آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 آذر 1401

قالیشویی میدان راه آهن تهران |66597347|☎📞

قالیشویی در محدوده راه آهن:

قالیشویی اطراف میدان راه آهن ،جوادیه ، مختاری و محله های واقع در جنوب خیابان ولی عصر ، فعال و همیشه دایر  قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر میباشد که با در برداشتن یک کادر مجرب و به روز، همه روزه در راستای بهبود فرآیند درشستشو، به هموطنان خویش خدمات فراوانی راعرضه میکند که این خدمات  هریک با دستان توانمند استاد کاران ماهر ، قسمتی از مشکلات فرش های شما عزیزان را رفع میکند.

             

این قالیشویی متخصص در شستشوی انواع :

فرشهای ماشینی و دستباف، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، گلیم ، جاجیم ، موکت، پادری، فرش ها فانتزی و … میباشد که  تخصص فوق العاده ای را در شستشو ی فرش ها داشته و برای هر هویت فرش یک روش و شیوه مجزا را به کار گرفته وبا نهایت دقت و سرعت عمل ، به شستشوی  فر شهای شما میپردازد.

قالیشویی پاک مهر در شستشوی فرش های دستباف از روش سنتی کمک میگیرد زیرا، این نوع فرش ها دارای تراکم و رنگ بندی منحصری میباشد از آنجا که این فرش ها بافت فرش دست بشر هستتند به همین دلیل باید با مراقبت و دقت زیادی آنها را بشوییم. شستشوی این گونه فرش ها با دستگاه موجب آسیب رسیدن به بافت و الیاف این فرش ها میشود. به همین دلیل کارشناسان پاک مهرترجیح میدهند که این فر شها به شیوه سنتی شستشو داده شوند. 

قالیشویی پاک مهر در شستشوی فر شهای ماشینی نیز نهایت دقت عمل را به جا می آورد و به شما اطمینان میدهد که با استفاده از دستگاه های به روز بهترین شستشو را برای  فرش های شما انجام میدهد.

خدمات سراسری

شما عزیزان در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.پرسنل قالیشویی  و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی وبا کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.

 شستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه هاشی مدرن درحوالی راه اهن انجام می شود.

برای اینکه یک قالیشویی مورد اعتماد مردم باشد، باید ابتد مجاز باشد یک قالیشویی مجاز در حوالی راه آهن قالیشویی بزرگ پاک مهر میباشد این قالیشویی با افزایش خدمات رسانی به ساکنین تهرانی در جنوب  و میدان راه آهن سعی دارد تا نیاز افراد را نسبت به شستشوی قالی هایشان  رفع کند.

مطالب مرتبط

قالیشویی محدوده راه آهن: میدان راه آهن یکی از میادین اصلی در جنوب تهران است مبداء خیابان ولیعصر به سمت شمال میباشد و خیابان طویل ولی عصر دو میدان تجریش در شمال و راه آهن در جنوب تهران را به هم متصل می نماید. قالیشویی پا ک مهر با بیست سال سابقه معتبر و مطمئن […] ...

23 آذر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.