آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

2 نظر 26 مهر 1402

قالیشویی منطقه 12 |66597347|☎📞

اگر تمیزی باکیفیت و فوق العاده بالای قالی‌ها برایتان اهمیت دارد می‌توانید قالی‌های خود را به قالیشویی منطقه 12 بسپارید. قالیشویی منطقه 12 یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که به دلیل کیفیت خدمات خود به یکی از قالیشویی‌های معتبر تهران تبدیل شده است. شعبه‌های قالیشویی پاکمهر مناطق مختلفی را شامل می‌شوند و از این رو تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش دارند. به عنوان نمونه قالیشویی منطقه 12 شامل قالیشویی در مدنی، بهارستان، فردوسی و انقلاب نیز است. اما مهم‌تر از این موضوع، خدمات خاص قالیشویی در بهارستان است که آشنایی شما با آن می‌تواند خیالتان را از بابت کیفیت خدمات راحت کند.

خدمات قالیشویی منطقه 12

ویژگی‌ها و خدمات قالیشویی منطقه 12 شامل استفاده از روش‌های شست و شوی متنوع، مکانیسم جمع آوری و تحویل پیشرفته، خدمات تعمیر و خدمات مشتری مداری است.

خدمات شست و شو

روش‌های شست و شوی قالیشویی در فردوسی شامل استفاده از شست و شوی استریلیزه، شست و شوی عادی، شست و شو پیشرفته و شست و شوی شرعی است:

شست و شوی استریلیزه

تمام قالی‌ها در هنگام شست و شو از مرحله استریلیزه شدن رد می‌شوند. این کار برای آن صورت می‌گیرد تا قالی‌ها فاقد هر گونه آلودگی ویروسی باشند.

شست و شوی عادی

روش شست و شوی عادی قالیشویی در انقلاب همانطور که از نام آن پیداست به صورت عادی و با طی کردن چند مرحله صورت می‌گیرد. این مراحل شامل تمیز کردن یا جارو کردن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. تمام این مراحل توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شوند.

شست و شوی پیشرفته

این روش نیز مشابه روش عادی است. با این تفاوت که تمام مراحلی که از آنها صحبت کردیم چندین بار انجام می‌شود تا قالی‌ها به آخرین درجه تمیزی برسند. در این روش نیز از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود. دستگاه‌هایی که در این قالیشویی وجود دارند همگی جزء دستگاه‌های به روز دنیا هستند.

شست و شوی شرعی

منظور از شست و شوی شرعی این است که نحوه شست و شو با موازین شرعی مطابقت دارد. این نوع شست و شو، شست و شوی مجزایی نیست؛ بلکه همان مراحل شست و شو است که در برخی از قالیشویی‌ها انجام نمی‌شود.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

در قالیشویی منطقه 12 تنها خدمات مربوط به قالی‌ها ارائه نمی‌شود؛ بلکه علاوه بر قالی‌ها شست و شوی انواع تابلوفرش‌ها، مبلمان، انواع کفپوش‌ها (مانند گلیم، زیلو و….) نیز پذیرفته و ارائه می‌گردد.

قالیشویی منطقه 12

جمع آوری و تحویل پیشرفته

مکانیسم جمع آوری و تحویل قالیشویی در منطقه 12 نیز کاملا پیشرفته و سریع است. گرچه تمام این مراحل به صورت سنتی انجام می‌شود اما کاملا پیشرفته بوده و سرعت و نظم در آن حرف اول را می‌زند. این ویژگی مربوط به تمام روزها و ماه‌های سال است. یعنی فرقی نمی‌کند شما در اوج ماه‌های شلوغ مانند اسفند تماس بگیرید یا سایر ماه‌ها. در هر روز و هر زمان که تماس بکیرید قالیشویی منطقه 12 پاسخگو است و سفارشات شما را قبول می‌کند. این قالیشویی در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعالیت دارد.

بر اساس ویژگی‌های فوق بعد از تماس شما، نیروهای قالیشویی در منطقه 12 به آدرس شما مراجعه می‌کنند و با جمع اوری قالی‌ها آنها را به مرکز قالیشویی منتقل می‌کنند. روند انتقال، شست و شو و تحویل قالی‌ها نیز مانند مرحله جمع آوری بسیار سریع و منظم است. در این مرحله نیز قالی‌ها پس از شست و شو در داخل کاوری قرار داده می‌شوند و به صاحبانشان تحویل داده می‌شوند.

خدمات تعمیر و رفو در قالیشویی منطقه 12

تعمیرات قالیشویی منطقه 12 شامل انواع تعمیرات عمومی و اختصاصی است. یعنی قالی‌های شما به هر شکلی که آسیب دیده باشند، ترمیم می‌شوند. این تعمیرات شامل رفوگری، رنگ بندی، قلم زنی، دارکشی، ریشه زنی و تعمیر شیرازه است.

رفوگری

پاره یا فرسوده شدن قالی‌های از آسیب‌های رایجی است که شکل ظاهری قالی را زشت می‌کند. اما این به معنای آن نیست که قالی دیگر به درد نمی‌خورد بلکه با رفوگری می‌توان قالی را به مانند روز اولش تعمیر کرد.

رنگ برداری

به هم ریختن یا قاطی شدن رنگ‌های قالی نیز جزآسیب‌هایی است که معمولا در برخی از قالی‌های خاص مانند قالی‌های دستباف اتفاق می‌افتد. این مشکل نیز از طریق رنگبندی قابل حل است.

دارکشی

از دست دادن شکل اولیه قالی نیز اغلب در قالی‌های دستباف اتفاق می‌افتد. این آسیب که شامل کج شدن قسمت دار یا همان طول قالی است از طریق دارکشی قابل اصلاح است.

ریشه زنی

ریشه‌های قالی نیز ممکن است به دلیل استفاده از الیاف نامناسب و یا شست و شوی نادرست دچار آسیب دیدگی شود. این آسیب نیز با ریشه زنی قابل برطرف شده است.

تعمیر شیرازه

شیرازه همان قسمت طولی و کنار قالی است. شیرازه نیز مانند ریشه‌ها به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب‌های جدی همچون پوسیدگی شود. در صورت وجود این نوع آسیب‌ها می‌توان از تعمیرات مربوط به شیرازه استفاده کرد.

خدمات مشتری مداری قالیشویی منطقه 12

مشتریان و خواسته‌های آنها در قالیشویی پاکمهر جایگاه ویژه‌ای دارد. از این رو قالیشویی در منطقه 12 علاوه بر آنکه تلاش می‌کمند خدمات خود را با کیفیت بسیار مطلوب انجام دهد برای رضایت و دیدگاه‌های مشتریان خود نیز ارزش زیادی قائل است. بنابراین قالیشویی منطقه 12 راه‌های ارتباطی زیادی را ایجاد کرده است تا شما بتوانید علاوه بر ثبت سفارشات خود، دیدگاه‌های خود را نیز در رابطه با کیفیت خدمات قالیشویی منطقه 12 ابراز کنید. مدیریت قالیشویی در منطقه 12 از تمام دیدگاه‌های شما استقبال می‌کند.

سخن نهایی قالیشویی منطقه 12

خدمات قالیشویی در منطقه 12 گذشته از آنکه از نظر اقتصادی به نفع شما است می‌تواند به صرفه جویی در وقت و انرژی شما نیز کمک کند. شست و شوی سنتی یا دستی در حیاط خانه می‌تواند بسیار زمانبر و خسته کننده باشد. حتی احتمال آسیب دیدگی به افراد و قالی‌ها نیز در این نوع شست و شو وجود دارد. در بسیاری از موارد نیز افراد قادر به شست و شوی تمیز و اصولی قالی‌ها نیستند. اما در قالیشویی منطقه 12 هیچ یک از این مشکلات وجود ندارد. بنابراین سپردن قالی‌ها به قالیشویی منطقه 12 از نظر اقتصادی و زمانی، کاری عاقلانه و به صرفه است.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها (2نظر)
اصغر صباحی

سلام عرض ادب من سه تا قالیچه دو متری و سه متری دارم میخواستم بفرستم خدمتتون ,لطفا راهنمایی کنید.

ziba heidari

لطفا با تلفن های دفتر تماس بگیرید. تشکر