آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1395

قالیشویی در میدان شوش | 66597347

قالیشویی پاکمهر در میدان شوش:

محله شوش(شبیر ) در شمال غربی منطقه 15 تهران قرار گرفته است. محدوده محله چنین است: از شمال به خیابان شوش شرقی از جنوب به خیابان های تاجیک رضاخانی، جهانیان، کوه گچی ا زشرق به خیابان هفده شهریور و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و میدان شوش منتهی می شود. محله های همجوار آن عبارتند از: محله کوثر شمال طیب و بیسیم در شرق مظاهری در جنوب غار-شوش و باغ اذری در غرب. قالیشویی پاکمهر  در حوالی میدان شوش و خیابان شوش که در منطقه 12 قرار گرفته ،خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

در شستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهد شد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، می باشد.

قالیشویی پاکمهر از به نام ترین و به روز ترین قالیشویی های تهران است که دارای پروانه کسب و مجوز رسمی اتحادیه قالیشویان تهران بوده و در منطقه 12 تهران در محدوده میدان شوش شعبه فعال دارد . در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش های دستباف از هر جنس و نوعی که باشد با هر رنگ و طرحی بصورت سنتی و تخصصی و تثبیت رنگ با تضمین و گارانتی انجام می شود. در قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و موادشوینده مخصوص قالیشویی درجه یک و استاندارد انجام میشود .

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی معمولی   شستشوی اعلاء شویی  سفیدشویی برای فرش و قالیچه تابلو فرش و موکت و روفرشی پادری ، کناره و پتو با بالاترین کیفیت صورت میپذیرد.

خدمات رفوی فرشهای دستباف از جمله ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، چرم دوزی ، رفع عیوب سوختگی و پارگی و پرداخت فرشهای گل ابریشم و نفیس طبق تعرفه اتحادیه انجام میشود .

اگر درمنطقه شوش به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین شعبه قالیشویی به شوش قالیشویی بزرگ پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.