آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 مهر 1402

قالیشویی در سیمون بولیوار |44444679|☎📞

قالیشویی در سیمون بولیوار که یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر در این منطقه است، به یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین قالیشویی‌های این منطقه تبدیل شده است. این قالیشویی خدمات متعددی را ارائه می‌دهد. خدماتی که گرچه مشابه آن‌ها در بسیاری از قالیشویی‌ها دیده می‌شود اما از نظر کیفیت مختص این قالیشویی است. قالیشویی پاکمهر که یکی از قالیشویی‌های خوب تهران است به دلیل همین ویژگی و استقبال بالای مشتریان توانست شعبات متعددی را در مناطق 22 گانه تهران دایر کند که قالیشویی در سیمون بولیوار از جمله آن‌ها است.

ویژگی‌های قالیشویی در سیمون بولیوار

قالیشویی در سیمون بولیوار از چند ویژگی برخوردار است. اول آنکه این قالیشویی مناطق غرب تهران، پونک، جنت آباد و سازمان برنامه را تحت پوشش دارد. از این رو کسانی که به دنبال قالیشویی در غرب تهران (یا سایر مناطقی که از آنها نام بردیم) هستند نیز می‌توانند به این قالیشویی مراجعه کنند. ویژگی دیگر قالیشویی در پونک یا سیمون بولیوار ارائه خدمات متنوع در زمینه شست و شو، جمع آوری و تحویل قالی‌ها، تعمیر و مشتری مداری است.

خدمات شست و شو قالیشویی پاکمهر در سیمون بولیوار

شست و شوی فرش در قالیشویی در جنت آباد شامل شست و شو با دو کیفیت متفاوت، شست و شوی متناسب با اصول شرعی و شست و شوی انواع کفپوش‌ها است. ابن دو روش با دو کیفیت شامل شست و شوی عادی و شست و شوی اعلا یا اعلاشویی است. در شست و شوی عادی، قالی‌ها با طی کردن مراحل گردگیری، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن، شسته می‌شوند. در این نوع شست و شو، قالی‌ها با ماشین‌ها یا دستگاه‌های کاملا پیشرفته و مجهز شسته می‌شوند.

در اعلاشویی نیز تمام مراحلی که در شست و شوی عادی به کار می‌رود در این نوع شست و شو نیز استفاده می‌شود. با این تفاوت که در اعلاشویی، فرآیند شست و شو ممکن است چندین بار تکرار شود. دستگاه‌هایی که در اعلاشویی استفاده می‌شوند نیز همان دستگاه‌هایی هستند که در شست و شوی عادی به کار می‌روند. اما چرا از اعلاشویی استفاده می‌شود؟ پاسخ این است که اعلاشویی مختص برخی از قالی‌ها با ویژگی‌های خاص است. یعنی قالی‌هایی که ممکن است با شست و شوی عادی تمیز نشوند. همچنین قالی‌هایی که بسیار کثیف هستند بهتر است با روش اعلاشویی شسته شوند. البته خانم‌هایی که حساس هستند نیز می‌توانند از این روش شست و شو استفاده کنند.

نکته: در هر دو روش شست و شو، مرحله استریلیزه کردن نیز استفاده می‌شود. این مرحله برای آن است که قالی‌ها از وجود هر نوع آلودگی یا عوامل بیماری‌زا پاک شوند.

شست و شوی شرعی

شست و شو بر اساس موازین شرعی، شست و شوی خاصی نیست. در واقع این نوع شست و شو یکی از ویژگی‌های شست و شوی قالیشویی در سازمان برنامه است. از آنجا که قالی‌ها در فرایند شست و شو به طور کامل آبگیری می‌شوند بنابراین می‌توان گفت این شست و شو با موازین شرعی نیز منطبق است.

قالیشویی در سیمون بولیوار

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

در نهایت آنکه ویژگی خوب دیگر قالیشویی در سیمون بولیوار شست و شوی انواع کفپوش‌ها از جمله موکت، زیلو و… است. در قالیشویی سیمون بولیوار شست و شوی انواع تابلو فرش‌های نفیس، پرده‌ها و مبلمان نیز انجام می‌شود. در فرایند شست و شوی کفپوش‌ها نیز از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود.

جمع آوری و تحویل قالیشویی در سیمون بولیوار

جمع آوری و تحویل قالی‌ها در قالیشویی سیمون بولیوار نیز با ویژگی‌ها و خدمات خاصی همراه است. از جمله آنکه قالی‌ها با نظم و سرعت بالایی جمع آوری می‌شوند و سرعت عمل نیروها بسیار بالا است. بدین معنا که بعد از تماس شما نیروهای پاکمهر به آدرس شما مراجعه کرده و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. نیروهای قالیشویی در سیمون بولیوار در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته فعال هستند. بنابراین شما در هر ساعتی که تماس بگیرید خدمات مورد نظر برایتان ارائه می‌شود. علاوه بر این می‌توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین نیز ثبت کنید.

خدمات تحویل نیز به مانند خدمات جمع آوری بر پایه سرعت و نظم بالا است. یعنی قالی‌ها معمولا دو یا سه روز بعد از جمع آوری شسته و تحویل داده می‌شوند. علت بالا بودن سرعت تحویل و شست و شوی قالی‌ها، وجود دستگاه‌های متعدد است که با سرعت بالا کار شست و شو را انجام می‌دهند. بد نیست بدانید که قالی‌ها در هنگام تحویل داخل کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر قرار داده می‌شوند.

 تعمیر و رفو قالیشویی در سیمون بولیوار

تعمیر قالی‌ها شامل انواع تعمیرات از جمله دارکشی، رنگبندی، تعمیر شیرازه، ریشه زنی، قلم زنی و رفوگری است. در فرآیند دارکشی، قالی‌هایی که به نوعی دچار کجی شده‌اند تعمیر می‌شوند. کج شدن دار قالی‌ها یکی از مشکلات شایع در قالی‌های دستباف است. به هم ریختن رنگ قالی‌ها نیز جزء آسیب‌های جدی و شایع در قالی‌ها است. معمولا کسانی که قالی‌های خود را به صورت دستی می‌شویند (یعنی در خانه) بیشتر با این مشکل مواجه هستند.

در مواردی برخی از قالی‌ها نیز به دلیل استفاده از الیاف خاص با این مشکل مواجه می‌شوند. فرآیند اصلاح شیرازه مربوط به قالی‌هایی است که شیرازه آنها از بین رفته است. ریشه زنی نیز مختص تعمیر و اصلاح ریشه‌های قالی است. قلم زنی برای تعمیر رنگ قالی‌هایی که اصطلاحا دچار رنگ پریدگی شده‌اند انجام می‌شود. در نهایت برای قالی‌هایی که دچار پارگی یا پوسیدگی شده‌اند نیز رفوگری انجام می‌شود.

مشتری مداری

قالیشویی در سیمون بولیوار برای سلایق و خواسته‌های مشتریان خود ارزش و احترام زیادی قائل است. این قالیشویی تمام تلاش خود را می‌کند تا اکثر شهروندان رضایت کاملی از خدمات قالیشویی داشته باشند. یکی از اقدامات این قالیشویی در راستای خدمات مشتری مداری، ارائه خدمات به صورت مقرون به صرفه است. این ویژگی برای آن است که همه شهروندان بتوانند از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنند.

سخن نهایی قالیشویی در سیمون بولیوار

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی در سیمون بولیوار شامل انواع خدمات با کیفیت بسیار بالا است. با این حال ما پذیرای انتقادات و یا شکایات شما نیز هستیم. در صورتی که در هر بخش از خدمات قالیشویی با کاستی یا مشکل خاصی مواجه بودید می‌توانید آن را با مدیریت این مجموعه در میان بگذارید. قالیشویی پاکمهر برای رضایت شما شهروندان ارزش زیادی قائل است و پیگیر مطالبات و شکایات شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.