آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 بهمن 1396

قالیشویی در شاپور |66597347

قالیشویی در شاپور:

قالیشویی پاکمهر بروز ترین و مدرن ترین قالیشویی عصر حاضر در محله ی شاپور آماده ارائه خدمات بی نظیر و باکیفیت خودبه کلیه ساکنین محترم این منطقه که از شمال به میدان حسن آباد و از غرب به خیابان خیام ، از شرق به وحدت اسلامی و از جنوب به شوش و مولوی ختم میشود ، میباشد . همانطور که این قالیشویی از نامش پیداست پدید آوردنده پاکی وتمیزی برای فرشهای شما مشتریان گرامی است .

قالیشویی پاکمهر قریب به دو دهه متمادی مشغول فعالیت در حوزه ی شستشوی حرفه ای و خدمات تکمیلی فرش در تهران و شهرستان نیشابور است و توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و مجاز سابقه درخشانی را در کارنامه خدمت خود به ثبت برساند. از این رو بسیاری از دغدقه های مشتریان ، اعم از با کیفیت بودن خدمات ، دارا بودن کارخانه مجهز و پیشرفته ، تحت نظارت بودن مستقیم اتحادیه و ارائه انواع خدمات در قبال مبالغ تعیین شده از خود اتحادیه تهران ، رابرطرف نماید. پاکمهر به دلیل مجازبودن کلیه خدماتی را که عرضه میدارد همراه باگارانتی و ضمانت میباشد، که این مورد بسیار حائز اهمیت است زیرا تا اطمینانی از سوی قالیشویی جلب مشتری نگردد مشتری نمیتواند کالای خود رابدون نگرانی به آن بسپارد پس با آسودگی خاطر میتوانید به پاکمهر اعتماد کنید و از خدمات قالیشویی آن لذت ببرید . از این پس که به روزهای آخر سال نزدیک میشویم متاسفانه برخی از قالیشویی ها از کمبود وقت و پر مشغله بودن خانواده ها سوء استفاده کرده و سفارشات مشتریان را بدون کیفیت و با هزینه های زیاد تحویل میدهند اما تا امروز به لطف خداوند و همت والای پرسنل خدمتگزار ، پاکمهر پاسخگوی لایقی برای عرضه خدماتش به مشتریان گرامی خود بوده است .

حال در اینجا توضیحاتی درباره انواع خدمات کارخانه قالیشویی پاکمهر میدهیم:

* شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی ، قالی ، قالیچه، گلیم، جاجیم ، انواع موکت ، کفپوش ، پله پوش ، روفرشی ، پتو ، خوشخواب با تخصصی ترین امکانات امروزی .

* خدمات خاک گیری جهت جلوگیری از پوسیدگی و برای قابلیت بهتر شستشو جهت حفظ دوام فرش ، آبکشی کامل بارعایت اصول مذهبی و اسلامی ، انجام شستشوی اعلاء شویی با بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و حاوی مواد ضد عفونی کننده ، انجام عملیات سفید شویی که این شستشو مختص فرشهای زمینه روشن وکرم میباشد که این شستشو با عالیترین کیفیت جهت حفظ دوام وزیبایی و براقی فرش انجام میشود .

* انجام عملیات رنگبرداری که در این مرحله برطرف کردن تداخل رنگ فرش آسیب دیده با تشخیص کارشناس با درصد مشخص انجام میشود .

* خدمات رفو که شامل ، پرداخت ، ریشه ، شیرازه ، چرم دوزی ، بافت فرش و تعمیر پوسیدگی و رفع سوختگی .

* خشکشویی مبلمان ، خوشخواب ، کفپوش و …. در محل نیز انجام میگیرد .

کلیه سفارشات و خدمات قالیشویی در محله شاپور و محدوده های اطراف آن بصورت تلفنی7/24 و اینترنتی در قالیشویی پاکمهر انجام میپذیرد .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.