آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 مرداد 1401

قالیشویی در خیابان فلسطین |66597347

قالیشویی در فلسطین:

خیابان فلسطین که جهتی شمالی _ جنوبی دارد در منطقه 6 و 11 شهرداری تهران جای گرفته و از شمال به زرتشت غربی و از جنوب به خیابان امامخمینی محدود میشود. قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان فلسطین حضور فعال دارد و میتواند علاوه بر خیابان فلسطین به محله های اطراف و متقاطع با این خیابان نیز خدمات ارزنده و شستشوی ویژه برای فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت و پتو و… ارائه نماید. 

قالیشویی در بلوار کشاورز:

قالیشویی پاکمهر در بلوار کشاورز که با خیابان فلسطین مرتبط است نیز سرویس خدماتی قالیشویی دارد بنابراین شهروندانی که در این بلوار ساکن هستند نیز میتوانند از خدمات ویژه قالیشویی پاکمهر برخوردار باشند.

قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  وشستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و صندلی ماشین و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را درمنطقه فلسطین قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

ادرس قالیشویی درمسیر فلسطینقالیشویی پاکمهر دراختیار شماست.

مجهز ترین قالیشویی درحوالی فلسطینقالیشویی خوب پاکمهر در اختیار شما عزیزان می باشد.

قالیشویی درمحدوده فلسطین قالیشویی پاک مهر در اختیار شما همشهریان گرامی می باشد.

قالیشویی درمسیرفلسطین قالیشویی ارزان پاکمهر دراختیار شما است.

نحوه پاسخگویی قالیشویی پاکمهر به مشتریان از طروق تلفنی با شماره های 02166597347 _ 02188690517 و سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 حتی ایام تعطیل میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در فلسطین: خیابان فلسطین، خیابانی شمالی-جنوبی در مرکز تهران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان کاخ نامیده می‌شد. این خیابان به خیابان زرتشت غربی از شمال و به دانشگاه افسری امام علی و خیابان امام خمینی (سپه پیشین) از جنوب محدود است. ادامه خیابان فلسطین از سمت شمال خیابان جویبار است که به میدان فاطمی ختم می‌شود. خیابان فلسطین در محدوده منطقه ۶ و منطقه ۱۱ شهر تهران واقع […] ...

23 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.