آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 بهمن 1402

قالیشویی نزدیک ونک |88611079|☎📞

آیا آماده هستید تا با قالیشویی نزدیک ونک آشنا شوید؟ قالیشویی نزدیک ونک یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که چندین منطقه را از نظر پوشش‌دهی در بر دارد. این قالیشویی تنها مختص ونک یا نزدیک ونک نیست؛ بلکه مناطق 22 گانه تهران را نیز شامل می‌شود.

از طرفی شعبه نزدیک ونک شامل قالیشویی در شهرک غرب نیز است. یعنی اهالی این منطقه نیز می‌توانند از شعبه نزدیک ونک استفاده کنند. علاوه بر این می‌توان شعبه نزدیک ونک را همان قالیشویی در خیابان ولیعصر نیز نامید؛ زیرا شهروندان خیابان ولیعصر نیز به این شعبه دسترسی نزدیکی دارند.

قالیشویی نزدیک ونک مانند سایر شعبه‌های پاکمهر خدمات مختلفی را در زمینه شست و شو و خدمات نظافت قالی انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید با این خدمات بیشتر آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

خدمات قالیشویی قالیشویی نزدیک ونک

قالیشویی در یوسف آباد یا همان قالیشویی نزدیک ونک، مانند همه قالیشویی‌ها خدمات نظافت و شست و شو را ارائه می‌دهد. اما در کنار خدمات شست و شو، خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها نیز در این قالیشویی انجام می‌شود. علاوه بر این خدمات دیگری نیز در قالیشویی نزدیک ونک ارائه می‌گردد که گرچه ارتباط مستقیمی به خدمات قالی ندارد؛ اما بر کیفیت خدمات و رضایت شما شهروندان تاثیرگذار است. این خدمات شامل خدماتی چون مشتری‌ مداری است.

شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی نزدیک ونک و ویژگی‌های آن

خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک ونک شامل خدماتی چون شست قالی‌ها به شکل استریلیزه، شرعی است. شست و شو معمولا با دو روش عادی و پیشرفته انجام می‌شود. خدمات شست و شوی شرعی و استریلیزه جزء ویژگی‌هایی است که در هر شست و شویی انجام می‌شود. فارغ از اینکه از کدام روش شست و شو استفاده می‌شود. منظور از شست و شوی شرعی این است که اگر قالی شما به نجاست آغشته شده باشد با شست و شوی قالیشویی نزدیک ونک کاملا پاک و مباح می‌شود.

دلیل این ادعا این است که در شست و شوی قالیشویی نزدیک ونک مرحله آبگیری به طور کامل انجام می‌شود. این در حالیست که در برخی از قالیشویی‌ها چنین مرحله‌ای وجود ندارد؛ زیرا معمولا از دستگاه‌های قدیمی یا نه چندان مجهز برای شست و شو استفاده می‌شود.

تجهیزات و مراحل شستشوی قالی

دستگاه‌های قالیشویی نزدیک ونک جزء دستگاه‌های کاملا پیشرفته و به روز هستند که تمام مراحل شست و شو را به صورت کامل انجام می‌دهند. منظور از مراحل شست و شو شامل خیس کردن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن است. همانطور که مشاهده می‌کنید این روش‌ها در شست و شوی سنتی (یا همان شست و شوی قالی‌ها توسط افراد و در حیاط خانه) نیز انجام می‌شود.

مرحله استریلیزه کردن نیز شامل استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن هر نوع آلودگی یا عوامل بیماری‌زا است. این مرحله در دوران همه‌گیری کووید- 19 از حساسیت و دقت بالایی برخوردار بود. علیرغم که در حال حاضر این بیماری تا حدود زیادی فروکش کرده است؛ اما مرحله استریلیزه کردن به همان شکل سابق انجام می‌شود.

قالیشویی نزدیک ونک

انواع روش‌های شستشو قالی در قالیشویی نزدیک ونک

روش‌های شست و شو نیز همانطور که گفتیم شامل دو روش عادی و روش پیشرفته یا اعلاشویی است. شست و شوی عادی شامل طی کردن مراحل شست و شو در یک مرتبه است؛ اما در اعلاشویی این مراحل چندین بار تکرار می‌شوند. اما سوال این است که چرا مراحل شست و شو در برخی از قالی‌ها چندین بار تکرار می‌شود؟ پاسخ این است که اعلاشویی معمولا مربوط به قالی‌های بسیار کثیف و یا قالی‌هایی است که جنس خاصی دارند و ممکن است با یک مرتبه شست و شو به تمیزی موردنظر نرسند.

خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک ونک یک ویژگی خوب دیگر نیز دارد و آن ارائه خدمات مربوط به تمام کفپوش‌ها است. یعنی شست و شو تنها به قالی‌های دستباف یا ماشینی محدود نیست؛ بلکه خدمات کفپوش‌هایی همچون زیلو، موکت، گلیم و… نیز پذیرفته می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید برای شست و شوی تابلوفرش‌ها، مبلمان و حتی تشک‌های خود نیز از خدمات قالیشویی نزدیک ونک استفاده کنید.

خدمات تعمیر و رفو فرش دستبافت و ماشینی

اگر قالی باارزشی دارید که دچار آسیب دیدگی شده است حتما قبل از فروش آن برای یک بار هم که شده از خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک ونک استفاده کنید. این خدمات شامل ترمیم پارگی و یا پوسیدگی قالی‌ها، تعمیر شیرازه‌، تعمیر ریشه‌ها، اصلاح قسمت کجی دار قالی و اصلاح مشکلات مربوط به رنگ قالی‌ها است.

فرآیند تعمیراتی که به آنها اشاره کردیم توسط نیروهای کاملا باتجربه و آموزش دیده انجام می‌شود. این خدمات به ترتیب رفوگری، تعمیر شیرازه، ریشه زنی، دارکشی، رنگبندی و قلم زنی نام دارند.

خدمات مشتری مداری

مشتری مداری یکی از خدمات باارزش قالیشویی نزدیک ونک برای افزایش رضایت شما مشتریان عزیز و نیز افزایش کیفیت خدمات است. قالیشویی نزدیک ونک در راستای ارج نهادن به این خدمت، از انتقادات، پیشنهادات و شکایات شما شهروندان استقبال کرده و آنها را مورد پیگیری قرار می‌دهد. این قالیشویی خود را متعهد و ملزم به پاسخگویی به شما شهروندان عزیز می‌داند. بنابراین اگر از خدمات این شعبه یا سایر شعبات نارضایتی داشتید حتما آن را با این مجموعه در میان بگذارید.

علاوه بر مورد فوق، ارائه خدمات با سرعت و نظم بالا نیز بخش دیگری از خدمات مشتری مداری این مجموعه است. قالیشویی نزدیک ونک برای آنکه وقت ارزشمند شما شهروندان اتلاف نشود خدمات خود را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. چنانچه فرآیند جمع آوری و تحویل قالی‌ها بعد از تماس شما و در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود. بر این اساس قالی‌ها دو یا سه روز بعد از جمع آوری تحویل داده می‌شوند. آن هم در کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است و به صورت کاملا لول شده و مرتب.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک ونک

قالیشویی نزدیک ونک علاوه بر آنکه برای کیفیت خدمات خود اهمیت زیادی قائل است، اعمال تعرفه‌های منصفانه را نیز یکی از پایه‌های رسالت خود جهت افزایش رضایت مشتریان قرار داده است. علیرغم آنکه خدمات این قالیشویی با بهترین دستگاه‌ها و به شکل کاملا اتومات انجام می‌شوند اما قیمت تعرفه‌های آن در مقایسه با بسیاری از قالیشویی‌های دیگر عادلانه و بر اساس نرح مصوب اتحادیه است.

دلیل اعمال تعرفه‌های مقرون به صرفه برای آن است که تمام شهروندان امکان دسترسی و استفاده به این خدمات را داشته باشند. در واقع این خدمت نیز یکی از اصول مشتری مداری قالیشویی نزدیک ونک در راستای متعهد بودن به مشتری مداری و تکریم آنها است.

مطالب مرتبط

یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال به روز‌ترین محله‌های تهران ونک نام دارد که واقع در منطقه‌ی ۳ تهران است. ونک محله‌ای گسترده است که خیابان و کوچه‌های متعددی در آن وجود دارد؛ دسترسی به تمامی این خیابان‌ها کار دشواری به شمار می‌آید که تمامی قالیشویی‌ها نمی‌توانند از پس آن بر بیایند. ما برای […] ...

2 اسفند 1401
ادامه مطلب

قالیشویی ونک: این محله امروزی و مدرن باداشتن ساختمانهای بلند و برجهای تجاری ومسکونی سر به آسمان کشیده که در خیابان ولیعصر واقع شده یکی از میادین مهم پایتخت میباشد این میدان ازغرب به خیابانهای برزیل و ملاصدرا متصل و از شرق به بزرگراه شهید حقانی مرتبط است ، با وجود قالیشویی پیشرفته و ممتاز […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.