آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 شهریور 1402

قالیشویی جنوب تهران |66597347|☎📞

شعبه قالیشویی جنوب تهران یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که تمام خدمات مربوط به قالیشویی این مجموعه را انجام می‌دهد. خدمات این شعبه نیز اساسا هیچ تفاوتی با شعبه‌های دیگر قالیشویی ندارد و تمام خدمات با همان کیفیت عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا شهروندان این منطقه نیز از خدمات این قالیشویی رضایت کاملی داشته باشند. با این حال برخی از شهروندان هنوز نتوانسته‌اند با این قالیشویی آشنا شوند. برخی نیز تمایل دارند جزئیات بیشتری از خدمات این قالیشویی داشته باشند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید می‌توانید با خواندن این مطلب اطلاعات لازم را به دست آورید.

قالیشویی جنوب تهران شامل چه مناطقی است؟

هر شعبه از قالیشویی پاکمهر مناطقی را تحت پوشش قرار می‌دهد. چنانچه قالیشویی جنوب تهران شامل قالیشویی در فلاح، شوش، مولوی و خزانه است. بنابراین وقتی گفته می‌شود قالیشویی در شوش منظور همان قالیشویی جنوب تهران است.

خدمات قالیشویی جنوب تهران

خدمات قالیشویی در مولوی شامل خدمات زیر است:

  • شست و شو
  • تعمیر و رفو
  • جمع آوری و تحویل
  • مشتری مداری

البته هر یک از خدمات فوق شامل خدمات دیگری نیز هستند که د هر قسمت به آن‌ها پرداخته‌ایم.

خدمات شست و شو

شست و شوی قالیشویی در نازی آباد بر چند اصل مهم استوار است. با این حال کیفیت و سرعت عمل بالا جزء مهم‌ترین اصول در این قالیشویی هستند. کیفیت باعث شده است تا خدمات شست و شوی قالی‌ها به دو شکل ارائه شود:

شست و شوی عادی

منظور از شست و شوی عادی، شستن قالی‌ها با دستگاه‌های پیشرفته است. در این نوع شست و شو فرآیند شست و شو یک بار به طور کامل انجام می‌شود. یعنی قالی‌ها ابتدا گردگیری می‌شوند؛ سپس خیس شده و با شوینده‌های مختلف تمیز می‌شوند و در نهایت با آبگیری و خشک کردن، کار شست و شوی قالی‌ها تمام می‌شود. در این نوع شست و شو، قالی‌ها استریلیزه نیز می‌شوند. استریلیزه در مورد تمام قالی‌ها و در هر نوع شست و شوی صورت می‌گیرد.

اعلا شویی

خدمات اعلاشویی قالیشویی جنوب تهران نیز تقریبا مانند همان شست و شوی عادی است. یعنی قالی‌ها با سرعت بالا و با دستگاه‌های پیشرفته روز شسته می‌شوند. با این تفاوت که در این نوع شست و شو، فرآیند شست و شو چندین بار تکرار می‌شود تا قالی‌ها به خوبی تمیز شوند. این نوع شست و شو معمولا در مورد برخی از قالی‌های خاص و کثیف و یا به درخواست خود شهرزوندان انجام می‌شود.

قالیشویی جنوب تهران

آیا شست و شوی پاکمهر بر اساس موازین شرعی است؟

پاسخ این است: بله. شست و شوی قالیشویی جنوب تهران با موازین شرعی مطابقت کامل دارد. زیرا در این نوع شست و شو قالی‌ها به طور کامل آب گرفته می‌شوند.

نکته دیگر در مورد خدمات شست و شوی قالیشویی جنوب تهران، ارائه خدمات برای انواع کفپوش‌ها و حتی مبلمان و تشک‌های تختخواب است. در قالیشویی پاکمهر فرآیند شست و شوی کفپوش‌هایی چون موکت، گلیم و… نیز انجام می‌شود. شما همچنین می‌توانید تابلوفرش‌های نفیس خود را نیز به قالیشویی پاکمهر بسپارید. شست و شوی تمام این کفپوش‌ها نیز توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

خدمات تعمیر

در قالیشویی پاکمهر خدمات متعددی در زمینه تعمیر قالی‌های آسیب‌دیده انجام می‌شود. این خدمات شامل رفوگری، ریشه زنی، رنگ برداری، تعمیر شیرازه، دارکشی و قلم زنی است.

شما با توجه به نوع آسیب قالی‌های خود می‌توانید از هر یک از خدمات فوق استفاده کنید. به عنوان نمونه برای قالی‌های پاره شده یا فرسوده می‌توانید از رفوگری استفاده کنید. ریشه زنی برای تعمیر ریشه‌های قالی مناسب است. رنگ برداری در مورد قالی‌های که رنگ آن‌ها به هم ریخته است انجام می‌شود. تعمیر شیرازه نیز همانطور که از نام آن پیداست برای اصلاح شیرازه قالی‌ها کاربرد دارد. از دارکشی و قلم زنی نیز می‌توانید به ترتیب برای اصلاح کجی قالی‌ها و تغعمیر رنگ قالی‌ها (در صورتی که رنگ قالی‌ها کمرنگ شده باشد و…) استفاده کنید.

خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها

جمع آوری قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود. البته کیفیت و نظم نیز ضمیمه سرعت هستند. بنابراین به محضص آنکه شما با این قالیشویی تماس بگیرید نیروهای پاکمهر به آدرس شما حاضر می‌شوند و قالی‌ها را به صورت لول شده و کاملا منظم جمع آوری می‌کنند. فرآیند تحویل نیز مانند جمع آوری قالی‌ها با کیفیت بالا و نظم عالی صورت می‌گیرد. یعنی قالی‌ها مجددا به صورت الول شده تحویل داده می‌شوند. با این تفاوت که این بار در داخل کاور مخصوص پاکمهر قرار داده می‌شوند.

خدمات مشتری مداری

مشتری مداری قالیشویی جنوب تهران نیز شامل ایجاد راه‌های ارتباطی متعدد و مستمر با مشتریان است. این خدمت ارزنده برای آن است که شما شهروندان به راحتی بتوانید با قالیشویی پاکمهر ارتباط برقرار کنید، سفارشات خود را ثبت کنید، سوالات خود را بپرسید و… در قالیشویی پاکمهر شما همچنین می‌توانید انتقادات یا شکایات خود را نیز با این مجموعه در میان بگذارید.

گرچه خوشبختانه تاکنون تمام شهروندان از خدمات قالیشویی پاکمهر رضایت کامل داشته‌اند اما در صورت مشاهده هر نوع نارضایتی می‌توانید آن را به مدیریت این مجموعه منتقل کنید. راه‌های ارتباطی هم به صورت تلفنی است و هم آنلاین. نیروهای قالیشویی پاکمهر هر روز در هر ساعتی به طور مستمر فعالیت دارند و پاسخگوی شما هستند.

سخن نهایی قالیشویی جنوب تهران

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی جنوب تهران شامل انواع خدماتی است که در قالیشویی‌های پیشرفته ارائه می‌شود. علاوه بر این، قالیشویی پاکمهر کیفیت خدمات خود را فراتر از قالیشویی‌های پیشرفته ارائه می‌دهد. این یک ادعا نیست؛ بلکه واقعیتی است که از اصول و ارزش‌های قالیشوئیی پاکمهر نشات گرفاته است. در قالیشویی جنوب تهران، کیفیت خدمات و رضایت شهروندان جزء اصول اساسی هستند و بر منافع شخصی و مالی مقدم هستند.

مطالب مرتبط

نام پاکمهر به عنوان قالیشویی در جنوب تهران نیز نامی برجسته و آشنا است. این قالیشویی در راستای دسترسی مردم جنوب تهران به خدمات خوب پاکمهر دایر شده است. خدمات قالیشویی در جنوب تهران شامل انواع خدمات است. گرچه نمونه برخی از این خدمات در قالیشویی‌های دیگر نیز دیده می‌شود؛ اما پاکمهر علاوه بر خدمات […] ...

4 شهریور 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاکمهر،تخصصی ترین تیم قالیشویی را در بردارد ، که بابیش از 15 سال سابقه کاری در خشان و عضو رسمی اتحادیه و دارای جواز رسمی کسب در خدمت شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد .فرش های منزل شما را همچون نگین ، درخشان می نمایند. شما عزیزان باید بدانید که شستشوی فرشهای دستبافت […] ...

11 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.