آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 دی 1400

قالیشویی نزدیک کن | 44308040

قالیشویی نزدیک کن :

بخش کن یکی از بخش‌های اصلی شهر تهران بوده و در گذشته منطقه یا بخش کن از شرق به میدان توحید ، ستارخان و آریاشهر یا صادقیه ، از غرب تا گرم دره، وردآورد و قلعه حسن خان  و اسماعیل‌ آباد ، از شمال تا شمیرانات ، فرحزاد ، امامزاده داوود و از جنوب تا  فیروز بهرام، مهرآباد ، تهرانسر و بزرگراه آزادگان امروزی ادامه داشته . کن نام یک روستا، در شمال غرب شهر تهران و استان تهران است.

قالیشویی پاکمهر در کن :

همانطور که میدانید منطقه کن در ارتفاعات واقع شده و به دلیل وجود آب و هوای خوش از ساکنین زیادی تشکیل شده است . اکثر ساکنین این منطقه و بلوار کوهسارآپارتمان نشین بوده و شستشوی فرش در منزل برایشان مشکل میباشد به همین دلیل نیاز قالیشویی در منطقه بالا میباشد . دفتر مرکزی قایشویی پاک مهر در کن و نزدیک شهران میباشد که خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روز ، 7 روزهفته به ساکنین محترم این منطقه ارائه میدهد .

خدمات قالیشویی پاکمهر در کن :

قالیشویی پاکمهر فرش های شما را به صورت لول شده جهت جلوگیری از شکستگی فرش ، لول میبرد و لول شده ، اتو زده در بسته بندی کاور ظر ف مدت 72 ساعت درب منزلتان تحویل میدهد .

قالیشویی پاکمهر برای هر نوع شستشو (معمولی، اعلاشور، شامپوشور و …) و هچنین برای شستشوی فر شها با جنس مختلف اعم از : دستبافت و  ماشنی ، دستگاه های مجزا و مخصوص نوع شستشوی منحصر به فرد  فرش  شما درنظر گرفته است تا رضایت شما عزیزان را به بالا ترین امتیاز برای این قالیشویی بر ساند . مشتری مداری و رضایت مشتری سر لوحه  کار قالیشویی پاکمهر طی این 17 سال میباشد .

شستشو ی فرشهای شما با استفاده از روش سنتی و مکانیزه میباشد که پس از شستشو فرشهای شما با استفاده از دستگاه به صورت  کامل آبکشی و با استفاده از آب کر ( آب چاه ) به صورت  اسلامی میباشد .

قالیشویی پاکمهر به دلیل اینکه در تمام نقاط تهران دارای شعبات فعال میباشد ، در رفت وآمد سریع بوده وسر موقع مقرر شده در فاکتور ، فرش را تحویلتان میدهد .

قالیشویی پاکمهر خشکشویی مبلمان و موکت و صندلی میز ناهار خور ی شما را در منزل به صورت حضوری برای شما با خشک شدن صدر دصد ، به انجام میرساند .

قالیشویی پاکمهر ، به دلیل داشتن خدمات پس از فروش ، سعی دارد رضایت و اعتماد شما را به این قالیشویی دو چندان نماید .
شما اهالی محترم ساکن در کن میتوانید با اطمینان خاطر قالی های خود را به این قالیشویی بسپارید .

باتشکر از شما بازدید کننده محترم

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.