آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 تیر 1401

قالیشویی محدوده میدان امام حسین |77752452 ☎📞

قالیشویی پاک مهر در میدان امام حسین:

میدان امام حسین از میادین مرکزی شهردر منطقه 13 تهران است که میدان فردوسی و میدان انقلاب در غرب این میدان و خیابان دماوند و محله تهران نو در سمت شرقی آن قرار دارند.

میدان امام حسین از میدان های قدیمی تهران است که در ابتدا نام این میدان را فوزیه نام همسر محمد رضا شاه پهلوی نهادند اما پس از جدایی شاه از فوزیه تبدیل به نام شهناز دختر مشترک محمدرضا و فوزیه شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نام امام حسین (ع) نام گذاری شد و در طی این سال های متمادی دستخوش تغییرات زیادی گشته است، هم اکنون خیابان 17شهریور و میدان امام حسین محل عبور و مرور عابرین و زیر پل گذر میدان امام حسین برای تردد وسایل نقلیه میباشد.

   

همانطور که گفته شد میدان امام حسین در منطقه13 قرار دارد و قالیشویی پاکمهر توانایی سرویس دهی با یک نرخ واحد به تمامی مناطق تهران بخصوص منطقه 13 من الجمله میدان امام حسین، خیابان دماوند، میدان شهدا، تهران نو، پیروزی،دوشان تپه و نیروی هوایی را دارد و قادراست کلیه نیازهای خدماتی قالی اعم از شستشو، رفو برای فرش های ماشینی و دستباف شستشوی موکت ، پتو و.. همچنین خشک شویی مبلمان ، تشک خوشخواب  و… را برطرف نماید.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ی ایام هفته می باشد .

وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.

قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد.

قالیشویی پاکمهر با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.