آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1395

قالیشویی در شهرک ژاندارمری |44444679

قالیشویی نزدیک به شهرک ژاندارمری:

در ابتدا قدری به معرفی این شهرک و موقعیت آن اشاره ای میکنیم: شهرک ژاندارمری از زمان حکومت محمدرضا شاه پهلوی در تهران استقرار داشته که به افسرها و درجه داران ژاندارمری برای سکونت واگذار میشد که پس از انقلاب اسلامی به مردم عادی فروخته شد. این شهرک از جنوب به سازمان آب از شرق به بزرگراه شیخ فضل ا… و از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و از شمال به بزرگراه حکیم محدود میشود از دیگر بزرگراه های مرتبط با این شهرک بزرگراه یادگار امام است که با گذشتن از این شهرک آن را به دو قسمت تقسیم کرده است.قسمتی که در غرب اتوبان یادگار از شهرک ژاندارمری قرار دارد به نام خرمرودی و قسمت شرقی اتوبان از شهرک معروف به محله 16 میباشد. این شهرک در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده و از خیابان های اصلی این شهرک، خیابان آرش، بلوار فرزانگان، خیابان سپهر، ابراهیمی، بلوار خرمرودی و بلوار مرزداران را نام برد. قالیشویی پاکمهر در نزدیکی شهرک ژاندارمری و شهرک آزمایش شعبه فعال خدمات قالیشویی دارد و همه روزه آماده سرویس دهی به این شهرک ها و کلیه محله های واقع در منطقه 2 می باشد.اگر به دنبال نزدیک ترین قالیشویی مجاز برای ارائه خدمات قالیشویی میباشید قالیشویی پاکمهر بهترین انتخاب است زیرا، اولا مجاز بوده یعنی دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است در ثانی تمامی خدماتی که ارائه میدهد اعم از شستشو، خشکشویی و خدمات رفوء با بالاترین درجه کیفی با ضریب اطمینان 100% و سریع ترین اقدامات را برای تحویل فرش با قیمتهای متعارف با نرخ اتحادیه معمول میدارد.

قالیشویی مجاز در منطقه 2 :

قالیشویی پاکمهر علاوه براینکه به شهرک ژاندارمری خدمات ممتاز و ارزنده ای در قالب شستشو ، رفو و خشکشویی فرش و موکت ، پتو ، روفرشی و تابو فرش ارائه می نماید به تمامی محله ها و خیابان هایی که واقع در منطقه 2 هستند مانند: شهرک غرب، سعادت آباد، مرزداران، شهرآراء، ستارخان و گیشا نیز میتواند خدمات ویژه و مطمئن خود را برای شستشو و دیگر خدمات قالیشویی عرضه نماید.

به اختصار کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر را شرح میدهیم:

شستشو: شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی بصورت اعلاءشور با استفاده از شامپو های خارجی و مواد استاندارد قالیشویی برای پاکنندگی بالاتر و حفاظت بیشتر از عمر فرش در کارخانه قالیشویی پاکمهر انجام میشود.     

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.