آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 تیر 1402

قالیشویی بلوار فرحزادی |22376723|☎📞

پاکمهر یک قالیشویی بلوار فرحزادی نیز دایر کرده است تا اهالی این منطقه نیز دسترسی آسان و سریع به آن داشته باشند. قالیشویی بلوار فرحزادی نیز به مانند سایر شعبات قالیشویی پاکمهر، خدمات خاصی را ارائه می‌دهد. این خدمات جزء خدمات منحصر و انحصاری قالیشویی پاکمهر است. خدماتی که در همه شعبه‌های پاکمهر از جمله شعبه فرحزادی نیز قابل مشاهده است. اگر در مورد خدمات قالیشویی پاکمهر اطلاعات چندانی ندارید با خواندن این مطلب می‌توانید با این خدمات آشنا شوید.

خدمات قالیشویی بلوار فرحزادی شامل چه مناطقی است؟

قالیشویی بلوار فرحزادی، شهرک غرب، سعادت آباد، دادمان و میدان صنعت را پوشش می‌دهد. بنابراین برای دسترسی به قالیشویی در شهرک غرب، شعبه فرحزادی جزء شعبه‌های نزدیک به شما محسوب می‌شود. این موضوع در مورد قالیشویی در سعادت آباد نیز صادق است.

خدمات قالیشویی بلوار فرحزادی

خدمات قالیشویی بلوار فرحزادی شامل خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل قالی‌ها، خدمات مربوط به شست و شو، خدمات مربوط به تعمیر، خدمات مربوط به کفپوش‌های مختلف و خدمات مربوط به پاسخگویی و ارتباط است.

جمع آوری به موقع، تحویل سریع

خدمات جمع آوری و تحویل قالیشویی در دادمان (شعبه فرحزادی) جزء بهترین خدمات این مجموعه است. ما این ادعا را بر اساس سرعت بالای نیروهای قالیشویی پاکمهر مطرح میی‌کنیم. قالیشویی پاکمهر به محض تماس شما، نیروهای خود را به آدرس ثبت شده می‌فرستد تا قالی‌ها را جمع آوری کنند.

فکر می‌کنید نیروهای پاکمهر چند روز بعد از تماس شما جهت جمع آوری قالی‌ها به آدرس ثبت شده مراجعه می‌کنند؟ سه روز؟ دو روز؟ یک روز؟ خیر باید بگوییم زمان مراجعه نیروهای پاکمهر به روز نمی‌رسد. آن‌ها معمولا چند ساعت بعد از تماس شما در محل موردنظر حاضر می‌شوند و قالی‌ها را به صورت کاملا مرتب و لول شده جمع آوری می‌کنند.

فرقی نمی‌کند شما در طی روز تماس بگیرید یا شب. در هر صورت نیروهای پاکمهر در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی آماده می‌شوند. این ویژگی در مورد تحویل قالی‌ها نیز صادق است. قالی‌ها بعد از شست و شو معمولا در زمانی اندک (طی دو یا سه روز کاری) به شما تحویل داده می‌شوند. فرآیند تماس و هماهنگی با قالیشویی بلوار فرحزادی نیز بسیار آسان است. شما می‌توانید با شماره تماس‌های این مجموعه و یا مراجعه به سایت پاکمهر، سفارش خود را ثبت کنید.

نکته: فعالیت قالیشویی پاکمهر به صورت 7- 24 است. یعنی نیروهای این مجموعه در طی هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز آماده هستند.

شست و شوی باکیفیت فرش‌ها در کنار حفظ سلامت

فرآیند شست و شوی قالیشویی در میدان صنعت (پاکمهر- فرحزادی) نیز در نوع خود منحصر است. پاکمهر کیفیت کار خود را با به کارگیری بهترین دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته گره زده است. دستگاه‌های شست و شوی پاکمهر شامل انواع متنوعی از دستگاه‌ها است. این دستگاه‌ها کار شست و شو را به شکل مرحله‌ای و بدون آسیب رساندن به قالی‌ها انجام می‌دهند.

مراحل شست و شو در قالیشویی پاکمهر نیز از خیس کردن تا شست و شوی کامل با آب و خشک کردن قالی‌ها را شامل می‌شود. مرحله استفاده از شوینده‌ها و آبگیری قالی‌ها در پاکمهر با حساسیت زیادی انجام می‌شود. در مرحله استفاده از شوینده‌ها، علاوه بر استفاده از شوینده‌های مرغوب، از مواد استریلیزه نیز استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا تمام آلودگی‌های محیطی یا حتی ویروسی از قالی‌های شما پاک شود.

مرحله آبگیری نیز از مراحلی است که به شست و شوی تمیز و باکیفیت قالی‌های شما کمک زیادی می‌کند. در این مرحله آب تمام بخش‌های قالی نفوذ می‌کند و قالی‌های شما را مانند شست و شوی خانگی انجام می‌دهد و حتی می‌توان گفت بسیار بهتر از شست و شوی خانگی. این نوع شست و شو، جای هرگونه شک و شبهه پیرامون شست و شوی شرعی را نیز از میان می‌برد. زیرا اگر قالی‌های شما به نجاست نیز آغشته شده باشد به صورت صحیح آبگیری می‌شود.

قالیشویی بلوار فرحزادی

تعمیر و رفو فرش‌های ماشینی و دستبافت در قالیشویی بلوار فرحزادی

تعمیر در قالیشویی فرحزادی شامل خدمات گسترده‌ای است. با این حال رفوگری و رنگبندی جزء بهترین خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر است. رنگبندی، مشکل به هم ریختگی قالی‌های شما را حل می‌کند. فرقی نمی‌کند رنگبندی قالی شما به چه دلیل به هم ریخته است. هر چه که باشد قالیشویی پاکمهر با توجه به عمق و میزان رنگبندی، مشکل شما را حل می‌کند. رفوگری نیز کار گره‌زنی در قسمت‌های پاره یا ساییده شده قالی است. با رفوگری نیز قالی‌های شما مثل روز اول آن نو و سالم می‌شوند.

پوشش دهی انواع کفپوش‌ها

خدمات قالیشویی بلوار فرحزادی تنها مختص قالی‌های خاص نبیست. خدمات این قالیشویی شامل انواع قالی‌ها و کفپوش‌‌ها مانند قالی‌های دستباف، ماشینی، موکت، گلیم و… است. اما سرویس منحصر این بخش، شامل شست و شوی مبلمان نیز است. قالیشویی پاکمهر، خدمات مربوط به شست و شوی مبلمان را نیز به بهترین شکل ممکن و با کیفیت کامل انجام می‌‌دهد.

پاسخگویی و ارتباط 24 ساعته

همانطور که گفتیم قالیشویی پاکمهر، راه‌های ارتباطی گسترده‌ای را جهت ثبت سفارش در اختیار مشتریان قرار داده است. شما می‌توانید با این راه‌های ارتباطی علاوه بر ثبت سفارش، جهت انتقاد و یا طرح پیشنهادات و پرسش‌های خود نیز استفاده کنید. مدیریت پاکمهر از پیشنهادات شما استقبال می‌کند و انتقادات و یا شکایات شما پیرامون خدمات خود را به طور کامل دنبال می‌کند.

نکته نهایی قالیشویی بلوار فرحزادی

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. با این حال موضوع کیفیت در این قالیشویی با مسائل مالی گره نخورده است. کیفیت در قالیشویی پاکمهر فراتر از مسائل مالی و بر پایه رضایت مشتریان است. از این رو اگر قیمت خدمات این قالیشویی را با سایر قالیشویی‌های درجه یک مشاهده کنید متوجه تفاوت قیمت‌ها خواهید شد. بنابراین ارائه خدمات با قیمت مناسب را نیز می‌توان یکی از خدمات پنهان اما بسیار مهم قالیشویی پاکمهر دانست. با توجه به این ویژگی‌ها شعار ما این است که قالی‌های خود را به قالیشویی پاکمهر بسپارید تا در وقت، انرژی و پول خود صرفه‌جویی کنید. با قالیشویی پاکمهر از تمیزی و زیبایی لذت کامل ببرید.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.