آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 دی 1402

قالیشویی در سازمان آب |44234277|☎📞

خانم‌های خانه دار حساس آماده باشید که می‌خواهیم شما را با یک قالیشویی در سازمان آب آشنا کنیم. قالی جز لوازم ضروری زندگی ما ذایرانیان است و معمولا خانم‌های خانه‌دار حساس، اهمیت زیادی برای نظافت آن قائل هستند؛ زیرا قالی کثیف، جدا از آنکه بر تمیزی خانه بر سلامتی اعضای خانواده نیز تاثیر دارد. قالیشویی در سازمان آب، بسیاری از مناطق اطراف خود را تحت پوشش دارد.

چنانچه برای دسترسی به قالیشویی در صادقیه می‌توانید به این شعبه مراجعه کنید. به طور کلی اگر به دنبال قالیشویی در جنوب غرب تهران هستید، این قالیشویی دسترسی خوبی را برای اهالی این منطقه فراهم می‌کند. قالیشویی در سازمان آب، خدمات متعددی را ارائه می‌دهد که هر کدام با ویژگی‌ها و کیفیت خاصی همراه است.

قالیشویی در سازمان آب چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات ارائه شده قالیشویی در شهر زیبا یا همان منطقه جنوب غرب تهران شامل خدمات شست و شو و تعمیرات است. بدون شک نمونه این خدمات در بسیاری از قالیشویی‌های نیز وجود دارد؛ اما همانطور که گفتیم ویژگی متفاوت قالیشویی در سازمان آب، کیفیت متفاوت خدمات است که در هر مرحله به صورت جداگانه به آنها پرداخته شده است.

گام اول در شست و شو

برای استفاده از خدمات شست و شوی قالیشویی در ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار می‌توانید به دو روش عمل کنید. روش اول تماس تلفنی و روش دوم مراجعه آنلاین به سایت. پاکمهر است. روش دوم، جزء روش‌های بسیار منحصر به فرد قالیشویی در است و در واقع پاکمهر جزو اولین قالیشویی‌های تهران است که این روش را برای مشتریان خود فراهم کرده است. نیروهای پاکمهر در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته 7/24، پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند.

بعد از ثبت سفارش نوبت نیروهای پاکمهر است که به آدرس شما مراجعه کنند و قالی‌ها را جمع آوری کنند. این کار با دقت، احتیاط، نظم و سرعت بالا انجام می‌شود. وقتی قالی‌ها جمع آوری شدند به محل شست و شو حمل می‌شوند و بدین ترتیب مرحله شست و شو آغاز می‌شود.

گام دوم شست و شو

مرحله شست و شو اصلی‌ترین مرحله خدمات قالیشویی در سازمان آب است . در این مرحله، قالی‌ها داخل دستگاه‌ها یا ماشین‌های پیشرفته قرار داده می‌شوند. دستگاه‌ها از نوع بسیار جدید و مجهز هستند و کار شست و شو را به صورت اتومات انجام می‌دهند. مراحلی که دستگاه‌ها برای شست و شو انجام می‌دهند شامل خیس کردن قالی‌ها، به کارگیری شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن است. تمام این مراحل به طور کامل انجام می‌شود و هر مرحله نیز با ویژگی‌های خاصی همراه است.

به عنوان مثال در مرحله استفاده از شوینده‌ها، معمولا شوینده‌خهایی انتخاب می‌شوند که علاوه بر کیفیت بالا، با محیط زیست نیز سازگار هستند. همچنین علاوه بر شوینده‌ها، از مواد خاصی نیز برای استریلیزه کردن قالی‌ها نیز استفاده می‌شود. استریلیزه کردن برای تمام قالی‌ها و در تمام زمان‌ها استفاده می‌شود. قالیشویی در سازمان آب با استریلیزه کردن قالی‌ها خیال شما را از بابت هر گونه عامل بیماری‌زا راحت می‌کند.

قالیشویی در سازمان آب

روش‌های مختلف شستشو قالیشویی در سازمان آب

اما نکاتی که به آنها اشاره کردیم شامل تمام ویژگی‌ها و خدمات شست و شوی قالیشویی در سازمان آب نیست. در این قالیشویی از روش‌های مختلفی نیز برای شست و شو استفاده می‌شود. از جمله روش عادی و اعلاشویی. این دو روش مراحل یکسانی را از نظر شست و شو طی می‌کنند. با این تفاوت که در شست و شوی عادی تمام مراحل یک بار انجام می‌شود اما در اعلاشویی چندین مرتبه. این کار بستگی به میزان کثیفی قالی دارد. قالی‌هایی که معمولا کثیفی چندانی ندارد با شست و شوی معمولی تمیز می‌شوند؛ اما در مورد قالی‌های بسیار کثیف از شست و شوی پیشرفته استفاده می‌شود.

تعمیرات قالی‌ها

یکی از خدمات خوب قالیشویی در سازمان آب که در تمام شعبه‌های پاکمهر نیز ارائه می‌شود مربوط به خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها است. این خدمات شامل رفوگری، رنگ بندی، قلم زنی، ریشه زنی، دارکشی و تعمیر شیرازه است.

هر یک از این خدمات بخشی از آسیب‌ها را پوشش می‌دهند. از جمله پارگی، به هم ریختن رنگ‌ها یا مشکلات مربوط به رنگ قالی‌ها، پاره شدن ریشه‌ها، آسیب دیدن شیرازه و نیز برطرف کردن حالت کج شدگی قالی‌ها. خدماتی که به آنها اشاره کردیم توسط نیروهای کاملا متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود.

دو ویژگی اساسی قالیشویی در سازمان آب

قالیشویی در سازمان آب علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم دو ویژگی نیز دارد. اولین ویژگی که مستقیما مربوط به خدمات شست و شو است، شامل پوشش‌دهی انواع کفپوش‌ها است. بر این اساس قالیشویی در سازمان آب علاوه بر شست و شوی قالی‌ها، خدمات شست و شوی کفپوش‌هایی همچون موکت، زیلو، گلیم و… را نیز انجام می‌دهد.

علاوه بر کفپوش‌ها خدمات شست و شوی برخی از لوازم همچون مبلمان، پتو، تابلوفرش و… نیز ارائه می‌شود.

جدا از خدمات شست و شو، قالیشویی در سازمان آب بر اصل مشتری محوری نیز قرار دارد. یا به عبارتی مشتری مداری در این قالیشویی از جایگاه خاصی برخوردار است. بدین معنا که قالیشویی در سازمان آب راه‌های مختلفی را ایجاد کرده است تا اولا سفارشات شما با سرعت و کیفیت بالا انجام شود.

ثانیا شما بتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را با این مجموعه در میان بگذارید و ثالثا آنکه خدمات با تعرفه‌های بسیار مناسب عرضه گردیده است. این خدمات در راستای جلب رضایت شما مشتریان ایجاد شده است و برای آن است که شما در هر مرتبه از جایگاه اقتصادی بتوانید از آن خدمات برخوردار شوید.

سخن نهایی قالیشویی در سازمان آب

خدمات قالیشویی در سازمان آب با بسیاری از شرایط شما سازگاری دارد. با این حال این قالیشویی باز هم تلاش بیشتری می‌کند تا سازگاری بیشتری را با شرایط شما به دست آورد. چنانچه یکی از موضوعاتی که قالیشویی در سازمان آب به آن اهمیت زیادی داده است شست و شوی شرعی قالی‌ها یا مطابقت داشت شست و شو با موازین شرعی است. البته این ویژگی، مرحله جداگانه‌ای نیست؛ بلکه بخشی از فرآیند شست و شو است.

بدین معنا که دستگاه‌های به کار گرفته شده قالیشویی در سازمان آب، مرحله آبگیری را به طور کامل انجام می‌دهند تا علاوه بر تمیزی، هرگونه نجاست آغشته به آن نیز به راحتی تمیز شود. همه این کارها تنها با هدف کسب رضایت شما و نیز کمک کردن به حفظ انرژی و زمان شما انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.