آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک کیانشهر | 66597347

قالیشویی در کیانشهر :

محدوده محله کیانشهر شمالی (بالا) ، چنین است : از شمال به بزرگراه بعثت ، از جنوب به خیابان های افشار نو و علی ابراهیمی ، از شرق به کوی آزادی و خیابان علی ابراهیمی و خواجوی کرمانی و از غر ب به خیابان فداییان اسلام منتهی می شود . محله های همجوار آن عبارتند از: مینابی و مطهری در شمال، کیانشهر جنوبی در جنوب، بروجردی در شرق و شهرک بعثت و چهارده معصوم در غرب.

قالیشویی پاکمهر در کیانشهر :

قالیشویی بزرگ پاکمهر ، یک قالیشویی متخصص وحرفه ای میباشد که تمام خدمات خود را به صورت خدمات پس از فرش به ساکنین این منطقه ارائه میدهد . در اینصورت شما میتوانید با خیال راحت از خدمات این قالیشویی برای فرشها خود استفاده کنید . این قالیشویی از آنجایی که  قالیشویی مورد اعتماد تمام ساکنین کلیه مناطق تهران میباشد ، پاکمهر تصمیم بر آن  گرفت تا شعبه خود را در منطقه کیانشهر  نیز افتتاح و خدمات رسانی خود را در این منطقه افزون و تسریع نماید . قالیشویی بزرگ پاکمهر ،  عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران با کد اتحادیه 155 ، با داشتن بیش از 17 سال سابقه درخشان کاری در زمینه قالیشویی و خکشویی مبلمان میباشد .

خدمات قالیشویی پاکمهر در کیانشهر :

قالیشویی پاکمهر خدمات ارزنده و مفیدی را برای فرش های شما عزیزان ارائه میدهد . از جمله این خدمات که  میتواند علاوه بر شستشوی مفید میتواند به سالم ماندن الیاف فرشهای شما کمک نیز کند ، شستشوی فر شهای دستبافت به روش سنتی ، شستشوی فر شهای ماشینی به روش مکانیزه و ماشینی میباشد . سفیدشویی یک شستشو ی مفید و ارزنده برای فرش هایی است که  از آلودگی بسیار  زیادی بر خوردار میباشند را برای  شما عزیزان در صورت تمایل به انجام میرساند و فر شهای شما را همچون نگین درخشان میکند .

همتنطور که میدانید فرشهای دستبافت ، بافت دست بشر بوده و در هر تار و پود آن هنر دست شر نهفته میباشد ، به همین دلیل از بافت حساسی برخور دار میباشد . الیاف اینگونه فرشها به دلیل حساس بودن تاب و تحمل شستشو در زیر دستگاه های فرش شویی را نداشته به همین دلیل باید از روش سنتی و قدیمی برای شستشوی اینگونه از فرش ها استفاده کرد . اما فرش های ماشینی به دلیل اینکه بافت ماشینی داشته روش مکانیزه بهترین روش شستشو برای شستشوی این نوع از فرش ها میباشد . این قالیشویی پس از آنکه فرش های شما را به بهترین شیوه فرش شویی شستشو دادند آنها را آبکشی کامل با آب کر و پاک کرده و به روش مخصوص به آن فصل خشک کرده و در بسته بندی کاور ،  به صورت لول شده و اتو  زده ، ظرف مدت 48تا72 ساعت درب منزل به شما تحویل میدهند .

قالیشویی بزرگ ومتخصص پاکمهر ، با داشتن کادری مجرب ومتخصصین شستشوی فرش ، به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما شهروندان ساکن در کیانهشر شمالی و کیانهشر جنوبی میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.