آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 بهمن 1395

قالیشویی در جانبازان |88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان جانبازان:

بروزترین و ارزانترین قالیشویی در محله جانبازان ، خیابان کرمان، گلبرگ و مجیدیه ، قالیشویی پاکمهرمیباشد که با سالها تجربه درزمینه شستشوی انواع فرش ماشینی ،دستباف، ابریشم و گل ابریشم، مبلمان، خوشخواب، تابلوفرش، تابلو ترمه، با مواد عالی  و درجه یک ،که به بافت فرش و.. شما آسیبی نمیرساند، باتضمین خدمت رسانی میکند.

پرسنل مجرب قالیشویی پاکمهر، فرش شما را تحویل گرفته و پس از شستشو به صورت بسته بندی  شده درکاور، به شما تحویل  میدهد و همچنین اگر نیاز به مبل شویی درمحله جانبازان ومجیدیه دارید با شماره های ما تماس بگیرید، خدمات ما به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز می باشد، بلافاصله بعدازتماس شما با شعبه ما درجانبازان برای شست وشو قالی و.. شما، پرسنل مجرب ما به محل سکونت شما اعزام میشوند.

قالیشویی پاک مهر در خیابان گلبرگ:

قالی شویی پاکمهر با مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان تهران با بیش از 15 سال تجربه در بلوار گلبرگ ( جانبازان) ارائه سرویس خدماتی قالیشویی میکند ، همچنین مناطق مسکونی و تجاری محدوده میدان نبوت (هفت حوض) که اصلی ترین میدان نارمک بوده و خیابان جانبازان ( گلبرگ سابق) را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم میکند را تحت پوشش خدماتی خود داراست از دیگر محلاتی که قالیشویی پاکمهر سرویس قالیشویی اریه می نماید محله سمنگان، سامان و دردشت می باشند ، قالی شویی پاکمهر توانایی ارائه خدمات قالیشویی به سراسر تهران من جمله منطقه 8 را دارد.

از خدماتی که در قالیشویی پاکمهر انجام میگیرد  :

شستشوی انواع فرشهای ماشینی بصورت معمولی ، اعلاءشور، سفید شویی با نرخ مصوبه از اتحادیه .

شستشوی انواع فرشهای دستباف پشمی و ابریشمی و نفیس تحت نظر کارشناس زبده و ماهر فرش مطابق با نرخ مصوبه و ارزش گذاری اتحادیه .

سشتشوی انواع موکت ، ساده ، طرح دار ، گل برجسته و پالاز ، شستشوی انواع پتو ، روفرشی ، کناره و … ظرف حداکثر 48 ساعت از زمان جمع آوری .

کلیه خدمات لکه بری ، رنگ برداری ، دارکشی ، ریشه زنی، شیرازه ، چرمدوزی ، پرداخت و قلم کاری فرشهای دستباف قدیمی و آسیب دیده .

همچنین خشکشویی مبلمان منزل و اداری ، خوشخواب ، موکت و فرش در محل با کادری کار آزموده و استفاده از شامپو تگزابون بصورت تضمینی در اسرع وقت انجام پذیر است .

تحویل 48 ساعته حتی روزهای تعطیل

لول+اتو=کاور

پیشنهاد از ما= حق انتخاب با شما

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.