آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 آذر 1400

قالیشویی در خیابان قصرالدشت |66597347

قالیشویی پاک مهر در خیابان قصرالدشت تهران:

خیابان قصرالدشت یکی از خیابان های اصلی منطقه 10تهران است که در مرکز شهر قرار دارد خیابان قصرادشت یکی از پر تراکم ترین خیابان های این منطقه نیز محسوب میشود. قالیشویی پاک مهر که در سراسر تهران سرویس فعال دارد به تمام محله ها و خیابان های منطقه ده نیز خدمات قالیشویی درجه یک و معتبر ارائه می نماید.

خدمات قالیشویی پاک مهر شامل : انواع شستشوی فرش چه دستبافت و چه ماشینی ، شستشوی انواع پتو و موکت، روفرشی قالیچه های فانتزی وبلژیکی ، شستشوی ویژه فرشهای دستبافت پشمی ، گل ابریشم، چله ابریشم و تمام ابریشم به صورت تضمینی و استفاده از مواد شوینده ارگانیک و فاقد مواد شیمیاییمی باشد.

از دیگر خدماتاین شرکت معتبر و مجاز خدمات رفو که خود نیز شامل( ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، چله کشی، دارکشی ، قلمکاری و پرداخت و متقالدوزی بصورت دستی و ماشینی) میشود.

همچنین خشکشویی انواع مبلمان و صندلی ، تشک خوشخواب و موکت در محل ، توسط پرسنل ماهر و با تجربه قالیشویی پاکمهر انجام می گیرد.

قالیشویی پاکمهر در خیابان کارون:

قالیشویی پاکمهر همانطور که گفته شد به خیابان قصرالدشت سرویس دهی روزانه و دائمی دارد و از دیگر خیابان هایی که پاک مهر قادر است سرویس خدمات قالیشویی ارایه نماید خیابان کارون( کارون شمالی و جنوبی) است که ساکنین این محله و خیابان اگر خواهان خدمات با کیفیت و ممتازی جهت شستشو و دیگر خدمات قالیشویی هستند می توانند از این شرکت خوشنام و کارآزموده در خواست نمایند.

قالیشویی پاکمهر به تمام محله های واقع در مرکز و منطقه ده من الجمله ، خیابان سلسبیل( رودکی) خیابان آذربایجان، خیابان جیحون ، خوش، خیابان کمیل، خیابان بریانک،خیابان دامپزشکی، بوستان سعدی،هاشمی و خیابان امام خمینی تردد داشته لذا اگر ساکن منطقه 10 تهران و یا هر یک از خیابان های فوق الذکر باشید می توانید از خدمات قالیشویی پاکمهر بهرمند باشید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.