست رفتن یکنواختی رنگ‌ها. مثلا در برخی از موارد رنگ‌های قسمتی از قالی روشن‌تر از قسمت‌های دیگر است. این آسیب به دلایل مختلف ایجاد می‌شود. در این موارد معمولا از دو نوع تعمیرات جداگانه استفاده می‌شود. تعمیرات مربوط به تداخل رنگ‌ها، رنگبند است و تعمیرات مربوط به سایه روشن شدن رنگ‌ها،قلم زنی.

ریشه زنی، تعمیر شیرازه و دارکشی از دیگر خدمات قالیشویی نزدیک یافت آباد است. این خدمات نیز به ترتیب مربوط به تعمیر ریشه‌های قالی، شیرازه و کج شدگی قالی است. کج شدن قالی معمولا در قالی‌های دستباف اتفاق می‌افتد.

قالیشویی نزدیک یافت آباد

خدمات شست و شو در قالیشویی نزدیک یافت آباد

شست و شوی قالیشویی نزدیک یافت آباد نیز شامل خدمات متنوعی است. اما بدون شک مهم‌ترین خدمات نحوه شست و شو است. شست و شوی قالیشویی نزدیک یافت آباد مراحل کاملی را طی می‌کند. این مراحل شامل گردگیری یا جارو کردن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. البته در حین انجام این مراحل، استریلیزه کردن قالی‌ها نیز انجام می‌شود. این مرحله شامل تمام قالی‌ها است و برای آن است که قالی کاملا تمیز و عاری از هر گونه عامل بیماری‌زا باشد.

نکته قابل توجه در مورد شست و شوی قالیشویی نزدیک یافت آباد استفاده از دستگاه‌های به روز و اتومات است. یعنی شست و شو از طریق دستگاه‌های کاملا مجهز و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد. نحوه شست و شو نیز طی کردن همان مراحلی است که به آنها اشاره کردیم.

این مراحل در شست و شوی عادی تنها یک بار انجام می‌شود. شست و شوی عادی مختص قالی‌هایی است که طی یک مرحله کاملا تمیز می‌شوند. اما در صورتی که قالی‌ها بیش از اندازه کثیف باشند از شست و شوی پیشرفته استفاده می‌شود. در این روش شست و شو، قالی‌ها مراحل شست و شو را چندین مرتبه طی می‌کنند.

شستشو بر اساس موازین شرعی

با این فرآیند می‌توان به خوبی متوجه چند ویژگی اساسی در شست و شوی قالیشویی نزدیک یافت آباد شد. از جمله آنکه شست و شو در این قالیشویی با موازین اسلامی مطابقت دارد. زیرا همانطور که گفتیم در فرآیند شست و شو، قالی‌ها به طور کامل آبگیری می‌شوند. وقتی مرحله آبگیری به صورت کامل انجام شود، قالی از وجود هر گونه نجاست تمیز می‌گردد. قابل ذکر است که در شست و شوی اسلامی، یکی از راه‌های رفع نجاست، شست و شو با آب است.

از دیگر ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی نزدیک یافت آباد می‌توان به پوشش‌دهی انواع کفپوش‌ها اشاره کرد. در قالیشویی یافت آباد علاوه بر شست و شوی قالی، شست و شوی کفپوش‌هایی مانند موکت نیز انجام می‌شود. علاوه بر اینها شما می‌توانید شست و شوی مبلمان، پتو، تابلوفرش و… را نیز به این قالیشویی بسپارید.

سرویس جمع آوری و تحویل قالی‌ها

جمع آوری و تحویل قالی‌ها و به نوعی ثبت سفارشات در قالیشویی نزدیک یافت آباد دارای چند ویژگی است:

سرعت بالا

قالیشویی نزدیک یافت آباد در فرآیند جمع آوری قالی‌ها سرعت بسیار بالایی دارد. معمولا قالی‌ها بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن جمع آوری می‌شوند.

راه‌های ارتباطی آسان

در فرآیند ثبت سفارشات، راه‌های تماس متعددی برای شما مشتریان عزیز ایجاد شده است. علاوه بر این روش مراجعه آنلاین به سایت نیز وجود دارد. تماس نیز در هر روز هفته و به صورت 24 ساعته امکانپذیر است.

تحویل سریع و فوری

فرآیند تحویل نیز مانند مرحله جمع آوری قالی‌ها با سرعت بالا انجام می‌شود. معمولا قالی‌ها دو یا سه روز پس از جمع آوری تحویل داده می‌شوند.

تحویل منظم و اصولی

در زمان تحویل، قالی‌ها داخل کاور قرار داده می‌شوند تا به طور کاملا تمیز تحویل مشتریان داده شوند. احتمالا این ویژگی را در کمتر قالیشویی بتوانید پیدا کنید.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک یافت آباد

قالیشویی نزدیک یافت آباد تمام خدمات خود را در کیفیت بالا و در راستای جلب نظر مساعد شما مشتریان انجام می‌دهد. در واقع اهمیت دادن این قالیشویی به جزئیات و نکات خاص مربوط به خدمات خود حکایت از اهمیت این قالیشویی به رضایت شما مشتریان دارد. قالیشویی نزدیک یافت آباد علاوه بر این راه‌های ارتباطی را جهت پوشش دیدگاه‌ها و انتقادات شما نیز در دسترس قرار داده است.

بنابراین اگر نارضایتی خاصی از خدمات این مجموعه داشتید می‌توانید آن را با مدیریت پاکمهر در میان بگذارید. تردید نداشته باشید که قالیشویی نزدیک یافت آباد و سایر شعبه‌های آن دیدگاه‌ها و انتقادات شما را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط

یافت آباد یکی دیگر از مناطقی به شمار می‌رود که بسیار وسیع و گسترده است. در منطقه یافت آباد محله‌های گوناگونی وجود دارد که کمتر قالیشویی به آن محله‌ها سرویس دهی دارد. با وجود این موضوع ساکنین این محله برای شستشوی فرش‌های خود به سختی می‌افتند؛ مدیریت قالیشویی پاکمهر برای جلوگیری از بروز این دسته […] ...

16 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.