آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 بهمن 1400

قالیشویی در خواجه نصیر | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خواجه نصیر:

خیابان خواجه نصیر طوسی که از خیابان شریعتی آغاز شده و تا خیابان انقلاب اسلامی امتداد میابد در مسیر خود بسمت شرق از میدان سپاه و خیابان اجاره دار نیز گذر کرده و با خیابان نامجو و خیابان شهید مدنی هم متقاطع است و این در حالی است قالیشویی پاکمهر در خیابان گرگان که نزدیک خیابان نامجو میباشد شعبه فعال خدمات قالیشویی دارد پس میتواند اطمینان خاطری برای همشهریان عزیز ساکن در خیابان خواجه نصیر فراهم آورد زیرا قالیشویی پاکمهر دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است دارای برند پاکمهر است و کلیه خدماتی که ارائه مینماید دارای بالاترین کیفیت از تمامی جوانب اعم شستشو و تحویل فرش چه قبل از ارائه خدمات باشد و چه بعد از انجام خدمات حداکثر زمان برای فرشهای دستباف 72 ساعت و برای فرشهای ماشینی 48 ساعت میباشد. 

   

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهیزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی ودستباف  ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش  و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص ، در خواجه نصیر و محله های اطراف منطقه خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید ، قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیل دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

تمامی عملیات شستشو ، مرمت ، خشکشویی ، پرداخت و رفع ساییدگی ، لکه گیری ، خاک گیری ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، تعمیر و تعویض شیرازه ، چرم دوزی ، رفو ، رفع عیوب پارگی و پوسیدگی و …. در این قالیشویی با درجه کیفی بالا و تعرفه تعیین شده از اتحادیه انجام پذیر است . علاوه بر خدمات ذکر شده پاکمهر خشکشویی انواع کفپوش ، خوشخواب ، پله پوش ،و …. را بادستگاه و شامپوی مخصوص در محل انجام میدهد.

قالیشویی خیابان گرگان(نامجو):

اکثر تکایا و حسینیه های نامدار و قدیمی که در خیابان گرگان و محلات اطراف این خیابان مستقر میباشند نیز میتوانند برای تطهیر و شستشوی فرشهایشان از قالیشویی پاکمهر کمک گرفته و فرشهای سجاده ای و کفپوشهایشان را به پاکمهر بسپارند و یقین بدانید در کارخانه قالیشویی پاکمهر فرشها بصورت کامل شستشو داده میشود و در نهایت آبکشی اصولی و مذهبی صورت میگیرد. همانطور که گفته شد میتوانید در 7 روز هفته بصورت 24 ساعته بدون در نظر گرفتن تعطیلات با شماره تلفن مندرج شده در ذیل حاصل نموده و خدمات مورد نظر قالیشویی یا خشکشویی خود را سفارش دهید یا از طریق سایت بصورت آنلاین سفارشات مورد نظرتان را ثبت نمایید.

قالیشویی پاکمهر گارانتی تحویل دارد ، یعنی در صورتی که از طرف مشتری سفارشی داشته باشد کارشناس فرش به همراه فاکتور برای بازدید فرش به منزل مشتری می آید و اگر فرش ایرادی نداشته باشد بصورت لول کرده همانطور که فرش را سالم تحویل میگیرد بعد از انجام خدمات مورد نظر تحت ضمانت و گارانتی خود سالم  تحویل میدهد، از این رو میتوانید با خیال راحت به پاکمهر اعتماد کنید.

بنابر این براستی میتوان گفت ، که پاکمهر نسبت به خدماتی که ارائه میکند ارزانترین اما باکیفیت ترین خدمات را عرضه میدارد ، زیرا بجز تعرفه قیمتهایی که از طرف اتحادیه تعیین شده هیچ هزینه اضافه دیگری از مشتری مطالبه نمیکند.   

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز  درمنطقه  خواجه نصیر قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

قالیشویی در محدوده خواجه نظام  قالیشویی پاک مهر در اختیار شما همشهریان گرامی می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.