آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 آبان 1401

قالیشویی در محله سه راه آذری| 66597347|☎📞

قالیشویی پاک مهر در 3 راه آذری:

محله سه راه آذری در منطقه 9 و تقاطع خیابان قزوین ، ده متری امام زاده عبداله و 45متری زرند می باشد که قبلا میدان شمشیری به جای این سه راه بوده است.

قالیشویی پاکمهر ، به روز ترین قالیشویی در نزدیکی سه راه آذری با خیابان شمشیری و محدوده های اطراف آن میباشد . این قالیشویی در سالهای متعددی پس از کسب موفقیت های بسیار در زمینه قالیشویی با در دست داشتن جواز رسمی کسب از هیات نظارت بر صنف قالیشویان و همچنین فعالیت 15 ساله خویش زیر نظر اتحادیه ، یک قالیشویی مجاز و رسمی شناخته شده است که ویژگی های منحصر بفرد آن باعث رونق بخشیدن به کسب وکار این شرکت قالیشویی شده است .

این قالیشویی یک شرکت قالیشویی کامل و مجهز با سیستم کاری مشخص و اتوماتیک با بکار گیری از نیروهای انسانی مجرب و دستگاه های پیشرفته برای شستشوی فرشهای اعلاء و معمولی دربین تمام قالیشویان میباشد .

 قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی در تهران .

  کارخانه قالیشویی پاکمهر مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های شستشو مخصوص فرشهای ماشینی .

  قالیشویی پاک مهر متخصص در شستشوی فرشهای دستباف .

از ویژگی های قالیشویی پاکمهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 1- قالیشویی پاکمهر متشکل از مجموعه ای مجزا با تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد که سرویس دهی آن در قالب ویژه و vip به شهروندان تهرانی عرضه میگردد . 

 2- قالیشویی پاکمهر برای شستشوی فرشهای مختلف با هویتهای مختلف روشها و شیوه های متفاوت برای هر فرش دارد .

 3- قالیشویی پاکمهر برترین قالیشویی مجاز است که تمام خدمات خود را با گارانتی و ضمانت برای شما عزیزان عرضه میکند .

 4- قالیشویی پاکمهر تمامی خدمات خود را بدون بدقولی و اتلاف وقت ، سر ساعت تعیین شده درمنزل شما جهت سرویس دهی و خدمات حضور پیدا میکند .

 5- قالیشویی پاکمهر تمامی خدمات لازمه برای فرش را در کارخانه خود توسط استار کاران ماهر انجام می رساند .

شهروندان گرامی شاید با خواندن مطالب فوق با خود بگویید منظور از شیوه های مختلف در شستشو چیست ؟ باما همراه باشید تا به تحلیل این موضوع بپردازیم :

اینکه پاکمهر چرا برای شستشوی هر فرش روش شستشوی متفاوتی را اعمال میکند نشان دهنده مهارت و دانش مدیریت این قالیشویی در داشتن اطلاعات جامع مربوط به فرش و خدمات آن است ، زیرا قالیشوییی که تنها به یک روش کاری اکتفا میکند مسلما در زمینه فرش شویی و قالیشویی همان یک روش را میداند و در شستشوی فرش های دستباف و ماشینی هیچ تفاوتی نمیبیند و همه فرشها را بدون تفکیک کردن به یک روش میشوید.

اما باید توجه داشت که قالیشویی پاکمهربا علم و آگاهی و تجربه و مهارت کافی در مورد فرش برای هر فرشی که خصوصیات مخصوص به خود مانند نوع جنس ، نخ ، تراکم ،شهر بافنده و غیره توجه میکند و شستشوی متناسب به آن را ارائه میدهد .خدمات قالیشویی در منطقه سه راه آذری و محدوده های اطراف آن بصورت تلفنی و اینترنتی و 7/24 در قالیشویی پاکمهرامکان پذیر است .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.