آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1395

قالیشویی امیراتابک | 88690517

قالیشویی پاکمهر در امیر اتابک:

محله ­ی اتابک در نیمه شمالی منطقه­ ی 15 شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله از شمال به خیابان خاوران وخیابان خواجه نصیر از آنجا به محله ­ی ابوذر، از شرق به محله­ ی هاشم ­آباد و خیابان مسجد بنی ­هاشم، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب نیز به خیابان ذوالفقاری و محله­ ی مینابی ختم میشود.

پاک مهر با بیش از ده ها شعبه در سراسر تهران در تمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد که در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی معمولی ، شستشوی اعلاء شویی،  سفیدشویی برای فرش و قالیچه تابلو فرش و موکت و روفرشی پادری ، کناره و پتو با بالاترین کیفیت صورت میپذیرد.

خدمات رفوی فرشهای دستباف از جمله ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، چرم دوزی ، رفع عیوب سوختگی و پارگی و پرداخت فرشهای گل ابریشم و نفیس طبق تعرفه اتحادیه انجام میشود .

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر خدمات خشکشویی مبلمان اداری و منزل ، تشک خوشخواب فرش و موکت در محل انجام میشود.

شستشوی انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن درحوالی امیراتابک انجام می شود.

پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.

پذیرش سفارش از قالیشویی پاکمهر در محله امیر اتابک از طریق شماره تماس 02188690517 و آنلاین بصورت 7/24 روز هفته انجام پذیر است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.