آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 دی 1400

قالیشویی در محدوده پل صدر |22553767

قالیشویی نزدیک پل صدر:

بزرگراه صدر که اتوبان دوگل نام پیش از انقلاب آن بوده اتوبانی دو طبقه در شمال تهران است که جهت این بزرگ راه شرقی__غربی است و محله های کامرانیه ، اقدسیه ، فرمانیه ، چیذر، قیطریه و الهیه در شمال آن؛ و محله های قلهک، اختیاریه و زرگنده در جنوب این بزرگراه واقع شده اند.

   

قالیشویی مجاز در محدوده پل صدر، قالیشویی پاک مهر میباشد که با تکیه بر توانایی ها ی خود و تلاش های روزه افزون توانست ، یک قالیشویی محبوب مردم شناخته شود که تمام مردم وقتی یادش می افتند به طور بسزایی ایشان را تحسین میکنند. در راستای بهبود فرهنگ فرششویی و قالیشویی در تهران ، این قالیشویی همه روزه با گسترده تر کردن خدمات رسانی  خود در مناطق شال تهران  و صدر ، سعی دارد نیاز تمام اهالی این مناطق  را توسط خویش رفع کند و رضایتمندی مشتریان خویش را سرلوحه کار خود قرارا دهد . از این پس نیاز قالیشویی و مبل شویی شما را  توسط  قالیشویی بزرگ پاک مهر رفع میکنیم و به شما ثابت میکنیم که  این اعتماد شما بود که ما را در این زمینه موفق گرداند. شما با دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر نشان میدهید که همچون سالهای گذشته به ما اعتماد دارید و ما پاسخ گوی اعتماد شما عزیزان خواهیم بود. در صورت تماس شما با قالشویی پاک مهر، یک کارشناس و پرسنل پاکمهر در محل شما حضور می یابند و فرش ها ی شما  با دقت توسط کارشناس بازدید شده و پس از اعلام هرگونه عیب و اشکالی ، نوع خدمات را به شما توضیح داده و در فاکتور پاک مهر به ثبت میرساند  . فرش های شما را لوله شده جمع میکنند تا از هرنوع آسیبی در مسیر حمل به کارخانه ، به دور باشد و پس از شستشو به صورت تضمینی و با رعایت و اصول شرعی و اسلامی ، به مرحله آبکشی رفته  در این مرحله با آبکشی با آب کر و ضد عفونی ، فرش ها را عاری از هرگونه موادشستشو در الیاف ، در دستگاه لوله ای آبگیر با فشارقوی ، فرش های شما را آبگیری کرده و پس ازخشک شدن در گرمخانه گازی ، توسط کارشناسان تمام فرش بادقت بازدید شده تا مطمئن شوند تمام عیوب رفع شده ، پس از بررسی کارشناس ، فرش به صورت اتو و رول شده در بسته بندی کاور درب منزل به شما عزیزان تحویل داده  میشود.

  خدمات قالیشویی پاک مهر 

شستشوی مد نظر برای فرش های شما به صورت شستشوی اعلاشوئی  که  مواد مورد استفاده در این شستشو ، شامل :  مواد در جه یک  مرغوب و غیر شیمیایی و مواد ضد پوسیدگی فرش میباشد. باتوجه به تفکیک هویت هر فرش ، با دستگاه های مجهز و روشهای مخصوص شستشو داده میشنود. قالیشویی پاک مهر  نزدیک صدر، از مجموعه قالیشویی های بزرگ تهران میباشد. مجهز و منظم و متخصص ترین قالیشویی در اطراف پل صدر قالیشویی بزرگ پاک مهر میباشد.شما بادادن قالی های خود به قالیشویی بزرگ پاک مهر،  در مصرف یک منبع مهم و حیاتی بشر که آب نام دارد ، صرفه جویی کرده  بهترین شستشو را برای فرش  های خود انجام  داده و وقت خود را صرف کانون گرم خانواده میکنید.

قالیشویی در الهیه:

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات است. خیابان فرشته، مشهورترین خیابان این محله می‌باشد. الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر، از جنوب تا چهارراه پارک‌وی و از شرق تا پل رومی و جاده قدیم شمیران وسعت پیدا می‌کند. الهیه  در منطقه ۱ شهرداری تهران و در شهرستان شمیرانات واقع شده‌است. بهترین قالیشویی نزدیک  الهیه ، قالیشویی  پاک مهر است که متخصص در شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب و فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری و فرش رولی ،گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کف پوش اتاق ( کودک و….) را با مجهزترین دستگاه های روز دنیا میباشد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در نزدیک پل صدر: قالیشویی پاک مهر، اطراف پل صدر میباشد. پاک مهر بنا به  در خواست مشتریانش ، تصمیم بر آن گرفت که خدمات رسانی خود را به صورت گسترده تر و کامل تر در منطقه قیطریه و پل صدر عرضه نماید و تنها به رضایتمندی مشتریانش   درباب شستشو فکر کند. نزدیکترین قالیشویی […] ...

19 دی 1400
ادامه مطلب