آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک پیچ شمیران | 88690517

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی پیچ شمیران:

منطقه پیچ شمیران در تقاطع خیابان شریعتی و خیابان انقلاب اسلامی گفته می شود و قالیشویی پاک مهر با اعتباری 20ساله بطور مجاز در محدوده خیابان انقلاب  شعبه فعال داشته می تواند کلیه نیاز های همشهریان عزیز را در خصوص خدمات باکیفیت و تخصصی قالی و فرش های دستباف و ماشینی را مرتفع سازد.

قاليشويی پاک مهر، خدمات رسانی قاليشويی خود را به شما عزيزان در پیچ شمیران عرضه ميکند.

 

شهروندان گرامی ، بايد توجه داشته باشيد که برای شستشوی فرش های خود حتما با يک قاليشويی معتبرو مورد اعتماد خود مشورت کنيد. به چند مورد از مشکلاتی که درشستشوی فرش در منزل ، پيش خواهد آمد ميتوان به مشکلات زير اشاره کرد :

در خصوص شستشوی فرشهای دستبافت : فرشهای دستبافت يکی از بهترين نشانگر ايراني بودن ما ميباشد و اصالت ايرانی را در نقش و نگار خويش به رخ جهانيان ميکشد. لذا بايد با ترفند های بخصوص ، در مراقبت از آن ها ، کوشا باشيم ، زيرا يکی از ارزشمند ترين و زينت بخش ترين لوازم خانگی ما محسوب ميشود . چند مطلب مهم در باب شستشوی آنها برای شما عزيزان ميگويم : اکثر شما عزيزان برای شستشوی فرشهای دستبافت خود ، از مواد شيميايی که به تارو پود و رنگ فرش آسيب ميزند ، استفاده ميکنيد ، اين کار شما بسيار نادرست بوده و موجب آسيب ديدگی فرش و کوتاه شدن عمر فرش شما ميشود. يا برای پاک کردن لکه ، از مواد شيميايی غليظ استفاده ميکنيد، اين کار شما باعث ميشود مواد به عمق فرش نفوذ کرده و برای مدت زيادی درتاروپود فرش باقی مانده و موج آسيب ديدگی و پوسیدگی فرش و تارو پود فرش شود ، برای اين گونه لکه زدايی فرش دستبافت ، بايد به يک قاليشويی مطمعن اعتماد کرده و شستشوی فرش های خود را به آن بسپاريد. قاليشويی پاک مهر، در راستای خدمات رسانی به عزيزان ساکن در منطقه پیچ شمیران ، آمادگی قبول هرنوع سفارش اعم از : قاليشويی ، مبل شويی و شستشوی خوشخواب و … را از شما دارد.کافيست با شماره های  پاک مهر تماس گرفته تا پرسنل پاک مهر ، در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و براي شستشوی هرچه بهتر و باکفيت تر، فرش شما را به کارخانه قاليشویی پاک مهر، حمل کرده  و فرش شما را با بهترين شيوه های شستشو وبا رعايت نکات اسلامی و مذهبی و بهترين و مرغوب ترين ، دستگاه های روز دنيا، شستشو داده و در مدت 48 ساعت به صورت لول + تو = کاور تحويل شما داده ميشود.

قالیشویی در شریعتی:

خیابان کورش کبیر که پس از پیروزی انقلاب به نام دکتر علی شریعتی نام گذاری شد یکی دیگر از خیابانهای اصلی و طویل پایتخت میباشد، خیابان شریعتی قدیمی ترین جاده اتصال تهران به منطقه شمیرانات و قصران محسوب میشود ، این خیابان جهتی شمالی- جنوبی دارد که از دروازه شمیران (مرکز شهر) آغاز و به میدان قدس در شمال تهران میرسد.

شهروندان  محترم ساکن در شریعتی و پیچ شمیران ، به شما اطمينان ميدهيم که ، پاک مهر، سريع ترين و مطمئن ترین قاليشويی در ارائه خدمات خود به پیچ شمیران ، ميباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در پیچ شمیران: پیچ شمیران  به تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان شریعتی (جاده قدیم شمیران) اطلاق می‌گردد. خیابان شریعتی در جنوب از پیچ شمیران شروع و در شمال به میدان قدس در شمیران ختم می‌شود. این تقاطع یکی از مهم‌ترین و پرترددترین نقاط کلانشهر تهران است. روزگاری پیچ شمیران، شمالی‌ترین نقطه پایتخت بود که از طریق جاده قدیم شمیران، تهران را به شميران وصل می‌کرد. با گسترش تهران، […] ...

9 بهمن 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در پیچ شمیران: ساکنین محترم پیچ شمیران ، آیا نیاز به قالیشویی و مبل شویی دارید ؟ آیا به دنبال  یک قالیشویی معتبر هستید ؟ تعدا بیشماری از مشتریان ما در منطقه  پیچ شمیران ، با تحقیق از همسایگان خود مشتری ما شده و همه روزه تعداد بیشماری تماس از منطقه شمیران  جهت […] ...

8 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.