آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک بهشتی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان بهشتی:

قالیشویی پاک مهر در حوالی بهشتی در منطقه عباس آباد، قالیشویی بینظیر و متفاوت ، با سیستم کاری متنوع و بی مانند خود سعی دارد تا نیاز تمام شهروندان گرامی را نسبت به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید. این قالیشویی با داشتن چندین سال سابقه کاری درخشان در زمینه های شستشو و خدمات رسانی به شهروندان تهرانی ، همه روزه میکوشد تا بهترین و به روز ترین خدمات را به مردم عزیز تهران عرضه نماید. این قالیشویی کادری مجرب و مجهز دارد که تمام سعی و تلاش آنها در نگهداری از فرش های شما به بهترین شیوه میباشد و هدف پاک مهر در حقیقت ابتدا سالم ماندن فرش در یک شستشوی بینظیر میباشد و رضایت مشتریان خود را در تمیزی فرش ها بسیار مقتنم میشمارد . این قالیشویی با درنطر گرفتن بهترین شستشو برای فرش های ماشینی و دستباف شما ، به نام شستشوی اعلاشویی ، سعی دارد تا از آسیب رسیدن احتمالی در فرش های شما جلوگیری لازمه را به عمل آورد. این قالیشویی متناسب با هر هویت فرش ، یک شستشوی بی نظیری را دارد مثلا ، برای شستشوی فرش های ابریشم، شستشوی ابریشم شویی را برای فرش هایتان ترجیح میدهد زیرا ، این فر شها اعلاء و حسلاس بوده و سعی داریم تا بهترین مواد را برای شستشوی فرش هایتان به کارببریم . برای براقی و سفید شدن فرش هایتان آنها را سفیدشویی میکنیم که باعث سفید شدن وبراقی فرش های شما میباشد .

 

قالیشویی در سهروردی:

برترین و معتبر ترین قالیشویی در منطقه سهروردی ،  قالیشویی پاک مهر می باشد. شستشو انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد سپاس و قدردانی از انتخاب شما که در منطقه سهروردی فرش های خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده اید.

قالیشویی پاک مهر بر این اعتقاد میباشد که ، فرش ها به دلیل اینکه پر استفاده ترین لوازم خانگی ما میباشند و بیشتر در معرض آلودگی و گرد و خاک هستند، یک خدمت متنوعی را برای فرش ها قبل از شستشو انجام میدهد که باعث میشود فرشها هیچ وقت دچار پوسیدگی زود رس نشوند. از جمله این خدمت به مردم عزیز ، خدمات خاک گیری از فرش ها قبلا از شستشو به وسیله ضربه زنهای مکانیکی میباشد. پاک مهر به وسیله ضربه زنهای محکم هر چه خاک و گرد در الیاف فرش نفوذ کرده است را ، از عمق فرش پاک کرده و بیرون ریخته . پاک مهر بر این اعتقاد ست که در هنگام شستشو ی فرش هایتان توسط قالیشویی ، از ایشان بخواهید تا فرش هایتان را ابتدا خاک گیری کند بعد بشوید زیرا ، این کار قسمت عمده ای ازمشکلات فرش ها را در آینده بر طرف میکند زیرا این خاک هایی که ما بر اثر کشیدن جاروبرقی از فرش جدا میکنیم ، تنها قسمتی از خاک نفوذی در سطح فرش میباشد و برای اینکه تمام خاک ها از الیاف به بیرون کشیده شود باید، از یک  قالیشویی مجهز به سیستم خاک گیری ، کمک گرفت این خاک ها به هیچ دلیل به وسیله پارو کشیدن، شستشو با دستگاه و تکان دادن ، از فرش جدا نخواهد شد بلکه باید ، این خاک گیری به وسیله ضربه زنهای مکانیکی انجام شود پس حتما برای شستشوی فرش های خود و سلامت فرش هایتان در مدت طولانی ، با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر تماس بگیرید. 

اهالی محترم ساکن درخیابان ولیعصر و بهشتی شما میتوانید جهت بهره مندی از خدمات بزرگ پاکمهر با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.