آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 دی 1400

قالیشویی منطقه 17 |66597347

قالیشویی منطقه 17:

در ابتدا به معرفی مختصر این منطقفه می پردازیم ، شاید باشند کسانی که در منطقه 17 زندگی میکنند اما نمیدانند . منطقه 17 در میان 6 منطقه قرار گرفته و جالب است بدانیم که 4 برابر ظرفیت خود جمعیت را در خو گنجانده است. منطقه 17 تهران تقریبا در جنوب غربی شهر تهران واقع شده و از شمال و شمال غرب به منطقه 9 و منطقه 10 که حد مرز منطقه 17 با این دو منطقه خیابان قزوین از تقاطع صفوی تا سه راه آذری میباشد ، همچنین از سمت جنوب و جنوب شرقی به منطقه 19 و پادگان قلعه مرغی که حدود آنها به خیابان زمزم میرسد میباشد.از سمت شرق به منطقه های 11 و 16 که حدفاصل آن خیابانهای نواب صفوی، مستقل و عبدالهی است و در آخر از سمت مغرب به منطقه 18 که مرز آنها را یافت آباد و جاده ساوه مشخص میکنند قرار گرفته است.

 

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی یافت آباد:

یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاکمهر در نزدیکی یافت آباد و محدوده منطقه 17 و 18 قراردارد و بیش از دو دهه است که در تهران فعالیت قالیشویی با مجوز رسمی از اتحادیه می نماید. در ابتدای فعالیت با نامهای بی بی و ستاره پایتخت در تهران مشغول ارائه خدمات قالیشویی بوده که در حال حاضر بیش از 15 سال است با نام انحصاری قالیشویی پاکمهر در حال انجام خدمات قالیشویی میباشد و البته بصورت رسمی و جواز رسمی از اتحادیه .

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستباف است .

قالیشویی پاکمهر بصورت حرفه ای و تخصصی و البته تضمینی شستشو و دیگر خدمات فرش مانند رفو گری و لکه گیری و رنگبرداری را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد گیاهی و استاندارد و شامپوهای خارجی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان انجام میدهد. 

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، ( بلژیکی، فانتزی، طرح ابریشم و فرهی و….) انواع موکت ( ساده، طرحدار، گل برجسته و پالاز و …) انواع پتو، روفرشی، کناره و پادری و… بصورت اعلاءشوئی و سفیدشویی با کیفیت ممتاز و ویژه همراه با آبکشی اسلامی و مذهبی در کوته ترین زمان ممکن انجام شده و پس از خشک شدن آنها بصورت لول و کاور کشیده به مشتری تحویل میشود.

 

کادر حرفه ای قالیشویی پاکمهر در یافت آباد آماده ارائه خدمات قالیشویی میباشند تا در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت پس از تماس مشتری و ارایه سفارش خود را به آنجا برسانند پس از بازدید رایگان فرش و مشخص شدن نوع خدمات مورد نظر مشتری فرشها توسط کارگران زحمتکش قالیشویی پاکمهر لول شده و به کارخانه هدایت میشود بعد از 48 ساعت در نهایت پاکیزگی لول شده اتو کشیده و کاور شده به مشتری تحویل داده میشود.

خشکشویی مبلمان در منزل

قالیشویی پاکمهر خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب ، فرش و موکت در محل را نیز بصورت تضمینی و حرفه ای با استفاده از شامپو تگزافون المانی برای پاکنندگی و لکه بری فوق العاده حرفه ای انجام میدهد . قالیشویی پاکمهر به تمامی محله های : یافت آباد، ابوذر غربی،آذری،امامزاده حسن، زهتابی،وصفنارد، جلیلی، گلچین، سجاد، زمزم، مقدم، ابوذرشرقی ،باغ خزانه و بلورسازی در منطقه 17 ارائه خدمات قالیشویی دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.