آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 مهر 1402

قالیشویی در منطقه 19 |66597347|☎📞

شاید برای کسانی که با قالیشویی پاکمهر آشنا نیستند، پیدا کردن قالیشویی در منطقه 19 کار سختی باشد. اما بالعکس کسانی که با قالیشویی پاکمهر آشنایی دارند تقریبا با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نیستند. زیرا قالیشویی پاکمهر یکی از بهترین و کامل‌ترین قالیشویی‌های موجود در تهران است که خدمات خود را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. از طرفی خدمات این قالیشویی بسیار متنوع و کامل است. اگر شما نیز ساکن منطقه 19 یا مناطق جنوب غرب تهران، نواب، فلاح و عبدل آباد هستید می‌توانید از طریق این مطلب با قالیشویی پاکمهر آشنا شوید و قالی‌های خود را به شعبه این قالیشویی یعنی قالیشویی در منطقه 19 بسپارید.

روند تماس با قالیشویی در منطقه 19

قبل از آنکه با خدمات قالیشویی در جنوب غرب تهران آشنا شوید بهتر است ابتدا بدانید که چگونه می‌توانید با این قالیشویی در تماس باشید. ارتباط با قالیشویی در نواب به دو شکل تلفنی و آنلاین است. قالیشویی پاکمهر شماره تماس‌های متعددی را جهت ارتباط آسان و سریع در اختیار شما شهروندان قرار داده است. روش آنلاین نیز روش دیگری است که علاقمندان به دنیای ارتباطات مجازی می‌توانند از آن استفاده کنند و سفارشات خود را ثبت نمایند. اگر در رابطه با ساعات و روزهای فعالیت قالیشویی در فلاح نیز می‌خواهید بدانید باید گفت که قالیشویی منطقه 19 هر هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته فعال است.

خدمات قالیشویی در منطقه 19

شست و شوی باکیفیت و متنوع، خدمات تعمیر و خدمات مشتری مداری را می‌توان از جمله خدمات مهم قالیشویی در عبدل آباد دانست.

خدمات شست و شو

شست و شوی قالیشویی در منطقه 19 به دو صورت اعلاشویی و شست و شوی عادی است. مراحل شست و شوی اعلاشویی و شست و شوی عادی تقریبا یکسان است. با این تفاوت که در اعلاشویی ممکن است فرآیند شست و شو چندین بار تکرار شود تا قالی‌ها به بهترین شکل ممکن تمیز شوند. مراحل شست و شو در حالت کلی شامل گردگیری، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. علاوه بر این از موادی نیز جهت استریلیزه کردن قالی‌ها استفاده می‌شود. این مرحله برای آن است که خیال شما از بابت مواد یا عوامل بیماری‌زا آسوده شود. خدمات شست و شوی قالیشویی در منطقه 19 شامل شست و شوی انواع کفپوش‌ها و شست و شوی شرعی نیز است.

منظور از انواع کفپوش‌ها هر آن چیزی است که به عنوان کفپوش جایگزین قالی می‌شود. موکت، زیلو، گلیم و… از جمله این موارد است. تک تک این کفپوش‌ها توسط دستگاه‌های پیشرفته و مجهز قالیشویی پاکمهر شسته می‌شوند. اما در کنار کفپوش‌ها خدمات شست و شوی مبلمان و تابلو فرش‌های نفیس نیز ارائه می‌شود.

شست و شوی شرعی نیز به معنای آن است که در حین شست و شو، قالی‌ها به طور کامل آبگیری می‌شوند. در حالی که برخی از قالیشویی‌ها به دلیل استفاده از دستگاه‌های نه چندان پیشرفته فاقد چنین مرحله‌ای هستند. بنابراین شست و شوی شرعی مرحله جداگانه‌ای نیست؛ بلکه بخشی از فرآیند شست و شو است که قطعا خیال شما را از بابت شست و شوی شرعی راحت می‌کند.

خدمات تعمیر 

تعمیر قالی‌ها یکی از خدمات اختصاصی قالیشویی در منطقه 19 است که به طور کامل انجام می‌شود. این خدمات شامل رفوگری، دارکشی، ریشه زنی، قلم زنی، رنگبندی و تعمیر شیرازه است.

قالیشویی در منطقه 19

رفوگری

از رفوگری برای ترمیم قسمت‌های پاره شده یا آسیب‌دیده قالی‌ها استفاده می‌شود.

دارکشی

قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف به دلایل مختلف همچون جابه جایی‌های مکرر و یا حتی قرار دادن جسم سنگین بر روی آن‌ها در معرض کج شدن و یا آسیب دیدن دار هستند. از این رو برای رفع قسمت کج شدن طولی یا عرضی آن‌ها از تعمیرات دارکشی استفاده می‌شود.

ریشه زنی

اگر ریشه‌های قالی شما آسیب دیده است می‌توانید از تعمیرات ریشه زنی استفاده کنید. در فرآیند ریشه زنی، ریشه‌ها از طریق الیاف بسیار محکم ترمیم می‌شوند.

قلم زنی

از قلم زنی نیز در بیشتر مواقع برای ترمیم قالی‌های دستباف استفاده می‌شود. قلم زنی برای از بین بردن بورشدگی فرش‌ها استفاده می‌شود. از آنجا که معمولا قالی‌های دستباف بیشتر از قالی‌های ماشینی با این مشکل مواجه هستند از این رو در اکثر موارد از قلم زنی برای ترمیم قالی‌های دستباف استفاده می‌شود. هر چند برای تمام انواع قالی‌ها نیز می‌توان از قلم زنی استفاده کرد.

رنگبندی

بسیاری از افراد و متخصصان تعمیرات قالی، قلم زنی و رنگبندی را یکی می‌دانند. با این حال برخی نیز از اصطلاح رنگبندی برای اصلاح و تعمیر به هم ریختگی رنگ قالی‌ها استفاده می‌کنند. اگر رنگ قالی‌های شما به هم ریخته است با رنگبندی می‌توانید آن را اصلاح کنید.

تعمیر شیرازه

شیرازه همان کناره‌ها یا حاشیه طولی قالی است. حاشیه‌های قالی نیز در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. از این رو در صورت آسیب دیدن شیرازه‌ها می‌توانید از خدمات مربوط به شیرازه استفاده کنید.

خدمات مشتری مداری

قالیشویی پاکمهر در راستای ارتقای کیفیت خدمات خود و نیز کسب رضایت شما شهروندان برای خدمات مشتری‌مداری ارزش زیادی قائل است. بخشی از خدمات مشتری مداری این قالیشویی شامل انعکاس دیدگاه‌ها، شکایات و یا پیشنهادات شما عزیزان است. بر این اساس اگر به هر دلیلی از عملکرد این قالیشویی رضایت کامل نداشتید می‌توانید دیدگاه خود را با مجموعه مدیریت قالیشویی در میان بگذارید. مطمئن باشید قالیشویی پاکمهر، پیگیر دیدگاه‌ها و پیشنهادات شما خواهد بود.

سخن نهایی قالیشویی در منطقه 19

ما در این مطلب به خدمات قالیشویی در منطقه 19 پرداختیم. بد نیست بدانید که در کنار این خدمات، قالیشویی منطقه 19، فرآیند جمع آوری و تحویل قالی‌ها را نیز به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. جمع آوری و تحویل قالی‌ها بر اساس سرعت و نظم کامل انجام می‌شود. یعنی بعد از تماس شما نیروهای پاکمهر با سرعت بالا قالی‌ها را به صورت لول شده جمع آوری می‌کنند و هنگام تحویل نیز آن‌ها را به صورت لول شده داخل کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است تحویل می‌دهند. تمام این کارها برای آن است که شما شهروندان عزیز بالاترین میزان رضایت را از عملکرد ما داشته باشید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.