آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی قائم مقام | 88690517

قالیشویی پاکمهر در قائم مقام:

خیابان قائم مقام در منطقه 6 تهران جای گرفته و از محله های عباس آباد، خیابان اندیشه، ایرانشهر و آرژانتین عبور می کند. از دیگر خیابانهای مهمی که با قائم مقام فراهانی متصل هستند؛ میتوان مفتح ،مطهری ، بهشتی، کریم خان ، بخارست یا شهیدقصیر را نام برد.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش و… به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را در منطقه قائم مقام  انجام میدهد.

قالیشویی در خیابان اندیشه:

 

 

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید ، قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

قالیشویی پاکمهر دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است و بهترین و برترین خدمات شستشو و رفو انواع فرشهای دستباف و ماشینی شما را عرضه میدارد. در قالیشویی پاکمهر اعلاشویی با بالاترین درجه کیفی برای فرشهای گران بها و آنتیک دستباف و ماشینی در منطقه قائم مقام  انجام میشود. شستشوی انواع موکت ساده، طرحدار و پالاز با بهترین مواد شوینده و استاندارد و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک با آبکشی اسلامی انجام میشود.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر درقائم مقام ارائه خدمات رفو ، رنگبرداری، ریشه زنی و چرم دوزی ، دوخت شیرازه برای فرشهای ماشینی و دستباف با کیفیت عالی و مطلوب انجام میشود همچنین خدمات خشکشویی انواع مبلمان و صندلی ناهار خوری ، تشک خوشخواب فرش و موکت با برترین کیفیت به صورت تضمینی و حرفه ای توسط قالیشویی پاکمهر در محل مورد نظر خودتان .

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر در منطقه قائم مقام دارای ضمانت و گارانتی بوده و هزینه های تعیین شده از اتحادیه تهران اعمال میشود. ارتباط با قالیشویی پاکمهر در محله ی قائم مقام و محله های اطراف منطقه بصورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 02188690517 و ثبت سفارش آنلاین در تمام روزهای سال بدون تعطیلی صورت میپذیرد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را در منطقه قائم مقام فراهانی که قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد دریابید.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در قائم مقام فراهانی: قابل توجه ساکنین محترم محله قائم مقام فراهانی، نزدیکترین شعبه قالیشویی به خیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان کریمخان زند، میدان هفت تیر، خیابان شیرودی، قالیشویی پاکمهر میباشد. قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام تجهیزات مدرن برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو […] ...

6 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.