آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 شهریور 1400

قالیشویی در منطقه 2 |44022848

قالیشویی منطقه 2 :

قالیشویی پاکمهر نزدیکترین قالیشویی در منطقه 2 شهرداری تهران است و به تمامی محله ها و خیابانهای واقع در این منطقه خدمات قالیشویی با کیفیت خود را قادر است بصورت 24 ساعته بدون تعطیلات ارائه کند. قالیشویی پاکمهر در فلکه اول و دوم صادقیه سرویس دهی فعال دارد از این رو به آریاشهر و خیابان های شهرآراء و ستارخان برای ارائه خدمات قالیشویی دسترسی کامل داشته و میتواند در کوتاهترین زمان ممکن میتواند برای انجام خدمات قالیشویی خود را به محل مورد نظر برساند. از آنجایی که منطقه 2 خیابانهای آزادی و طرشت را درجنوب و بزرگراه های اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح در غرب  ، همچنین بزرگراه شهید چمران را ازسمت شرق در بر دارد قالیشویی پاکمهر توانایی خدمات رسانی به این مناطق را نیز با بالاترین کیفیت و دقت در اسرع وقت نیز دارد.

قالیشویی پاکمهر در شهرک ژاندارمری :

همانطور که میدانیم شهرک ژاندار مری نیز در منطقه 2 قرارگرفته و اغلب مشترکین ثابت و دیرینه پاکمهر در این شهرک مانند محل های فوق الذکر سکونت دارند. قالیشویی پاکمهر دارای محجوز رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران است و تا کنون توانسته با بیش از 15 سال سابقه فعال در عرصه خدمات فرش و قالیشویی در خدمت مشتریان قدیمی و جدید با جلب بیشترین رضایت از طرف خدمات گیرندگان و اتحادیه فعالیتی پر رونق داشته باشد.

قالیشویی پاکمهر در شهرک غرب و سعادت آباد :

یکی از شعبات فعال قالیشویی پاکمهر در محدوده سعادت آباد و شهرک غرب میباشد و چون این محدوده در منطقه 2 تهران قرار گرفته پاکمهر به این محلات دسترسی داشته و در اینجا نیز بسیاری از ساکنین با نام قالیشویی پاکمهر آشنایی دارند و آن را به عنوان قالیشویی نمونه و مجاز میشناسند اکثر کسانی که در میدان سرو ، ایران زمین ، بلوار فرحزادی ، بلوار دادمان و خیابنهای صرافهای شمالی و جنوبی سکونت دارند تا بحال چندین بار از قالیشویی پاکمهر برای فرشها و موکتها و مبلمان خود خدمات گرفته و تبدیل به مشترکین ثابت و وفادار شده اند.

قالیشویی پاکمهر در گیشا نیز حضوری پر رنگ و فاعل دارد و در این محله نیز مشتریان ثابت دارد که همه روزه به تعداد آنها اضافه میشود . اگر تا به اینجا از مطالب را مد نظر داشته اید حال آشنایی اندک از خدماتی که قالیشویی پاکمهر ارائه میدهد خالی از لطف نیست : قالیشویی پاکمهر دارای کارخانه ای مجهز به دستگاه های مدرن برای شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف با کادری برگرفته از استادکاران ماهر و پرسنل کارآزموده است ، لذا میتوانید با فراغت خاطر انواع فرشهای ماشینی و دستباف خود را به پاکمهر بسپارید .خدماتی که در کارخانه قالیشویی پاکمهر انجام میگیرد:

قالیشویی پاک مهر: بهترین قالیشویی تهران

شستشوی حرفه ای و تضمینی فرش، قالیچه ،گلیم ، گبه چه بصورت دستباف باشد یا ماشینی بصورت اعلاءشور و ساده با آبکشی مذهبی و اسلامی .

شستشوی اعلاء شور و ساده انواع موکت ( پالاز ، ساده یا کبریتی ، طرح دار و گل برجسته ، شستشوی انواع پتو ، روفرشی و تشک خوشخواب ) با بهترین مواد     شوینده مجاز و موجود در بازار همراه با آبکشی اسلامی .

تعمیر و تعویض ریشه و شیرازه فرشهای ماشینی و دستباف، انجام عملیات سفید شویی ، ابریشم شویی ، رنگ برداری ، لکه گیری ، چله کشی ، دارکشی ، خدمات رفو مانند رفع سوختگی ، پارگی و پوسیدگی و پرداخت فرش های آسیب دیده .

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر انجام خدمات خشکشویی فرش و موکت همچنین تشک خوشخواب ،مبلمان و صندلی ناهارخوری و اتومبیل در محل با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپوی تگزافون آلمانی که باکیفیتی بالاتر از شامپو های مشابه ایرانی برای برطرف کردن انواع لکه های سخت و کهنه به کار میبرد.

قالیشویی پاک مهربه تمامی محله ها و خیابانهای واقع در منطقه دو تهران سرویس خدمات قالیشویی ویژه و به روز ارائه می نماید.

قالیشویی پاک مهر در فلکه اول صادقیه، ستارخان، شادمان، برق آلستوم، نیایش، بهبودی، شهر آرا، پاتریس لوممبا، شهرک ژاندارمری، شهرک آزمایش، میدان توحید، مرزداران، گیش، سعادت آباد، شهرک غرب و …. خدمات درجه یک قالیشویی، رفوء و خشکشویی موکت، مبلمان و تشک خوشخواب در اسرع وقت و با حداقل زمان تحویل در خدمت همشهریان تهرانی می باشد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با شماره تلفنهای 02188690517 و 02188611079 بصورت 24 ساعته در هفته بدو تعطیل و همچنین از طریق ثبت سفارش آنلاین که درسایت قرار گرفته با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت در خدمت شما شهروندان گرامی در منطقه 2 تهران باشیم .

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.